SanderV kirjutas:huvitav kas mosse mootorid ongi mõeldud nii 10 tuhat pööret max välja jooksma? Oli vana tahhomeeter millega lasin yle 8 tuhande ehk taho lõpu.. arvasin et valetab... ostsin uue tahhoka 500 eest... lykkasin ka pöörded üles näitas 8tuhat+ ehk ka üle tahoka lõpu ja pöörded polnud tipuski... ja vaevalt et uus tahokas valetab..
Korralik mootor ja 8000rpm-i ei ole mingi probleem.Ise 9000rpm pole julgenud lasta.Lihvitud kaanega mootoril ei tasu ka väga pööretega üle pingutada.
Ma kunagi eelmisel Mosse-2140-l proovisin tühikäigul kohapeal - Lada tahhomeetri(poe uus) osuti peatus täpselt 7000p/min peal.
Rohkem proovinud pole. Aga ehk sõltuvad lõppöörded mitmest asjaolust ja reguleeringust.
Nii mosse sai siis ka uue värvi... tegemisega ei ole rahul, oleks saand muidugi paremini teha. Kuna värvitud sai hämaras ja kitsas kuuris, siis paljud kohad jäid üleni katmata ja beez kumas alt läbi. Samuti tuli sinna peale natuke sodi. Juhipool pildid tglt nii laiguline pole, see on seal juba tolm mis tee pealt tuli aga kunde poole uks ikka suht laiguline(oli ka kõige kitsam nurk).Aga las ta jääda.. see värv läheb niikuinii varsti kriimuliseks ja ma ei tea milleks metsa vahel sõites. Parem ikkagi kui roostetav plekk. Tagurdustule auguga ei ole veel plaani välja mõelnud mis sellega teha... Pildilt võib veel laiguline ka sellepärast tunduda et paljud kohad on mõlkis, Muidu oli laiguline just kunde uks. Vaatab kui valget kruntima hakkan siis käib püstoliga vb selle juurest ka läbi ja laseb kõige hullemad kohad üle..
Martpoiss kirjutas:Kui ta sul niikuinii lambikas põllurallikas on siis mis mõttega üldse seda värvida?
rallid ma põllul ei sõida... aga jah su jutus on iva. Ma ei teagi aga ma tahan et ta vähe kauel "normaalne" seisaks. Praegu oli sellel kui ma matsu panin värvi päris palju maas ja see puhas plekk roostetas igalt poolt. Mõtlesin et teen ta kruusarallideks ja jääraja jaoks ka vähe viisakamaks.