MZMA 401 1955 TiitS
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Aga tänud, jõudu tarvis. Tegelikult pildi peal paistavad asjad ilusamad, kui tegelikult on. See mootoriruumi värvimine läks suht kehvasti. Kompressor on mul mingi nõukaaegne jurakas, millel silindri vahelt lekib õli survepaaki ja tänu sellele sai see värv suht kole täpiline. Aga kaugelt vaadates õnneks väga silma ei riiva.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Tuleviku suhtes, kasvõi pisemate detailide pärast võid katsetada sellist vidinatTiitS kirjutas:Aga tänud, jõudu tarvis. Tegelikult pildi peal paistavad asjad ilusamad, kui tegelikult on. See mootoriruumi värvimine läks suht kehvasti. Kompressor on mul mingi nõukaaegne jurakas, millel silindri vahelt lekib õli survepaaki ja tänu sellele sai see värv suht kole täpiline. Aga kaugelt vaadates õnneks väga silma ei riiva.
http://www.salutary.ee/?id=10735
Mõeldud küll vee eralduses aga ehk püab ka kinni õli. See siis oelks hetkel odavaima lahendus.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Voolikul oli vahel nii vee, kui ka õlieraldaja, aga polnud sellest kasu miskit. Tulevikus on lootus, et tekib uus kompressor garaazi, aga seniajani peab sellega hakkama saama. Rehvi saab täis pumbatud, aga muuks otstarbeks seda eriti kasutada ei saa.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Õlitab veel pealekauba rehvi seestpoolt ka äraTiitS kirjutas:Voolikul oli vahel nii vee, kui ka õlieraldaja, aga polnud sellest kasu miskit. Tulevikus on lootus, et tekib uus kompressor garaazi, aga seniajani peab sellega hakkama saama. Rehvi saab täis pumbatud, aga muuks otstarbeks seda eriti kasutada ei saa.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Juhtmed, juhtmed ja veel juhtmeid. Eemaldasin siis Senatorilt peaaegu kogu kaabelduse. Tõstan kõik juhtmed, koos näidikuplokiga Sena pealt Mossele, sest endine Mosse kaabeldus oli veidi pooletoobine ja vananenud:
Kaitsmeplokk jääb kuhugi sinnakanti ja mootori juhtajud kõrvalistuja poole:
Juhtmed on ainult veidi liiga pikad, aga saame hakkama:
Kaitsmeplokk jääb kuhugi sinnakanti ja mootori juhtajud kõrvalistuja poole:
Juhtmed on ainult veidi liiga pikad, aga saame hakkama:
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Juhtmetega sai omajagu mässatud. Kõik sai nagu paika, aga käiad mis sa käiad, ühtegi pauku mootor ei teinud. Sai siis uuritud ja proovitud igasugu asju, aga mitte miski nagu ei aidanud. Siis mõtlesin, et prooviks huvi pärast samasugust lahendus mis 408 mootoril, kui seda käima ei saanud. Küünlajuhtmed ühe astme võrra edasi, starterit ja käima ta läks . Ju siis sai peale keti vahetust jagaja valesse asendisse jälle. Aga aitab jutust, liikuvat pilti on alati huvitavam vaadata :
http://www.youtube.com/watch?v=ogjuoIznxoA
Järgmiseks etapiks siis väljalaskesüsteemi leiutamine. Samuti otsin sobivat radikat, mis sinna ette mahuks. Arvatavasti saab selleks olema 1992+ aasta Honda Civicu oma, mis oma mõõtmete poolest peaks olema ideaalne. Kui kellegil sellist tükki pakkuda on siis võiks teada anda.
http://www.youtube.com/watch?v=ogjuoIznxoA
Järgmiseks etapiks siis väljalaskesüsteemi leiutamine. Samuti otsin sobivat radikat, mis sinna ette mahuks. Arvatavasti saab selleks olema 1992+ aasta Honda Civicu oma, mis oma mõõtmete poolest peaks olema ideaalne. Kui kellegil sellist tükki pakkuda on siis võiks teada anda.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
5+!!!
Kas need Lada (olid ikka lada omad või?) mootoripadjad grammike nõrgaks ei jää sellele mootorile?
Kas need Lada (olid ikka lada omad või?) mootoripadjad grammike nõrgaks ei jää sellele mootorile?
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Need Niva padjad, aga noh see kah ju Lada. On jäigemad, kui tavalise sigulli omad. Tegelikult peaksid suht tugevad asjad olema, tavalise Lada peal panevad kere värisema teatud pööretel. Mul tuttav kasutas neid isegi v6 rwd Opel Calibra küljes ja pidasid vastu küll.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Nüüd siis asi nii kaugel, et saab juba õue peal ringe teha. Väga palju lapatsit ei tasu anda, sest pidureid ju ei ole. Käsipiduriga saab hädaga hoo maha, aga ega see õige asi ei ole. Aga igatahes asi liigub ja see on põhiline.
Video ka:
http://www.youtube.com/watch?v=GcvXMMHFsl0
Video ka:
http://www.youtube.com/watch?v=GcvXMMHFsl0
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Väga kõva masin ja väga kõva töö oled ära teinud. Nii ilus vaadata sellist masinat kergelt külg ees reipalt liikumas. Tahaks juba näha kogu kompotti maanteel vuramas!