AZLK 2140-117 EHK SL 1985 Keenius
Postitatud: 27 Okt 2017 11:55
Tere
Teen ka siia oma Autost teema.
Sisse juahtuseks.
Esimene auto millega liikluses osalesin oli moskvits 2140 1982 aasta masin.
Sellega ma sõitsin 1998-2000 aasta lõpuni kuni vahetasin selle arvuti vastu.
Aastal 2007 aastal tuli minu juurde naabri mees kes ütles et, kas tahaksin tema mosset omale.
Diil oli selles et, pidin ta autole paigaldama oma raha eest kärukonksu (konks läks Hundai GETZ-ile ja maksis vist 1000 eeku).
See Mosse oli 2140 1984 aastast heas korras ja eelmine aasta (2006) läbinus ka ametlikult üle vaatuse. Jätsin selle auto seisma.
Seega sain oma teise mosse omanikuks ja selle autoga polegi liikluses osalenud kuna 2014 aastal proovisin auto ülevaatuseks korda seada aga lõppes see mootori lailai lendamisega.
Terve nädal proovisin autot normaalselt tööle saada aga ei õnnestunud. See mootor töötas ideaalselt kuni umbes 2000 pöördeni aj peale seda hakkas lämbuma ja karpast emulsiooni tagasi üles suruma.
Kontrollisin omast arust kõike. Keti märk oli paigast ära, tegin uue karpa , jagaja, vahetasin küünlad kontrollisin klappe jne aga mootor ei hakkanud käima korralikult kuni see üks päev lihtsalt kolinaga seisma jäi. Kiskusin mootori lahti ja siis avastasin mis sel viga oli. Nüüd tuleb minu jaoks huvitav osa: Mootor ei töödanud selle pärast et, 2-l silindril oli sisemised klapi vedrud puru, ei märagnud neid millegi pärast klapi vahede kontrollimisel. See oli põhjus miks mootor korralikult pöördesse ei läinud. Sisselakse klapid ei jõudnud sulguda suurematel pööretel. Ja vedrud oli puru teisel ja neljandal silindril. Aga mootor läks laiali hoopis esimesest silndris kus klapi taldrik kukkus varre otsast ära ja hävitas kolvi ning ka plokikaane. (pildid lisan Hiljem).
Nüüd oli siis nädal kulunud et, saaks jälle mossega sõita mis lõppes purunenud mootoriga.
Võtsin kasutusele varuplaani ja hakkasin otsima oma noorpõlve unistuse mosset. See oleks pidanud olema ideaalis punane SL.
Tuleb osta uus auto.
Uurisin kõike SL mossesid mis tol hetkel müügil oli. (hinnad oli 400-3000 eurini)
Enamus olid pikalt seisnud ja vajasid palju tööd et tänavale saada. Saatsin paljutele müüjatele kirja ja küsisin masina kohta.
Üks päev helisel telefon ja küsiti kas soovin jätkuvalt mosset osta. Küsisn mis auto on pakkuda. algul oli jutt 2140. Natukese aja pärast selgus ikkagi on tegemist SL versiooniga.
Auto oli saadud äilat ja enamus aja seisnud läbi sõit 60tuhi. Ning kirjelduse et all on uued rehvid. Hinnaks oli 1200 euri kuulutuses.
Otsustasin seda vaatama minna. Kohapeal selgus et, auto on seisnud küll aga viimased 5 aastat kase puu all. Sellest ka katus laineline ja salongi oli sattunud vett esiklaasi tihendi vahelt.
Seega auto väljast samblane ja seest hallitas. Üldine seis oli peaaegu komplektne. Puudu oli plastik ilukilbid, raadio mõned polstrid jalgade juurest.
Auto ise käivitus ja sõitis nii võrd kui võrd. Rooli ots oli loksuga. Ostsin selle auto 650 euriga ja tegin kindlustuse ning sõitsin koju.
https://drive.google.com/file/d/1-FDaam ... sp=sharing
Teen ka siia oma Autost teema.
