Vanakooli mootori tuunimine
Postitatud: 06 Nov 2009 12:12
Kuna hakkas huvitama teema, Volga jupid 412 mootorisse siis jutustan järgmise loo ära:
Tuttaval on UZMA 412 mootor millele keegi on sisse leiutanud Volga GAZ 24 kolvid ja hülsid,
peal on tavalinde DAAZ 2101 karburaator. Tuttav ütles,et sellise mootoriga
saad kiiruses juurde palju palju....ok hästi see on tema versioon asjast. Minul aga tekkisid
kohe peas sellised küsimused:
*kui Volga kolvid ja hüsid panna siis kas peaksid olema tehtud klapisüvendid kolvile?
*Sõrmed peaksid siis GAZ 24 omad olema?
*üks targutaja soovitas DAAZ 2107 karburaatorit ise arvan,et Solex või korralik DAAZ 2101 oleksid
ka head!
*Eeldan,et teoreetiliselt oleks sellise mootori kütte kulu kusagil 13,4-14,4 l/100km
*Palju reaalselt sellise mootoriga miskit üldse võidab kiiruses? Ise arvan,et ülekannete muutmine käigukastis ja tagasillas oleks ehk mõtekam.
Paluksin siis kommentaare
Tuttaval on UZMA 412 mootor millele keegi on sisse leiutanud Volga GAZ 24 kolvid ja hülsid,
peal on tavalinde DAAZ 2101 karburaator. Tuttav ütles,et sellise mootoriga
saad kiiruses juurde palju palju....ok hästi see on tema versioon asjast. Minul aga tekkisid
kohe peas sellised küsimused:
*kui Volga kolvid ja hüsid panna siis kas peaksid olema tehtud klapisüvendid kolvile?
*Sõrmed peaksid siis GAZ 24 omad olema?
*üks targutaja soovitas DAAZ 2107 karburaatorit ise arvan,et Solex või korralik DAAZ 2101 oleksid
ka head!
*Eeldan,et teoreetiliselt oleks sellise mootori kütte kulu kusagil 13,4-14,4 l/100km
*Palju reaalselt sellise mootoriga miskit üldse võidab kiiruses? Ise arvan,et ülekannete muutmine käigukastis ja tagasillas oleks ehk mõtekam.
Paluksin siis kommentaare