AZLK 2140 1984 SanderV

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

error seal jutukas... ytleme nii et see kant seal maas korgi sees.. kuidas siis lahti saab?
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3334
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas stern100 »

Kui kandid täitsa maas, pead mingise poldipea otsa keevitama sinna.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 125 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas moskiito »

kinni roostetanud too kohe kindlasti ei ole. Seal ju AL korpus. AL ei roosteta vaid korudeerub. Miks kork kinni on? on põhjuseks tegelikult kinni kiilumine mis omakorda põhjustab see kui peale õlivahetust toore jõuga kinni pigistada siis ajapeale jääb siga kõvasti kinni ja aitab ainult kaks asja, kõige tõhusam on kuumutamine. Kuna AL on parem halvem soojusjuht, siis ta tõmbub ennem eemale kui teras. Teine meetot on selleks puhuks kui kandid maas. kas keevitad sinna poldi sisse (peale), või peksad toore jõuga Torx kuuskandi sinna sisse (peale)
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
wolfe
Postitusi: 160
Liitunud: 04 Veebr 2009 22:15
Asukoht: Viimsi

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas wolfe »

Sama olukord oli mulgi :help aga mina sain korgi lahti meisli ja haamriga .
Moskvich - puhas remondirõõm :D
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

proovisin ka meisli ja haamriga.. lõin korgi imelikuks... aga sain tna lahti... kuna eile pimedas tegin siis jäi märkamata pask seal korgi sees mistõttu võti ei läind korralikult sisse... tna tõmbasin kruvikaga sealt ala 2mm paska maha ja sain võtme ilusti sisse .. krdi kõvasti oli kinni küll aga võti seisis sees ja sain lahti..
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

nonii.. täna siis masin niikaugel et sai esimese sõidu ka 2ra teha... algul kui mootori käima sai oli nägu naerul ja hea meelega sõitma... kui kruusale jõudsin kadus naer ära.. sellepärast et oli raskusi masina teel hoidmisega.. :lol kuna masinas pmts midagi pole siis kere suhteliselt kerge ja ratas käib kergelt ringi.. Vanasti mäletasin et kurvisn välja kiirendades teisega oli nagu ikka... "kiirendus" midagi muud.. nyyd proovisin siis ka.. lükkasin teisega gaasi põhja ja kohe ratas ringi ja külg ees :D ega jah... selle masinaga vist väga nalja pole enam :D
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3334
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas stern100 »

Küsimus tarkadele. Kas lihvitud blokikaanega on ka klapiregullimisel kohe teine mõõt kasutusel?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 125 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Neeme
Postitusi: 291
Liitunud: 04 Veebr 2009 23:04
Asukoht: Kuressaare

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas Neeme »

Ma ei usu, et klappide reguleerimisel erilist vahet oleks. Pigem on see, et nukk läheb paigast ära, kui kaant madalamaks lihvid. Aga ma usun, et ülioluline on lihvitud kaane puhul klapivedrude õige pingsus.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

huvitav kas mosse mootorid ongi mõeldud nii 10 tuhat pööret max välja jooksma? Oli vana tahhomeeter millega lasin yle 8 tuhande ehk taho lõpu.. arvasin et valetab... ostsin uue tahhoka 500 eest... lykkasin ka pöörded üles näitas 8tuhat+ ehk ka üle tahoka lõpu ja pöörded polnud tipuski... ja vaevalt et uus tahokas valetab..
Killa
Postitusi: 168
Liitunud: 08 Veebr 2009 00:04

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas Killa »

SanderV kirjutas:huvitav kas mosse mootorid ongi mõeldud nii 10 tuhat pööret max välja jooksma? Oli vana tahhomeeter millega lasin yle 8 tuhande ehk taho lõpu.. arvasin et valetab... ostsin uue tahhoka 500 eest... lykkasin ka pöörded üles näitas 8tuhat+ ehk ka üle tahoka lõpu ja pöörded polnud tipuski... ja vaevalt et uus tahokas valetab..
Sul mingi vtech :lol
Vasta