1. leht 1-st
Õlirõhu hirm
Postitatud: 09 Juul 2018 21:47
Postitas ArdoH
412 armatuur lakkas täna õlirõhku näitamast. Kuidas koduste vahenditega välja selgitada, et kas tegemist on anduri/näidikumurega või ongi rõhk kusagile kadunud?
Kehvema väljavaate kohaselt jooksis kusagil mõni õlikanal umbe (20 aastat seisnud auto, esimene uus õli sees) või andis pump otsad.
Ideid?
Ardo
Re: Õlirõhu hirm
Postitatud: 09 Juul 2018 23:45
Postitas hard0
Multimeeter anduri külge ja takistust mõõtma. Kui õigesti mäletan siis Kalju Aleksiuse "Autode elektriseadmed" raamatus on vastavad takistuse väärtused toodud kuid hetkel ei saa kontrollida.
Re: Õlirõhu hirm
Postitatud: 09 Juul 2018 23:50
Postitas partnermosse
Esimese asjani nüüd kontrolli milline näeb välja õlifilter ! Et kas on kokku tõmmanud end nagu akkordion või on norm olekus. Mul aastaid tagasi peale õlivahetust juhtus nii, näidik läks nulli ...
Re: Õlirõhu hirm
Postitatud: 10 Juul 2018 11:55
Postitas ArdoH
Filter korras. Uurin, et ehk on Härma tänaval uus andur saadaval.
Re: Õlirõhu hirm
Postitatud: 10 Juul 2018 16:21
Postitas ArdoH
Andur vahetatud, kõik korras. Aitäh!
Mossel jääb gaas peale
Postitatud: 01 Jaan 2021 11:11
Postitas kaupo40
Miks jääb mossel gaas peale,kui natuke rohkem vajutada?
Re: Õlirõhu hirm
Postitatud: 02 Jaan 2021 08:34
Postitas Martin2140
Kuskilt poob kinni või mingi vedru puudu/katki.