AZLK 2140 1984 SanderV

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

jartmok kuidas sa mõtlesid üleni puhtaks... täiesti plekini välja või mastiks maha? ma vaatasin sealt kus ma mastiksit maha t6mbasin seal oli korralik krunt peal mis ei koorund ja ei roostetanud.., seda vist ei ole mõtet maha tõmmata... vaatan homme vb tõmbangi kuidagi pahtlilabidaga selle maha seal(ääre akka ja sikutan maha) ja krundile lasen uue mastiksi peale(juhul kui on korralik...

Värvimise suhtes küsiks veel et... kuna põhja all ei pea nii ilus see pilt olema, siis mida nö lageda taeva all värvimisega silmas peab pidama? Peab õhuniiskust kuidagi mõõtma? tullevaikne, see muidugi, midagi veel?
Viimati muutis SanderV, 17 Mai 2010 22:56, muudetud 1 kord kokku.
jartmok
Postitusi: 316
Liitunud: 15 Dets 2009 14:38

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas jartmok »

Mina nokiksin mastiksi tervenisti maha. Kui orginaal krunt on korralik siis selle matsitaksin ära, laseksin uue selga siis sinna värv ( ei pea panema, võin ka liitri punast auto värvi, globo oma 200.- anda, lisaks kõvendi) ja sinna peale mastiks. Mastiksi alla, kere liitekohtadesse jne võiksid Drinitoli korrosioonitõrjet lasta aga see ka maksab ning ei juhtu ka miskit kui ei pane.
Soovitan korralikult teha, siis ka kestab. Pole ise proovinud aga igasugu laevade värvid, mastiksid pidid väga head olema, uuri ja anna siia ka teada.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

jartmok kirjutas:Mina nokiksin mastiksi tervenisti maha. Kui orginaal krunt on korralik siis selle matsitaksin ära, laseksin uue selga siis sinna värv ( ei pea panema, võin ka liitri punast auto värvi, globo oma 200.- anda, lisaks kõvendi) ja sinna peale mastiks. Mastiksi alla, kere liitekohtadesse jne võiksid Drinitoli korrosioonitõrjet lasta aga see ka maksab ning ei juhtu ka miskit kui ei pane.
Soovitan korralikult teha, siis ka kestab. Pole ise proovinud aga igasugu laevade värvid, mastiksid pidid väga head olema, uuri ja anna siia ka teada.
see lause jäi segaseks.. aga homme lähen arvatavasti shoppama.. ostan 1L happekrunti+2L krunti+3 purki mastiksit 3L nitrolahustit ja paar harja relaka otsa ka :)

värvi lasen vist mingit sadolini oma... väga vana värv aga siiski midagi on...


peab happekrundile ja krundile kõvendit ka panema? mis on täitekrundi ja aklüüdkrundi vahe?
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

täna siis põhi suures osas mastiksist maas... va sillast tahapoole... sellega sain ka korralikult jutid peale krundile mis plekini väljas...

keegi oskab öelda kuidas välitingimustes need jutid ilusti puhaks teha saaks ja värvi peale saaks lasta ilma et roostetama ja niiskust alla ei võta?

plaan praegu selline et ootan 2 järjestikust soojemat päeva... esimesel lasen harjaga pleki kohad puhtaks ja viskan buvanoli ööseks peale.. hommikul lasen uuesti relakaga puhtaks ja päeval happekrunt+krunt peale...
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

suht pengo.... läksin poodi.. mastiksi liiter 130kr linnas 65kr/l võtsin 1 purgi (läheb mingi 2-3 vist)+ 1 pehme hari +1 tugev hari+ 5L nitrolahustit(ei tea miks aga m6tlesin et 5ene m6tekam kui kolmene:D siis tuli välja et happekrunti üldse pole ja siis polnud mõtet krunti ka võtta... novoli krundi liitrihind oli 325kr/l

eks tellin omale linnast sis värvid mis ligi 2x odavamad tuleb 60kr postikulu aga see tuleb ikka kasuliku

kellegil on kogemusi sellise krundiga nagu "korrostop" vms.. kõlbab seda krundina happekrundi peale kasutada v mitte?

jartmok kui viitsid anna mulle oma msn vms.. saaks asjad kiiremini selgeks.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

karbid tahavad saada harja koos tagasilla juures olevate väikeste aladega veel+ roostesed kohad ja metallni väljas olevad kohad. praeguseks töö seisab ja jään ootama linnast värve, et saaks üldse harjama hakata..
Pilt
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

sain tna klaasid kätte... esiklaas oli ilma selle kileseinata, ehk kui kivi saab tõmbab kohe ämblikuks? On sellel väga suur vahe kas on ilma kileta v kilega?
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas moskiito »

SanderV kirjutas:sain tna klaasid kätte... esiklaas oli ilma selle kileseinata, ehk kui kivi saab tõmbab kohe ämblikuks? On sellel väga suur vahe kas on ilma kileta v kilega?
ikka on
kilega ei ole karta et klaas sulle sülle pudeneb, kui ilma on siis on üsna suur tõenäosus et klaas sülle pudeneb kui kivi klaasi tabab.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
saarlane
Postitusi: 299
Liitunud: 03 Veebr 2009 14:20
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas saarlane »

Jah jah siis on terve armatuurialune kilde täis kuis e peaks puru minema :evil

otsi ikka kilega...
Aitan Ebay'st asju tellida.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

eino need klaasid lähevad beezile millest tuleb mingi "rallikas" ja vaevalt ma sellega kuskil sellise tee peal sõidan et klaasi kivi peaks saama vastutulevalt autolt..
Vasta