Sisse juahtuseks.
Esimene auto millega liikluses osalesin oli moskvits 2140 1982 aasta masin.
Sellega ma sõitsin 1998-2000 aasta lõpuni kuni vahetasin selle arvuti vastu.
Aastal 2007 aastal tuli minu juurde naabri mees kes ütles et, kas tahaksin tema mosset omale.
Diil oli selles et, pidin ta autole paigaldama oma raha eest kärukonksu (konks läks Hundai GETZ-ile ja maksis vist 1000 eeku).
See Mosse oli 2140 1984 aastast heas korras ja eelmine aasta (2006) läbinus ka ametlikult üle vaatuse. Jätsin selle auto seisma.
Seega sain oma teise mosse omanikuks ja selle autoga polegi liikluses osalenud kuna 2014 aastal proovisin auto ülevaatuseks korda seada aga lõppes see mootori lailai lendamisega.
Terve nädal proovisin autot normaalselt tööle saada aga ei õnnestunud. See mootor töötas ideaalselt kuni umbes 2000 pöördeni aj peale seda hakkas lämbuma ja karpast emulsiooni tagasi üles suruma.
Kontrollisin omast arust kõike. Keti märk oli paigast ära, tegin uue karpa , jagaja, vahetasin küünlad kontrollisin klappe jne aga mootor ei hakkanud käima korralikult kuni see üks päev lihtsalt kolinaga seisma jäi. Kiskusin mootori lahti ja siis avastasin mis sel viga oli. Nüüd tuleb minu jaoks huvitav osa: Mootor ei töödanud selle pärast et, 2-l silindril oli sisemised klapi vedrud puru, ei märagnud neid millegi pärast klapi vahede kontrollimisel. See oli põhjus miks mootor korralikult pöördesse ei läinud. Sisselakse klapid ei jõudnud sulguda suurematel pööretel. Ja vedrud oli puru teisel ja neljandal silindril. Aga mootor läks laiali hoopis esimesest silndris kus klapi taldrik kukkus varre otsast ära ja hävitas kolvi ning ka plokikaane. (pildid lisan Hiljem).
Nüüd oli siis nädal kulunud et, saaks jälle mossega sõita mis lõppes purunenud mootoriga.
Võtsin kasutusele varuplaani ja hakkasin otsima oma noorpõlve unistuse mosset. See oleks pidanud olema ideaalis punane SL.
Tuleb osta uus auto.
Uurisin kõike SL mossesid mis tol hetkel müügil oli. (hinnad oli 400-3000 eurini)
Enamus olid pikalt seisnud ja vajasid palju tööd et tänavale saada. Saatsin paljutele müüjatele kirja ja küsisin masina kohta.
Üks päev helisel telefon ja küsiti kas soovin jätkuvalt mosset osta. Küsisn mis auto on pakkuda. algul oli jutt 2140. Natukese aja pärast selgus ikkagi on tegemist SL versiooniga.
Auto oli saadud äilat ja enamus aja seisnud läbi sõit 60tuhi. Ning kirjelduse et all on uued rehvid. Hinnaks oli 1200 euri kuulutuses.
Otsustasin seda vaatama minna. Kohapeal selgus et, auto on seisnud küll aga viimased 5 aastat kase puu all. Sellest ka katus laineline ja salongi oli sattunud vett esiklaasi tihendi vahelt.
Seega auto väljast samblane ja seest hallitas. Üldine seis oli peaaegu komplektne. Puudu oli plastik ilukilbid, raadio mõned polstrid jalgade juurest.
Auto ise käivitus ja sõitis nii võrd kui võrd. Rooli ots oli loksuga. Ostsin selle auto 650 euriga ja tegin kindlustuse ning sõitsin koju.
https://drive.google.com/file/d/1-FDaam ... sp=sharing