1. leht 1-st

Kastiga 408

Postitatud: 02 Dets 2009 13:28
Postitas lauri
Kunagi nägin kasutaja Kombimiis poolt teemasse "Üleskutse! Mossed eestimaal!" ülespandud pilti, kus jäädvustatud üks 408 baasil ehitatud kastikas. Kui algul mõtlesin, et tegu on kohaliku inseneri oma-algatusliku kätetööga, siis alltoodud teise pildi nägemist hakkas kahtluseuss hinge närima - kas võib olla, et Kombimehe pildile jäänud masin polegi kodukuuris kokku pandud... ?

Pilt

Pilt

Re: Kastiga 408

Postitatud: 02 Dets 2009 19:53
Postitas M410
Võibolla on üks variantidest ka see, et IŽ 27151 on suurema kereremondi osaliseks saanud.
Originaalis asuv kast on tagant ära lõigatud, selle asemele on omanik teinud ise oma nägemuse järgi sobiva, ja lisaks sellele on tavapärase 412 esiotsa asemele pandud 408 keredetailid.
Seni, kui autot oma silmaga ligidalt näha ei õnnestu, võibki ainult oletusi teha.

Re: Kastiga 408

Postitatud: 02 Dets 2009 23:01
Postitas Kombimiis
Ma ei teadnudki et 408 baasil kastikaid tehti, nagu lauri pildil näha on. Või on tegemist eksperimentalnõi mudeliga? Veelkord vabandan, pilt sai jooksu peal tehtud ja auto tuli kurvi suht suure kiirusega.

Re: Kastiga 408

Postitatud: 03 Dets 2009 03:11
Postitas marek
Kohe kindlasti mitte Moskva/Iževski tehase (seeria)toode, tehases kohapeal valmistati küll asjade transpordiks selliseid samodelnikuid uutest masinatest, aga need tehasest välja kunagi ei jõudnudki. Võibolla kuskil asutuses ehitati selliseid kastikaid, nagu Lätis tehti kastivolgasid ja Nuias Uaz-sidruneid. Veneajal tehti ju igasugu imesid valmis, mis see kastimosse siis ära ei olnud.

Re: Kastiga 408

Postitatud: 11 Dets 2009 19:56
Postitas saarlane
isetehtud ilmselt

Pilt

Re: Kastiga 408

Postitatud: 12 Dets 2009 19:13
Postitas Seenior
Kas isetehtud või ka kuskil autoremonditehases aretatud,tagatiibade ja uste liitekoht . reedab seda