Auto on tegelikult juba ammu valmis, lihtsalt piltide üleslaadimine siia jäi vahepeal unarusse.
Mingi aeg peale kere pahteldustöid läks auto helehalli täitevkrundi alla.
https://postimg.cc/6TyWwVZF
https://postimg.cc/XXmVvZcq
Samal ajal tegin valmis ka ühe proovikoguse värvi, et vaadata missugune see toon jääb ja kui hästi või halvasti krundipinda katab.
https://postimg.cc/K1rFQ0X3
Kapotialune esipaneel, mis iluvõre taha jääb, nägi päris jube välja selle pindmise roostega. Kuna kapott oli ära võetud, oli lihtsam tolle pinna kallal toimetada ka.
https://postimg.cc/rdfT2zw8
Kapoti sisepinnaga ei teinud ma muud midagi kui et pesin ta silikoonieemaldiga üle. Isegi mürasummutusmatt läks puhtamaks.
https://postimg.cc/WFtvNjd0
https://postimg.cc/ZC6hKw5s
https://postimg.cc/hfLHqh2H
Võretagune paneel sai roostest puhtastatud ja krunditud.
https://postimg.cc/CRw9MYtd
Tagatiibade nurgad jätsime teadlikult kõige viimaseks tööks- ajakulu esiteks ja teiseks ega see breiktantsu tegemine auto kõrval põrandal pole ka lihtne tegevus.
https://postimg.cc/sBNLJW2Z
https://postimg.cc/7GJWtLCt
Mõlemal tagatiival tuli seestpoolt ka mingi nn. karkass ehitada, et välimine nurk kusagile kinnitada. Ja samas pidi jälgima, et autot põlema ei paneks, kuna seda tehasemääret, tavotti jms. korrosioonivastast kraami oli ikka ohtralt kere õõnsustes.
https://postimg.cc/YjgP1hBh
Seni kuni plekksepp õppis moskvitši juures breiktantsu, proovisin autole tema enda võret külge, aga see oli ikka nii kõver, et mõistlik oli uus osta.
https://postimg.cc/DSCp2GLY
Pika jutu lühike kokkuvõte- keretööd kestsid u. paar kuud (septembri algus kuni novembri alguseni) ja eks aega kulus parasjagu.
Aga noh, valmis see auto lõpuks sai ka.
https://postimg.cc/wtZWNdWX
https://postimg.cc/ZvhVfxz0
https://postimg.cc/234H1MnW
https://postimg.cc/zV8xK7kc
Ja lõpuks üks nn. tolle ajastu vaimus tehtud must-valge pilt ka- nõukaaegne kaarhall, nõukaaegne betoonaed ja nõukaaegne moskvitš.
https://postimg.cc/tsmD0jGK