Soovitan siiski külma mootoriga 0,15 kõik klapid teha.Mingitel mosse mootoritel (vanematel ) vist oli jah sisselase 0,15 ja väljalase 0,20 aga peast ei mäleta praegu ja raamatut ei viitsi ka lapata.Igaljuhul soovitan 0,15 ja te ei pea kahetsema !Edel kirjutas:Klapivahesid mõõdetakse külmal mootoril. Sisselaske vahe on 0,15mm ja väljalaske 0,20mm.
4 x IZ 412(Ka Sportralli) IZ 2715, MZMA 426 stern100
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
JAMA KÜLL NOH. Klapid ja süüte sain paika aga see ei aita kui rõngad on kinni ja siis arvatavasti tõmbas saaled ka ringi sees....närvid nii otsas omadega et ei tea mis ära teeks Selline klõbin on sees et kohekohe ütleks keps tere küljepealt. Ei hakanud viimast välja võtma. Õlisurve vajus ka nulli. Kõige sitem on veel see et üle nädala aja panin seda mootorit nii peale et närvid läbi...
Viimati muutis stern100, 13 Okt 2010 20:16, muudetud 1 kord kokku.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
sellepärast tulekski enne mootori käima panemist seda käega ennem ringi ajada:D
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
ajasin, käis ilusti. Esimese käivitusega ei olnud ühtegi kahtlast heli sees.SanderV kirjutas:sellepärast tulekski enne mootori käima panemist seda käega ennem ringi ajada:D
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
kuidas siis rõngad kinni jäid :S?
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
See mootor oli enne käivitust 3 a seisnud õues uluall. Kui rõngad kinni siis kolb annab ikka liikuma. Ega ma ei tea ka täpselt kas on kinni enne kui lahti ei võta. Igatahes just enne tehti mootoril ära klapiregull, timmiti süüdet ja karpat. Aga jõudu ei olnud.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
http://www.youtube.com/watch?v=Eaa7jSf9Ft4
Äkki mõni spets oskab ennustada, mis välja tuleb kui laiali tõmbame mootori. Sellises seisus pidin 3km koju sõitma.
Äkki mõni spets oskab ennustada, mis välja tuleb kui laiali tõmbame mootori. Sellises seisus pidin 3km koju sõitma.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
ma ei tea aa klõbin kyll selline nagu klapp peksaks vastu kolbi kui reaalne selline viga on ei oska öelda
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Blokikaas maas. 1., 2. ja 3. kolvi sisselasked on pähe käinud. Esimesel kolvil veel eriti sügavad jäljed sees.( täpselt enne, kui klapid pähe tulid, tehti klapiregull 0.15 kaliibriga nagu keegi siin soovitas ) Varsti kontrollin klappe ja saalesid. Kas pealt kumerad kolvid on ka mingi näitaja? Arvestades seda et see mootor oli kohandatud ralliolukorraks, ka lihvitud blokikaanega.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Kas pealt kumerad kolvid on ka mingi näitaja?
On ikka näitaja, selles mõttes, et kui kolvid on pealt sirged, siis on mootor A-76 bensiiniga sõitmiseks mõeldud. Pealt kumerad kolvid on aga 93 bensiini jaoks mõeldud.
Kui on klapid vastu kolbe käinud, siis võib karta, et plokikaant on liiga palju maha võetud. Laehenduseks on kolbidele klapi süvendid sisse lasta. Muidugi kui kasutad seda mootorit tavaliseks tänava sõiduks. Kui aga plaanid liigat sõita siis selline variant ei sobi, sest kolbidele klapi süvendite sisse tegemine on keelatud tehniliste tingimustega.
Teine variant on võtta järgmine plokikaan ning sellest teha endale uus. Kui mälu mind ei peta siis maksimaalselt võis 1,2 mm kaant maha võtta, et klapid veel pähe ei jookseks. Ise ei ole kunagi nii palju võtnud, piisab täiesti kui võtta 0,7-0,8 mm, siis jööb veel varu ja isegi sellisel juhul ei jookse klapid kolbidega kokku kui juhtub pöörete pealt käigu välja viskama.
On ikka näitaja, selles mõttes, et kui kolvid on pealt sirged, siis on mootor A-76 bensiiniga sõitmiseks mõeldud. Pealt kumerad kolvid on aga 93 bensiini jaoks mõeldud.
Kui on klapid vastu kolbe käinud, siis võib karta, et plokikaant on liiga palju maha võetud. Laehenduseks on kolbidele klapi süvendid sisse lasta. Muidugi kui kasutad seda mootorit tavaliseks tänava sõiduks. Kui aga plaanid liigat sõita siis selline variant ei sobi, sest kolbidele klapi süvendite sisse tegemine on keelatud tehniliste tingimustega.
Teine variant on võtta järgmine plokikaan ning sellest teha endale uus. Kui mälu mind ei peta siis maksimaalselt võis 1,2 mm kaant maha võtta, et klapid veel pähe ei jookseks. Ise ei ole kunagi nii palju võtnud, piisab täiesti kui võtta 0,7-0,8 mm, siis jööb veel varu ja isegi sellisel juhul ei jookse klapid kolbidega kokku kui juhtub pöörete pealt käigu välja viskama.