IŽ 2715 1980 Tanello2
Postitatud: 06 Juul 2017 08:40
Sel aastal oli suur plaan oma kaua seisnud kullale ikkagi 2017 suvetuuriks valmis seada, selletarbeks sai lausa eraldatud erakorraline eelarve maksumusega 1500 eu.
Paraku otsustas karma või krt teab mis või kes, et ei ole see plaan ettenähtud täitmisele. Tööelu ja nädala sees linnas elamine on jätnud sügava jälje. Kuud läksid nagu tuulispask, varuosasid ning lisatehnikat sai juurde ostetud, kuid füüsiliselt peale käigukasti värvimise ei saanud miskit tehtud.
Mida lähemale suvele, seda vähem jäi ka nädalavahetuses ruumi maale minekuks, elu muutus liiga aktiivseks.
Juulikuus pidin lõpuks leppima tõsiasjaga, et ei seda mosset selleks aastaks valmis saa. Viimase naela kirstule lõi keevitaja kes teatas, et ei saa oma niigi graafikust maas olevatele 15nele autole ühte veel juurde võtta
Kui nüüd lõpuks kohale jõudis minu läbikukkumine, ei jäänudki mul muud üle kui suunata Juulikuu aur 3. mosse hankesse, sest millegiga ma tahan mosse tuurile jõuda.
Selge oli kohe, et järjekordset sedaani ma ei taha ligi võtta, universaalid on kallid või pole saadaval ning lõpuks sai täide minu kaua oodatud lapsepõlve unistus- omada Pirukat.
Niisiis sai 412 remondifondist eraldatud vajalik summa ja tõingi endale IŽ 2715 piruka
kuna vedada tuli seda hoole ja armastusega Kadrinast täpselt 100 km koju 50 km tunnis siis jõudis õues vahepeal pimedaks minna
Kuna sügavremondiks enam aega pole (suvetuurini aega 39 päeva-sellest 15 nokitsemise päeva) , tuleb teha Pirukale nö elementaarremont >
▪ Osta isiklik keevitus ja lappida ära jalgealune põrand mis on ainuke koht, kus probleem sellel masinal on, ülejäänud põhi on kõva. (eelarve 700 eu )
▪ Sadulsepp teeb istmed uued ning peataguse papi katab sama ilusa nahaga. Õnneks on see teenus mulle tasuta.
▪ Teha korda käigukangi hoovastik mis käib megaraskelt. (azlk 412 pealt võtan)
▪ paigaldada turvavööde vastused (azlk 412 caruosade masinalt võtan)
▪ Teha väljast värviparanduste töö, et ÜV-lt läbi saaks. (eelarve 50eu )
▪ vahetada ära kõik ölid. (eelarve 80eu )
▪ äratada pidurid ellu. (eelarve 25 eu)
▪ vahetada välja tulede kopsikud (kasutan vanu 412IE omasid)
▪ osta 4 uut rehvi ning saata veljed värvimisse. (eelarve 100 eu )
▪ registeerida end suvesõidule (eearve koos toiduga 50 eu )
kohesed kulud kokku : 500 eu
ma oleks istmed originaaldi jätnud, kuid kahjuks polnud võimalik seda katet enam kokku tagasi õmmelda.
kastis olid ss need asjad kaasas, pildil olev Addinoli õli olevat selles mootoris
krt värvikaart oli kleebitud tehases kohe juhi istme taha ülemise äärega kohakuti, kus ta ss minema hõõruti aastakümneid tagasi
Paraku otsustas karma või krt teab mis või kes, et ei ole see plaan ettenähtud täitmisele. Tööelu ja nädala sees linnas elamine on jätnud sügava jälje. Kuud läksid nagu tuulispask, varuosasid ning lisatehnikat sai juurde ostetud, kuid füüsiliselt peale käigukasti värvimise ei saanud miskit tehtud.
Mida lähemale suvele, seda vähem jäi ka nädalavahetuses ruumi maale minekuks, elu muutus liiga aktiivseks.
Juulikuus pidin lõpuks leppima tõsiasjaga, et ei seda mosset selleks aastaks valmis saa. Viimase naela kirstule lõi keevitaja kes teatas, et ei saa oma niigi graafikust maas olevatele 15nele autole ühte veel juurde võtta
Kui nüüd lõpuks kohale jõudis minu läbikukkumine, ei jäänudki mul muud üle kui suunata Juulikuu aur 3. mosse hankesse, sest millegiga ma tahan mosse tuurile jõuda.
Selge oli kohe, et järjekordset sedaani ma ei taha ligi võtta, universaalid on kallid või pole saadaval ning lõpuks sai täide minu kaua oodatud lapsepõlve unistus- omada Pirukat.
Niisiis sai 412 remondifondist eraldatud vajalik summa ja tõingi endale IŽ 2715 piruka
kuna vedada tuli seda hoole ja armastusega Kadrinast täpselt 100 km koju 50 km tunnis siis jõudis õues vahepeal pimedaks minna
Kuna sügavremondiks enam aega pole (suvetuurini aega 39 päeva-sellest 15 nokitsemise päeva) , tuleb teha Pirukale nö elementaarremont >
▪ Osta isiklik keevitus ja lappida ära jalgealune põrand mis on ainuke koht, kus probleem sellel masinal on, ülejäänud põhi on kõva. (eelarve 700 eu )
▪ Sadulsepp teeb istmed uued ning peataguse papi katab sama ilusa nahaga. Õnneks on see teenus mulle tasuta.
▪ Teha korda käigukangi hoovastik mis käib megaraskelt. (azlk 412 pealt võtan)
▪ paigaldada turvavööde vastused (azlk 412 caruosade masinalt võtan)
▪ Teha väljast värviparanduste töö, et ÜV-lt läbi saaks. (eelarve 50eu )
▪ vahetada ära kõik ölid. (eelarve 80eu )
▪ äratada pidurid ellu. (eelarve 25 eu)
▪ vahetada välja tulede kopsikud (kasutan vanu 412IE omasid)
▪ osta 4 uut rehvi ning saata veljed värvimisse. (eelarve 100 eu )
▪ registeerida end suvesõidule (eearve koos toiduga 50 eu )
kohesed kulud kokku : 500 eu
ma oleks istmed originaaldi jätnud, kuid kahjuks polnud võimalik seda katet enam kokku tagasi õmmelda.
kastis olid ss need asjad kaasas, pildil olev Addinoli õli olevat selles mootoris
krt värvikaart oli kleebitud tehases kohe juhi istme taha ülemise äärega kohakuti, kus ta ss minema hõõruti aastakümneid tagasi