1. leht 3-st

Küünlasse ei tule sörtsu

Postitatud: 24 Veebr 2019 17:19
Postitas tanello2
Täna ss uue häda otsa kukkunud, nim ei tule küünlasse piiksugi. Süüde sees ss testriga mõõtes annab igasse kontakti süütepooli ca 12V välja (va. Kõrgepinge väljundisse) vanamees mul pakkus et BK-st ühendatud juhe jagaja kondekasse, et see väike punn vb seal peetis olla, seepärast särtsu küünlasse ei tulegi... kust tglt viga otsida võiks?

Re: Küünlasse ei tule sörtsu

Postitatud: 25 Veebr 2019 07:44
Postitas Martin2140
Mass tuleb jagajasse kui kontaktid on ühendatud? Kui tuleb siis üks asi on kondekas mis proovida teise vastu vahetada, ja teiseks on süütepool ise mis teise vastu vahetada.

Re: Küünlasse ei tule sörtsu

Postitatud: 25 Veebr 2019 09:47
Postitas tanello2
Et, ma sinust õigesti aru saaksin, kas sa tahad et ma kontrolliks punaste söörudega märgitud ühendust omavahel või kondeka klemmi ja jagaja väljundi(kollane nool) vahel ?(pilt laenatud kaasfoorumlaselt!)

https://drive.google.com/file/d/1kGbf1Q ... sp=sharing

Kui too on (oleks) korras ja süütepooli vahetan töötava auto omaga välja aga tulemus oleks ikka 0, mis ss edasi vöiks vaadata ?

Re: Küünlasse ei tule sörtsu

Postitatud: 25 Veebr 2019 19:11
Postitas Martin2140
Jah aga mõõda kas üleüldse süütepooli mass jõuab. Kui mõõdad multimeetriga(tester) siis esiteks keerad süütepooli küljest miinus juhtme lahti. (See on see must juhe mis läheb jagajast süütepooli.) Siis keerad multimeetri takistust mõõtma kõige väiksemat väärtust. Siis paned ühe multimeetri otsa selle musta juhtme külge, mille sa ennist lahti keerasid, ja teise otsa paned massi(klapikambrikaane vastu näiteks). Ning siis käega mootorit ringi ajades, peab mingi aeg näitama mingisugust 0-5 oomist takistust (pole hullu kui ka on natuke suurem) ja mingi hetk peaks näitama lõpmatust või overloadi või mingit taolist.

Re: Küünlasse ei tule sörtsu

Postitatud: 25 Veebr 2019 19:15
Postitas Martin2140
kuskohas elukoht on, võibolla saab ise appi tulla?
ega see interneti teel seletamine kõige lihtsam pole.

Re: Küünlasse ei tule sörtsu

Postitatud: 27 Veebr 2019 19:10
Postitas tanello2
Ma Raplamaal :) ega see üle interneti "õppimine" ei anna jh suurt muffigi juurde.

Re: Küünlasse ei tule sörtsu

Postitatud: 28 Veebr 2019 07:35
Postitas Martin2140
Ma elan ise raplas, võib olla saan mingi päev üle vaadata.

Re: Küünlasse ei tule sörtsu

Postitatud: 01 Mär 2019 19:06
Postitas tanello2
Milline kokkusattumus.
Saatsin PS

Re: Küünlasse ei tule sörtsu

Postitatud: 11 Mär 2019 17:09
Postitas tanello2
Aitäh Martin2140, et kontaktivahe puhastasid ja sellega seoses sain sädemed ilusti kyynaldesse, kruttis ka jagaja nurga paika.

See nv vahetasin karpa K126H välja teise töötava(enne maha vötmist panin teise auto peal käima) vastu kuid see auto no mitte ei luba ka, kasvõi pidurispreiga (stardiabi) no isegi ei törtsu, lihtsalt käiab tühja, häälemuutust mitte kui grammigi eest, on meil veel keegi asjatundja kes tahaks Raplamaal proovida eluvaimu sisse puhuda ? Soovituslik on kaasa vötta oma K126 sest 1 mu töötab millegipärast hakkas nüüd igast võimalikust pilust ja august kütet lahinal läbi laskma ja teine on nii must et ma pole isegi kindel, kas see töökorraski on.

Hilfe bitte !

Re: Küünlasse ei tule sörtsu

Postitatud: 11 Mär 2019 21:13
Postitas Muhulane
Kisu aga karpa laiali ja hakka tihendeid vahetama. Esmajoones kontrolli ära ujukinõel,et kas see kinnises asendis ei lase bena läbi. Siis ülemise kaane tihend vaata kriitilise pilguga üle.Ja järgmisena seguklapikorpuse ning ülemise osa vaheline tihend. Pildil punasega märgitud alas. Kui tihendid ok,siis järgmisena vaata,kas korpused ei ole deformeerunud. Punane ala on väga nõrk koht,sest need neli polti kiputakse loomajõuga kinni kruttima,mistõttu kõrvad tõmbab ära ja sealt hakkab lisaõhku võtma. Pane ülemine ja alumine osa ilma tihendita niisama kokku,siis näed ära,kas valgus paistab läbi või mitte küljelt vaadatuna. Seguklappide korpusega üldiselt probleeme ei ole. Aga ülemise osaga küll.
Pilt

Järgmisena vaata üle düüsid.Kas kütte ja õhudüüsid on õiges mõõdus ja õiges kambris.
Siis segukruvid. Uuema tüübi omadel on kruvidel O rõngad peal.Need peavad raudselt täiesti terved ja ilusad olema.Kui sealt tuul läbi tuhiseb,siis mootorit korralikult tööle ei saa. Lihtsam viis teadasaamiseks on töötava mootoriga kruvide keeramine. Kui mootorihääl kruvisid keerates ei muutu,siis O rõngad kehvad.