1. leht 2-st

Jahutusega probleem

Postitatud: 28 Apr 2010 12:29
Postitas smaster
Tere mossetajad!
Probleem jahutusega siis. Talveläbi jamasin sellega ja termostaadi mitmendakordsel vahetamisel arvasin, et sain asja lõpuks korda. Kuid vähe pikem sõit ja temperatuur läheb mingi aeg kõrgeks, näha aga on et termokas töötab kuna niikaua kuni keema ei lähe kõlgub osuti seal normaalvahemikus.
Nüüd läksin ülevaatusele, linna 30 km, 25 km oli kõik ideaalne, siis järsku aurupilv järgi jälle... temp. kõrge. Lasin jahtuda ja lisasin vedelikku. Linnas sai jälle täis valatud, koju sõites paar kilti ja jälle keeb, jälle täis. Kodus panin uuesti taaskord süsteemi täis ja lasin kohapeal töötada, ajas paisupaagi täis. Jätsin seisma ja paari sekundi pärast imes paisuka tühjaks, vett mahtus veel sisse
Omal ajud põllul ja kopp katsetamisest ees. Ehk oskab keegi tark nõu anda.

Re: Jahutusega probleem

Postitatud: 28 Apr 2010 12:36
Postitas jartmok
Tervist.

Pole enne sellise probleemiga ise kokku puutunud ja julgeksin vaid pakkuda oletusi. Seoses sellega, et oma on käsil mootori remont, täiesti legoks. Kusjuures laiali võttes märkasingi, et nii hülside ümber kui ka kanalites (vee) oli ikka väga, kohe väga paks setete kiht. Võta või lusikaga välja. Seoses sellega pakungi varjandiks, et vee liikumine võib olla takistatud või normaasesusest vähendatud. Kui vesi liigub vähe, kuuneb ka kiiremini. Ehk midagi sellist!


jartmok.

Re: Jahutusega probleem

Postitatud: 28 Apr 2010 17:00
Postitas smaster
aga paarkend kilomeetrit kannatas sõita ... siis võiks ta ju kohe keema minna, kuigi kindlasti võib seda paska seal sees olla. Olevat küll elupäevad tosooliga sõitnud aga mine sa tea.

Re: Jahutusega probleem

Postitatud: 28 Apr 2010 17:25
Postitas SanderV
endal oli ka selline jama... algul vahetasin termostaadi 2ra.... siis kuna õli oli vesine vahetasin ka plokikaane tihendi ära...läks ikka keema, kuid viga oli selles et õhk oli süsteemis.. lasin rahulikult kohapeale töötada ja järjest valasin vett juurde kui vähemaks jäi.. aegajalt näppisin lõdvikuid et kuskile nurka õh vahele ei jääks... lasin kohapeal ilusti soojaks ja siis oli kõik korras... tunne oli sama mis sul praegu aga sai lõpuks korda :lol

Re: Jahutusega probleem

Postitatud: 28 Apr 2010 17:59
Postitas smaster
Proovin veel...

Re: Jahutusega probleem

Postitatud: 28 Apr 2010 20:07
Postitas via
Arvatavasti ikka plokikaane tihendi viga, kuusagil hülsi veeres juba peenike "ussikaik " sees. Soojenedes lööb surve sisse. Olen sarnase pulli kunagi läbi teinud. Sai algul samuti termostaati, veepumpa, õhku, jne., kahtlustatud. Kaane mahavõtt näitas aga tihendi leket...

Re: Jahutusega probleem

Postitatud: 28 Apr 2010 20:16
Postitas Manks
Pakun, et süsteemis õhk sees. Ise puurisin 2 mm. augu termostaadi pleki sisse, et õhk ise välja pääseks.

Re: Jahutusega probleem

Postitatud: 28 Apr 2010 21:23
Postitas mallermees1
äkki radikas umbes :think sest kuni termostaat avaneb ei ole midagi ju. termostaat avaneb, läheb veel veidi aega, vesi teiseltpoolt välja ei pääse...
kas lõdvikud lähevad ka kõvaks?
kui termostaat avaneb katu sisse- ja välja minevaid voolikuid, kas on mingi märgatav vahe? surve/temp. kui sisseminevas surve kõrge, ja väljaminev lõdvik pehme siis pole ju viga kaugelt otsida :D talvel vett pole sees olnud?

Re: Jahutusega probleem

Postitatud: 29 Apr 2010 13:04
Postitas smaster
Radikas vahetatud, võtan plokikaane maha ja vaatan mis paistab ;)

Re: Jahutusega probleem

Postitatud: 05 Mai 2010 23:49
Postitas smaster
Nii mehed. Kiksusin kaane maja ja vahetasin plokikaane tihendi ära. Hülsside ümbert peaaegu läikis, paska seal polnud. Pikapeale jääb ikka vedelikku vähemaks, leket nagu näha pole. Eks ta ole kordi keend ja korra isegi mingi talv jäeti sinna vesi sisse ja külmus ära. Ei tea on see kaan siis kõver ise?