AZLK 2140, 1978 BMC211
Postitatud: 23 Nov 2009 18:16
Juba mitu kuud olin endale sobivat vene autot otsinud, just asukoha ja hinna suhtes. Eelmisel pühapäeval siis pakutigi mulle rohelist 1978.a Moskvich 2140 ja juba esmaspäeval sai kohale mindud masinat lähemalt vaatama. Sinna minnes käivitus 4 kuud seisnud mootor poolest pöördest ning saigi asi 2000.- eest ära võetud Auto on arvelt maha kantud (dokumendid vist eelmisel omanikul olemas), kuid muidu heas seisus (mina olen auto 3. omanik) ja tegemist on minu esimese autoga. Läbisõit on masinal 85000 km.
Järgmisel päeval pesin auto korralikult puhtaks ja uurisin lähemalt, miks radikas vett ei pea. Kartsin juba, et pean uue radika ostma, kuid viga oli hoopis ühes lõdvikus, mis oli rabedaks läinud ning ei pidanud enam vett. Lõdvik sai vahetatud ja siiamaani on vesi sees püsinud. Reedel sai ka ostetud kanister tosooli. Millalgi peab radikast ja mootoriplokist vee välja laskma ning tosooli asemele valama. Sai vahetatud ka bensufilter ning laupäeval ostetud uus aku, kuna vanal oli nurk katki ja ajas hapet välja.
Aga pildid:
Tehtud eelmisel nädalal enne auto pesemist. Homme teen uued pildid ja laen need üles.
P.S Tegu pole põllurallikaga, kui keegi seda arvama peaks.
Järgmisel päeval pesin auto korralikult puhtaks ja uurisin lähemalt, miks radikas vett ei pea. Kartsin juba, et pean uue radika ostma, kuid viga oli hoopis ühes lõdvikus, mis oli rabedaks läinud ning ei pidanud enam vett. Lõdvik sai vahetatud ja siiamaani on vesi sees püsinud. Reedel sai ka ostetud kanister tosooli. Millalgi peab radikast ja mootoriplokist vee välja laskma ning tosooli asemele valama. Sai vahetatud ka bensufilter ning laupäeval ostetud uus aku, kuna vanal oli nurk katki ja ajas hapet välja.
Aga pildid:
Tehtud eelmisel nädalal enne auto pesemist. Homme teen uued pildid ja laen need üles.
P.S Tegu pole põllurallikaga, kui keegi seda arvama peaks.