Siduri lahutamisega seoses küsimus
Postitatud: 07 Nov 2018 12:53
Tekkis huvitav anomaalia.
Kui universaalile uue mootori peale panin,tekkis siduri lahutamisega probleem. Sai siis regullivarrast niipalju sätitud,et sõitma sai hakata. Ok. Jama on selles,et käigud lähevad suht raskelt sisse ja siduri enda käik tundub liiga lühike olevat. Kui survelaager puudutab muhvi,siis sellest peaks juba piisama,et sidur hästi lahutab. Vähemalt 412-l toimib selline versioon hästi,sidur lahutab normaalselt ja käigud lähevad ka pehmelt sisse. Universaalil see ei toimi. Varrast peab päris mõnuga peale kruttima ning kui üle regullid,siis hakkab libisema. Esmalt arvasin survelaagri või ketta süü olevat aga ketas sai sisse uus pandud ja survelaager samuti. Peale hooratta lihvi panin grafiidi sisse,lootes,et asi paraneb aga ei miskit. Süüdlasteks jäävad hetkeseisuga silindrid. Töösilinder peaks 412-l ja 2140-l üks olema? Peasilinder samuti? Või oskab keegi veel miskit välja pakkuda?
Kui universaalile uue mootori peale panin,tekkis siduri lahutamisega probleem. Sai siis regullivarrast niipalju sätitud,et sõitma sai hakata. Ok. Jama on selles,et käigud lähevad suht raskelt sisse ja siduri enda käik tundub liiga lühike olevat. Kui survelaager puudutab muhvi,siis sellest peaks juba piisama,et sidur hästi lahutab. Vähemalt 412-l toimib selline versioon hästi,sidur lahutab normaalselt ja käigud lähevad ka pehmelt sisse. Universaalil see ei toimi. Varrast peab päris mõnuga peale kruttima ning kui üle regullid,siis hakkab libisema. Esmalt arvasin survelaagri või ketta süü olevat aga ketas sai sisse uus pandud ja survelaager samuti. Peale hooratta lihvi panin grafiidi sisse,lootes,et asi paraneb aga ei miskit. Süüdlasteks jäävad hetkeseisuga silindrid. Töösilinder peaks 412-l ja 2140-l üks olema? Peasilinder samuti? Või oskab keegi veel miskit välja pakkuda?