1. leht 4-st
Generaatori vahetus
Postitatud: 08 Apr 2010 14:15
Postitas Martpoiss
Lugu selline, et autosse on lisatud helitehnikat ja muid elektroonilisi vidinaid ja tahaks veel juurde panna, aga juba praegu tõmbab tuled väga hullusti vilkuma. Varem, kui oli 6x60w võimendus, aitas kondeka lisamine veidi. Nüüd, kui woofri võimendi sai võimsama vastu vahetatud, saab põhimõtteliselt ainult täisgaasiga sõita. Aku on 80 Ah.
Kas keegi oskab öelda millise auto võimalikult võimas genekas sobib võimalikult lihtsalt Mossele peale? Mudel on 21406.
Re: Generaatori vahetus
Postitatud: 08 Apr 2010 19:40
Postitas Killa
Pole eriti raske ühendada mingit suvakat lääne genekat, juhtmeid on ju tavaliselt sama palju sinna minemas. Ja kinnitused saab ka ise leiutada. Võimalik on ka 2 genekat panna, aga siis on pikemat rihma vaja jne(jama rohkem)
Re: Generaatori vahetus
Postitatud: 08 Apr 2010 22:38
Postitas A.Roosenberg
Miks 6ldse mossele niiv6imast akut tarvis ? Saab ilusti hakkama ka 55 Ah akuga kuulata t6mmi nii, et v2he pole ju.
Re: Generaatori vahetus
Postitatud: 08 Apr 2010 22:39
Postitas SanderV
A.Roosenberg kirjutas:Miks 6ldse mossele niiv6imast akut tarvis ? Saab ilusti hakkama ka 55 Ah akuga kuulata t6mmi nii, et v2he pole ju.
vb on niikõva tõmm lihtaslt
Re: Generaatori vahetus
Postitatud: 09 Apr 2010 00:08
Postitas Martpoiss
Tümm iseenesest ei ole midagi ulmekõva, woofer 300W ja muudele kõlaritele 4x60W . Valjult kuulates käib nende tarbimine akust ikkagi üle. Selline aku oli mul kodust võtta, kasutatud diisli aku.
Kas keegi on paigaldanud mõnda "lääneka" generaatorit Mossele ja oskab öelda millise mudeli genekat oleks kõige mõtekam lammutustest otsida?
Re: Generaatori vahetus
Postitatud: 09 Apr 2010 00:22
Postitas SanderV
huvitav... mul oli 400 W woofer ja 55Ah aku ja tuled võttis vilkuma ainult tyhikäigul kui oli vali muusika.. ja seda ka väga vähe
Re: Generaatori vahetus
Postitatud: 09 Apr 2010 00:37
Postitas saarlane
pakun et sul genekas tuksis. viska uus moss eoma peale, vaata mis juhtub.
Re: Generaatori vahetus
Postitatud: 10 Apr 2010 00:06
Postitas A.Roosenberg
saarlane kirjutas:pakun et sul genekas tuksis. viska uus moss eoma peale, vaata mis juhtub.
Mosse originaal genekas ei lae 2ra nii lihtsalt midagi nii v6imast akut. Sellest ilmselt probleem tekkinud ongi.Endal ei laadinud iz 412 IE ka 80 Ah akut, kuigi genekas oli korras ja raadiot autos ei kuulatudki.
Re: Generaatori vahetus
Postitatud: 10 Apr 2010 11:48
Postitas Martpoiss
Minu soov olekski ikka saada võimalikult suur aku korralikult täis laetud, et kannataks vajadusel nt piknukul pikalt muusikat mängida. Originaalgeneraatori vahetusel uue vastu ei näe mõtet- just sellepärast et ei jõua suurt akut täis laadida. Eestis millegipärast ei pöörata helisüsteemi ehitusel akude ja generaatorile suurt tähelepanu. Üks näide maailmast:
Kas on mõtet sellele mehele rääkima minna et pane parem korralik originaalgenekas?
Hea meelegapaneksin veel suurema mahutavusega aku, Powercel 4000 näiteks, mis on 120 Ah ja 7000 A lühisvooluga geelaku
Olen kuulnud et Opel Omega generaator pidi olema 100 A, ei tea kas selle paigaldamine Mossele oleks väga keeruline?
Re: Generaatori vahetus
Postitatud: 10 Apr 2010 14:30
Postitas A.Roosenberg
Arvatavasti ei ole keeruline. Ilmselt tarvis ainult kinnitus kohad mujale puurida.