Õhudüüs
Foorumi reeglid
AINULT Mosse varuosade ostusoovid!
AINULT Mosse varuosade ostusoovid!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Õhudüüs
Peadoseer süsteemi 200- ne ? 200 ne sobib teise lõõri ja seda siis kui sul mootor 2.0 liitrinerariteet1 kirjutas:Sooviks daaz karburaatorile peadoseer süsteemi 200 õhudüüsi.
Max mis sobib 1 lõõri õhudüüsiks on 170 normaalne 150 kui tahad startimisel teravust siis 140 v 130
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Õhudüüs
Mul on Mossel hetkel karburaator DAAZ 2101-1107010-03 karburaator ning raamatu järgi näitab, et seal peaks olema põhi kambril õhudüüs 150 ja abikambril 200, kuid nende asemel on samades kohtades düüsid vastavalt 140 ja 190. Äkki on raamatu tabeli soovitus liialdus ning võiks kombinatsiooniga 140 ja 190 tegelikult rahul olla?
Re: Õhudüüs
Kui sa selliste düüsidega maanteel sõita kavatsed, siis olgu sul kogu aeg bensiinikanister kaasas. Teadjamad oskavad täpsustada, aga 140 esimesse lõõri saab olema ikka väga janune. Tavaline 1,5 mosse mootori jaoks on 1 lõõris 120 normaalne (vbla natuke ka veel liig) ja teise lõõri 150.rariteet1 kirjutas:Mul on Mossel hetkel karburaator DAAZ 2101-1107010-03 karburaator ning raamatu järgi näitab, et seal peaks olema põhi kambril õhudüüs 150 ja abikambril 200, kuid nende asemel on samades kohtades düüsid vastavalt 140 ja 190. Äkki on raamatu tabeli soovitus liialdus ning võiks kombinatsiooniga 140 ja 190 tegelikult rahul olla?
Kola siin teiste meeste autoteemades ja Tehnilises Daaž karburaatori teemas saad teadjamaks.
IŽ 412
Re: Õhudüüs
Tegelikult selle karburaatori puhul töötab raamatu antud kombinatsioon väga hästi. Esimeses lööris kütus 130, õhk 150, teises lööris vastavalt 130 ja 200. Eelduseks on see, et ülejäänud on ka täpselt nagu tehasest. Emulsioonitorud peavad olema markeeringuga F15 ja segukoonused (diffuusorid/aux venturi) õiged. Õhu- ja kütusedüüsid käivad käsikäes ja vastavuses teiste komponentidega. Selle kombinatsiooniga peab ka rahuldavalt käima saama.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Õhudüüs
Teema autor kirjutab õhudüüsidest 140 ja 190 mitte kütuse omadest.ipi kirjutas:Kui sa selliste düüsidega maanteel sõita kavatsed, siis olgu sul kogu aeg bensiinikanister kaasas. Teadjamad oskavad täpsustada, aga 140 esimesse lõõri saab olema ikka väga janune. Tavaline 1,5 mosse mootori jaoks on 1 lõõris 120 normaalne (vbla natuke ka veel liig) ja teise lõõri 150.rariteet1 kirjutas:Mul on Mossel hetkel karburaator DAAZ 2101-1107010-03 karburaator ning raamatu järgi näitab, et seal peaks olema põhi kambril õhudüüs 150 ja abikambril 200, kuid nende asemel on samades kohtades düüsid vastavalt 140 ja 190. Äkki on raamatu tabeli soovitus liialdus ning võiks kombinatsiooniga 140 ja 190 tegelikult rahul olla?
Kola siin teiste meeste autoteemades ja Tehnilises Daaž karburaatori teemas saad teadjamaks.
Ma soovitaks 140 ja 190 õhudüüsidele vastavalt kütuse omasid 112 v 115 esimesse kambrisse ja teise 157 või 162 pigem 162 kui 190 düüs, samas pead ülemineku düüsid vahetama.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Õhudüüs
See kütusedüüside kombinatsioon kõlab nagu DAAZ-2140-le sobilik. DAAZ-2101 diffuusorid/lõõrid on aga 23/23mm ja 2140(ozon) puhul 21/25mm. Sellest ka erinev düüside vajadus.partnermosse kirjutas: Ma soovitaks 140 ja 190 õhudüüsidele vastavalt kütuse omasid 112 v 115 esimesse kambrisse ja teise 157 või 162 pigem 162 kui 190 düüs, samas pead ülemineku düüsid vahetama.
Näiteks see - käib küll Weber DCOE kohta aga põhimõte on sama. Mida suurem difuusor(main venturi), seda rohkem kütusedüüsi antud kamber tahab.
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Õhudüüs
Ja mis õigustab siis weberi tabeli järgi 2101 teise lõõri õhudüüsiks 200 panemine kui dif on 23 ja 2140-l on see dif 25 ja daaz orig õhudüüs max 170 ?
Minu ettepanek oli inimesele, et kui tal pole muid düüse võtta, siis olukorrast väljatulemiseks on olemas kombinatsioon!
Minu ettepanek oli inimesele, et kui tal pole muid düüse võtta, siis olukorrast väljatulemiseks on olemas kombinatsioon!
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Õhudüüs
Tänud vastuste eest Mosse sõbrad! Ma ikkagi tahaks ära proovida seda 200 õhudüüsi, sest Mul kõik ülejäänud düüsid lähevad raamatu järgi v.a. nüüd see 200 õhu peadüüs abikambrisse. Kas kellelgil oleks sellist Tartu või Võrumaa lähistel pakkuda? Pakkumised võib mulle saata ahti971@hot.ee