mul on juhiuks prooviks ühendatud ja vaated:
1) ilma tarmo400 viidatud mehhanismi nukke maha käiamata või vedrut leebemaks muutmata ei jaksa odav hiinakas tõesti hooba liigutada. Määrimisega sain avamise tööle, sulgemist mitte. Seda siis otse akult mootorile antud toitega. Odav juhtplokk, millel 4 mootorit taga ja ka mootorijuhtmed pikemate-peenemate kaablite küljes, vähendab kindlasti veel kuigipalju mootori võimsust (ja jõudu)
2) vähemalt juhiukse ühendan kindlasti välise luku poole: juhiuksel on kaks täiesti eraldiseisvat lukustust (st seest ja väljast eraldi) ning kui uks oleks seest lukus ja kesklukuga tekib tõrge (tühi aku või probleem kesklukusüsteemiga), ei saaks masinat ka võtmest avada
3) esialgu paistab, et mu mootoritega ülaloleva video kombel mootorit siinil liikuma panema ei pea. St mootori käik on piisavalt pikk, et lubada ka sisemise külje hoovast ukse avamist. Vähemalt loodan, et saab ilma siinita
4) tellisin oma hiinaka teadmata mootori-jõuga ja eeldasin, et jõudu annab nn kangireegliga vajadusel suurendada. Ma ei arvestanud aga, et mosul on lukustamine ja avamine samadel hoobadel: mootori käigu suurendamisel peab jääma ka mootori käigul varu sama hooba pidi ukse avamiseks. GM mootorite käik on muidu lühike
5) loodetavasti ei hakka mootor "pehmemalt käima pandud hoovastikuga" oma pika käigu tõttu ust avama. St piirdub vaid lukust lahti tegemisega. Muidu läheb keerukamaks aretamiseks, millest ei parane kindasti töökindlus
ehk siis lihtsa asja paigaldamisel on siiski mõned "agad" ja küsimused tekitab just "avamine ja lukustamine samal hooval" loogika.