1. leht 2-st
Küsimus "toore" kohta.
Postitatud: 28 Jaan 2021 20:50
Postitas mart
Kuna ma ise pole asjale pihta veel saanud, siis küsiks ehk targemate käest.
Alguses oli nii, et mootori töös vahet ei teinud, kas on toores peal või mitte.
Siis panin peale nn. taastatud karpa K126H. (täielikult läbi pestud nii seest kui väljast, uued tüüsid, uued tihendid ja kõik tihendite vahelised kontaktpinnad ära lihvitud).
Nüüd on nii, et külmkäivitus toorega on võiks õelda, et idekas. Aga mootori soojenedes mootori põõrded hakkavad langema ja tekib ka kerge "puterdus" mootori töös. Lõpuks sureb üldse välja ja käivitub ainult siis kui tooreklapp on sisse lükatud, ehk toores maas.
Üldse on nagu huvitav, sest et kui sooja töötava mootoriga hakkad eksperimendi mõttes toorest peale tõmbama siis mootori põõrded mitte ei hakka tõusma, vaid langevad ja mootor sureb välja.
Autoks siis 412 ja karpa nagu mainitud sai on K126H.
Re: Küsimus "toore" kohta.
Postitatud: 28 Jaan 2021 21:11
Postitas partnermosse
Proovi kütusekruviga kütet juurde keerata, äkki liiga kinni keeratud. Ja loomulikult kütusekruvi kummitihend peab olema mõradeta.
Re: Küsimus "toore" kohta.
Postitatud: 28 Jaan 2021 21:27
Postitas mart
partnermosse kirjutas:Proovi kütusekruviga kütet juurde keerata, äkki liiga kinni keeratud. Ja loomulikult kütusekruvi kummitihend peab olema mõradeta.
Võib olla loll küsimus, aga kumb neist on küttekruvi?
Re: Küsimus "toore" kohta.
Postitatud: 28 Jaan 2021 21:49
Postitas irukas
Mõlemad on segukruvid, standard asend on kinni ja 2 pööret lahti(mul käib niimoodi kõige ideaalsemalt) kui käib ebaühtlaselt hakkad mõlemat poole pöörde kaupa keerama.
Re: Küsimus "toore" kohta.
Postitatud: 29 Jaan 2021 16:21
Postitas sass
Segu läheb liiga rikkaks sooja mootoriga, kui toore peale tõmbad. Nii üldiselt ongi.
Re: Küsimus "toore" kohta.
Postitatud: 30 Jaan 2021 11:43
Postitas Martin2140
Kui välja sureb kas siis karbussis kütust on. Võib ka kütusepumba jama olla
Re: Küsimus "toore" kohta.
Postitatud: 30 Jaan 2021 22:17
Postitas Seenior
Nn. toores on külmkäivituseks,kui mootor käivitub ja soojeneb,tuleb õhuklappi(nn.toorest)koheselt tagasi lasta. Sooja mootori puhul õhuklapi sulgemisel(toore peale tõmbamisel)ei saagi mootor normaalselt töötada(või seiskub),kuna küttesegu on liiga rikas.
Re: Küsimus "toore" kohta.
Postitatud: 31 Jaan 2021 12:47
Postitas mart
Martin2140 kirjutas:Kui välja sureb kas siis karbussis kütust on. Võib ka kütusepumba jama olla
Kütust on karpas poole aknani. Peaks vist piisavalt olema.
Re: Küsimus "toore" kohta.
Postitatud: 31 Jaan 2021 12:49
Postitas mart
Seenior kirjutas:Nn. toores on külmkäivituseks,kui mootor käivitub ja soojeneb,tuleb õhuklappi(nn.toorest)koheselt tagasi lasta. Sooja mootori puhul õhuklapi sulgemisel(toore peale tõmbamisel)ei saagi mootor normaalselt töötada(või seiskub),kuna küttesegu on liiga rikas.
Jube tüütu on küll kui paned auto maja ees soojenema ja pead koguaeg toaukse vahelt luurama, et kas töötab veel või on välja surnud. Ka soojeneva mootoriga ei tohiks mootor ju välja surra kui toores peal on.
Re: Küsimus "toore" kohta.
Postitatud: 31 Jaan 2021 12:55
Postitas mart
irukas kirjutas:Mõlemad on segukruvid, standard asend on kinni ja 2 pööret lahti(mul käib niimoodi kõige ideaalsemalt) kui käib ebaühtlaselt hakkad mõlemat poole pöörde kaupa keerama.
Sai mitmeid ringe keeratud ilma, et mootori töös oleks kuuldavaid muutuseid olnud. Kui liiga lahti sai keeratud, siis hakkas kehvemaks mootori töö minema. Liiga kinni siis ka. Aga vahepeal saad ikka mitu ringi nii keerata, et essugi ei muutu. Äkki ma olen lihtsalt kõrvavärdi...