IZ 412 1975 Jartmok
Postitatud: 15 Dets 2009 15:26
Tervist foorumlased.
Tegemist on Moskvich 412 1975a.
Räägin sii lähemalt masinast ka.
Meie maanteid on selle masina rattad nühkida suutnud vaid 30 000 km. Seisma jäi aastast 1989 ja ellu äratasime 2009a.
Masin oli ilusti puhkusel, papphunniku alla peidus sügavas garaažis. Pigimatid salongist oli välja rebitud, et plekk kenasti säiliks ja see misioon on käitunud. Mure vaid see, et vanaisa oli peale viimast sõitu jätnud põhjale ca paari cm paksuse porikihi mis hinge kriibib. Õnneks kurja see väga teinud ei ole.
Peale aastaid seismist masin kohe käima ka ei läinud, selgus, et kontaktivahe vedru oli väsinud. Vahetasime ära ja häält ta juba tegigi. Ainust roostes asi masina juures oli sumbuti, kuid seegi omal ajal juba tagavaraks ostetud.
Nüüd kus masina restaureerimine käib, ehk vahetame põhja mastiki ja kasutame tänapäevasid roostekahjureid (happakrunt jne). Kuna juba teemas sai mainitud siis eesmärk on kindlasti enne suve valmis saada koos värvimisega. Päikseloojang Moskvichi esimesest kumeraknast nostalgia lõhna saatel erutab juba praegu.
Tehtud tööd:
Salongist enamus põhjast haljas. Tänaseks peal rooste tõrjevahendid ja mastiks.
Põhja mastiks 99% eemaldatud selhulgas kõik kohad kus tehas mastiksit lasi.
Piduriklots uus, vana oli ilus kuid klotsi liim andis aastatega järgi.
Mootor maas. Kõik oli korras aga mõnda asja uurides selgus, et tihendid on deformeerunud ja läheb kapitaalsesse uuendusse.
Käigukast, puhtaks tehtud ja uued tihendid küljes.
Tuleb veel...
Pildid.
Kahjuks Teie piltide lisamis süsteem tekitab minus kilplase tunde siis lisasin need mujale internetti.
PILTE VAATA SIIT: http://fotoalbum.ee/photos/jartmok/sets/901477/
Parimat soovides Jartmok.
Tegemist on Moskvich 412 1975a.
Räägin sii lähemalt masinast ka.
Meie maanteid on selle masina rattad nühkida suutnud vaid 30 000 km. Seisma jäi aastast 1989 ja ellu äratasime 2009a.
Masin oli ilusti puhkusel, papphunniku alla peidus sügavas garaažis. Pigimatid salongist oli välja rebitud, et plekk kenasti säiliks ja see misioon on käitunud. Mure vaid see, et vanaisa oli peale viimast sõitu jätnud põhjale ca paari cm paksuse porikihi mis hinge kriibib. Õnneks kurja see väga teinud ei ole.
Peale aastaid seismist masin kohe käima ka ei läinud, selgus, et kontaktivahe vedru oli väsinud. Vahetasime ära ja häält ta juba tegigi. Ainust roostes asi masina juures oli sumbuti, kuid seegi omal ajal juba tagavaraks ostetud.
Nüüd kus masina restaureerimine käib, ehk vahetame põhja mastiki ja kasutame tänapäevasid roostekahjureid (happakrunt jne). Kuna juba teemas sai mainitud siis eesmärk on kindlasti enne suve valmis saada koos värvimisega. Päikseloojang Moskvichi esimesest kumeraknast nostalgia lõhna saatel erutab juba praegu.
Tehtud tööd:
Salongist enamus põhjast haljas. Tänaseks peal rooste tõrjevahendid ja mastiks.
Põhja mastiks 99% eemaldatud selhulgas kõik kohad kus tehas mastiksit lasi.
Piduriklots uus, vana oli ilus kuid klotsi liim andis aastatega järgi.
Mootor maas. Kõik oli korras aga mõnda asja uurides selgus, et tihendid on deformeerunud ja läheb kapitaalsesse uuendusse.
Käigukast, puhtaks tehtud ja uued tihendid küljes.
Tuleb veel...
Pildid.
Kahjuks Teie piltide lisamis süsteem tekitab minus kilplase tunde siis lisasin need mujale internetti.
PILTE VAATA SIIT: http://fotoalbum.ee/photos/jartmok/sets/901477/
Parimat soovides Jartmok.