Nii kordusülevaatuse sain läbi, kui panin peale Mosse enda karpa. 2101 karpat, mis võetud teise Mosse pealt ma aga normaalselt tööle ei saanud, sest kusagilt lekkis bensiini vist niipalju peale, et tagant summutist oli iga gaasivajutusega must väljas, keera segukruvi ja pane väiksemaid kütusedüüse kui palju tahes.
Nüüd aga panin peale 2105 karpa, sest nagu lugesin pmst sama mis 2107 oma, düüsidega 1 kamber küte 120, õhk 150, 2 kamber küte 150, õhk 150. Samuti vahetasin esimese kambri difuusori 4,5 se vastu ja tegin teise kambri mehaaniliselt avatavaks.
Käib, töötab ja edasi läheb ka täitsa okeilt, aga tühikäigul mootor hüppab väheke. Kuna aga ekonomaiser on pandud 2107 oma (suur) millel mansett katki siis arvan, et ega ma seda tühikäiku ennem korda saagi kui see uue vastu vahetatud. Klappide regull on ka plaanis, kui aega ja uue tihendi saab.
Leidsin ühe päris hea Youtube kanali
Dimension Heavenly, kus mees remondib erinevaid vene karpasid.
EDIT: panin külge väikese ekonomaiseri, mis muutis kohe mootori tööd (tühikäigupöörded tõusid), hakkas oluliselt rohkem õhku läbi lõõride tõmbama, kuid endiselt mootor hüppab. Vajab reguleerimist. Mis aga on vahe mosse ja Daazi karpa vahel? Daazi karpaga on masinal kõrgematel pööretel rohkem minekut. Kui mosse karpaga teise käiguga väga üle 60 lasta ei olnud soov, siis 2105 omaga läheb 70-ni ilusti.
Daaz 2105-ga sain kütusekulu 9,8 l/100 km-le täitsa hea ma arvan, enamus sõidust oli maantee, kus sai 80-90 sõidetud ja vahepeal ka vähe rohkem.