Iz 2715 1992 oliver
Postitatud: 05 Jaan 2018 20:47
Tervist foorumirahvas!
Eelmise mosse (AZLK 2140 elite 1976) ehitusest ei olnud kuidagi viitsimist siia teemat teha, aga praeguse mossega katsun kuidagi kirjutada siia ühteist. Tegemist siis IZ 2715'ga. Aastat ei tea, seega jääb praegu mootoril olev aastaarv - 1992. Eelmise aasta lõpus ostetud seltsimees Marko käest. Väga pikka aega olen sellist mosset taga ajanud ja nüüd leidsin. Ei olnud väga valiv, sest tegu unistuste mossega. Plaan on teha korda, mitte restaureerida. Hetkel veel jätan kuudi peale, aga suht suure tõenäosusega võtan selle maha ja ehitan kastikaks.
[/url]
Mosse seisukorras olin teadlik ning just selline ongi hea projekt - saan kõik teha oma kätega. Ei ole eriti selline tüüp, kes ostab teiste valmis projekte, ikka ise peab ehitama! Tööd on meeletult palju, mis on hea!
Sai mosse töökoja juurde viidud ja kui tööpäeva lõpuks jääb väike auk, siis saab mosse kallal tegutseda.
[/url]
Praeguseks on salong suures osas tühjaks tehtud, mootor koos kastiga maha võetud ja suures osas esiots lahti võetud.
Leidsin ka mõne hapu koha. Siit ka küsimus: Millist plekki soovitate kasutada keevitamisel? Kas 1mm paksusega külmvalts põhja keevitamiseks ja 2 mm poolraamide ja muude tugevate kohtadele sobiks? Ei ole isu teise mosse katusepleki kallale minna.
Praeguseks tekkis mõte, et keevitan esiosale nii umbes 5-8x5-8 cm mõõdus nelikant toru mädade kohtade asemele. Arvan, et tolle käsivända augu kaotan ära (kuna pole kunagi seda kasutama pidanud ja ilmselt ei hakkagi kasutama).
Kõik mõtted, soovitused ja viited on alati teretulnud!
Eelmise mosse (AZLK 2140 elite 1976) ehitusest ei olnud kuidagi viitsimist siia teemat teha, aga praeguse mossega katsun kuidagi kirjutada siia ühteist. Tegemist siis IZ 2715'ga. Aastat ei tea, seega jääb praegu mootoril olev aastaarv - 1992. Eelmise aasta lõpus ostetud seltsimees Marko käest. Väga pikka aega olen sellist mosset taga ajanud ja nüüd leidsin. Ei olnud väga valiv, sest tegu unistuste mossega. Plaan on teha korda, mitte restaureerida. Hetkel veel jätan kuudi peale, aga suht suure tõenäosusega võtan selle maha ja ehitan kastikaks.
[/url]
Mosse seisukorras olin teadlik ning just selline ongi hea projekt - saan kõik teha oma kätega. Ei ole eriti selline tüüp, kes ostab teiste valmis projekte, ikka ise peab ehitama! Tööd on meeletult palju, mis on hea!
Sai mosse töökoja juurde viidud ja kui tööpäeva lõpuks jääb väike auk, siis saab mosse kallal tegutseda.
[/url]
Praeguseks on salong suures osas tühjaks tehtud, mootor koos kastiga maha võetud ja suures osas esiots lahti võetud.
Leidsin ka mõne hapu koha. Siit ka küsimus: Millist plekki soovitate kasutada keevitamisel? Kas 1mm paksusega külmvalts põhja keevitamiseks ja 2 mm poolraamide ja muude tugevate kohtadele sobiks? Ei ole isu teise mosse katusepleki kallale minna.
Praeguseks tekkis mõte, et keevitan esiosale nii umbes 5-8x5-8 cm mõõdus nelikant toru mädade kohtade asemele. Arvan, et tolle käsivända augu kaotan ära (kuna pole kunagi seda kasutama pidanud ja ilmselt ei hakkagi kasutama).
Kõik mõtted, soovitused ja viited on alati teretulnud!