1. leht 2-st
Bensu kulu.
Postitatud: 04 Veebr 2010 21:49
Postitas rooler
Et siis sooviks teadjate juttu lugeda,plämajad ärge kommenteerige.Asi selles,et 412 kuukab benssu 20l/100km
Karbuss on 408 oma,aga 408 on ju 1.3l mootor ja 412 1,5l mootor.Kas see üüratu kulu võib olla tingitud valest karbussist.Täpsustuseks veel,et muud asjad-süüted,küünlad jne peaks OK olema.Käivitub hästi,käib hästi,isegi surveasted üllatasid.Ette tänades.
Re: Bensu kulu.
Postitatud: 04 Veebr 2010 22:01
Postitas stern100
Vaata kindlasti karbuss üle. Kas nõelklapp peab(võta nt käimise ajal õhupuhasti kaas maha ja vaata kas üleliigset bensiini niisama sisselasksesse ei tilgu)? Kas düüsid on kõik sees või on liiga suured?Kas soojast peast käima läheb ilusti? Mingi muu asi minu arust seda üüratut penakulu põhjustada ei tohiks.
Re: Bensu kulu.
Postitatud: 06 Veebr 2010 16:53
Postitas rooler
Nõelklapp tutikas ja peab.Tüüsede kohta asi ebaselge.Ei tea ju õigeid tüüse numbreidki,sees on praegu 10 ja 35,midaiganes see tähendab.Käivitub mosse kohta liiga hästi,paugust.Isegi nende hullude pakastega ei olnud mul probleeme.Tagant ei tule ka sellist toorest bena haisu,kui tavaliselt ülejootmise korral.Toru juures selline mossele omane heitgaasi lõhn.Aga eks tuleb üritada teise karpaga,kui kuskilt leiab.
Re: Bensu kulu.
Postitatud: 06 Veebr 2010 17:22
Postitas moskiito
teine varjant on see et proovi düüsid ringi visata.
kui need on valesti peal, siis hakkab ka küttust võtma.
Re: Bensu kulu.
Postitatud: 06 Veebr 2010 17:55
Postitas via
Võib olla küll vale karpa küsimus, aga võib olla ka mõni lekkiv bensuvoolik (töötava mootoriga uuri kas mõni voolik on bensuniiske või tilgub kusagilt) või bensupumbast mootori karterisse lekkimine (mõõda oli taset ja nuusuta lõhna)...
Vale süütehetk ja vaheljättev mootor viivad kulu samuti ülesse
Re: Bensu kulu.
Postitatud: 07 Veebr 2010 12:10
Postitas rooler
Vot süütemomendi peab küll ülevaatama,töösoojana koormates kõrgema käiguga lööb klõbinad klaverisse.Bena lekkeid ei ole.Aga on keegi teadja,kes ütleb õiged tüüsed ja nende asukohad.
Sest K-126 karpad tööpõhimõttelt identsed,ainult tüüsede erinevused ongi.
Re: Bensu kulu.
Postitatud: 07 Veebr 2010 13:09
Postitas moskiito
mina olen järginud sellist põhimõttet et väiksem düüs alati mootori poole ja jämedam pidurivõimendi poolele.
Re: Bensu kulu.
Postitatud: 14 Veebr 2010 10:24
Postitas unicman
Aga kumba pidi need kütuse düüsid siis ikkagi käivad? Vaadates erinevate lada karburaatorite andmeid on näha, et vanematel karbussidel on esimene kamber suurem ja teine väiksem või koguni võrdsed, uutel aga esimene väiksem ja teine suurem. On kuskil tehaseandmeid ka, kuidas mossele paigaldatud 2101.... karpal düüsid olema peavad?
Re: Bensu kulu.
Postitatud: 14 Veebr 2010 10:57
Postitas sass
Re: Bensu kulu.
Postitatud: 14 Veebr 2010 11:17
Postitas unicman
Seda tabelit ma silmas pidasingi, kuid seal on konkreetselt Lada mootorite kohta antud andmed. Moskvitsil peaks olema ka oma numbritega düüsid, kunagi sai poest osta rem kompl. mossele ja nende düüsid ei kattunud ühegagi seal tabelis olevaga.