K: Esivedrude paigaldamine
K: Esivedrude paigaldamine
Lp. Kaaskannatajad.
Küsimus selline et millise vedru pressiga te vedru paigaldamiseks kokku surute? Endal kaheosaline polt meetodil millel mõlemal otsas haarad. Sellega siiamaani kõikidele autodele ära pand kuid mosse kiigevahele no ei vääna neid kuidagi...
Oskab keegi kaasarääkida ehk?
Küsimus selline et millise vedru pressiga te vedru paigaldamiseks kokku surute? Endal kaheosaline polt meetodil millel mõlemal otsas haarad. Sellega siiamaani kõikidele autodele ära pand kuid mosse kiigevahele no ei vääna neid kuidagi...
Oskab keegi kaasarääkida ehk?
Pukseerimishaagise e Konna rent
Re: K: Esivedrude paigaldamine
kui mul on vaja olnud panna tutikad vedrud alla, siis olen need gruustangidega (mitte väikesed ega keskmised) kokku surunud ja siis traadiga võimalikult tihkelt kinni sidunud. pärast vedru paigaldamist traadid katki hammustanud tangidega ja ongi kõik.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: K: Esivedrude paigaldamine
krt mul päris mehised kruustangid küll aga ei need nii laiali lähe...
Pukseerimishaagise e Konna rent
Re: K: Esivedrude paigaldamine
... et haaradega juba eelnevalt kokku tõmmatud vedru natuke maad veel edasi pressida?
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: K: Esivedrude paigaldamine
Ei saand väga, huvitabki kuidas v millega teised klubilised selle probleemi lahendanud?
Pukseerimishaagise e Konna rent
Re: K: Esivedrude paigaldamine
Vahetasime ühel masinal niiviisi, et töstsime esiotsa üles... šarniir lahti (alumine), amort lahti ja vötsime vedru vahelt ära... pärast tagasi samamoodi. Aga tagasi oli lihtsam saada, sest antud masinal läksid lühendatud vedrud alla. Samamoodi peaks teoreetiliselt ka öiges pikkuses vedru alla saama. Lihtsalt tuleb öötshoob tungrauaga alt üles suruda.
Viimati muutis sass, 30 Mai 2010 22:56, muudetud 1 kord kokku.
Re: K: Esivedrude paigaldamine
Iseendal õnnestus mul paaritunnise tõsise juramisega alla saada tuttuued põllumajanduslikud keerdvedrud. Ilma eelnevalt kokkupressimata,
Aga kui kruustangid ei anna nii laiali minna, siis võib kasutada ka pitskruve. Ups ma vist kirjutasin valesti, kui on olemas gruustangid, äkki siis kutsutakse mõnda asjandust ka bitchkruvideks
Aga kui kruustangid ei anna nii laiali minna, siis võib kasutada ka pitskruve. Ups ma vist kirjutasin valesti, kui on olemas gruustangid, äkki siis kutsutakse mõnda asjandust ka bitchkruvideks

Re: K: Esivedrude paigaldamine
Vedru tuleb vajalikku pikkusesse keermestatud poldil baseeruvate spets klambritega kokku tõmmata, mis paremates tööriistapoodides saadaval. Pikemad vedrusid tuleb mitmes järgus 2+2 klambriga vaheldumisi koomale tõmmata. Mina olen kokkutõmmatud vedrud vastaskülgedelt sidunud kahekordselt u 4-6 mm materjalist "lehmakettidega" keti otsad poldi abil seotud. Kui vedru paigas ja koormatud nii et kett lõtvub, võtad poldi lahti ja ketid harutad ära...
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
- madis_2140
- Postitusi: 3
- Liitunud: 06 Juun 2010 22:02
- Asukoht: Tallinn / Muhu
Re: K: Esivedrude paigaldamine
Tere!
Just sai oma mossel ette võetud esisilla põhjalikum remont ja ka vedrud alt ära võetud ning tagasi pandud. Kasutasin selleks spetsiaalset topeltõõtshoobadega vedrustusele mõeldud vedrurakist, mis tõmbab kahe plaadiga vedru keskelt keerdude vahe kokku ja kokkupressitud vedru saab kergesti ning ohutult alla panna. Tegu miskise vene päritolu toodanguga, mis on universaalne, st ei mahtunud samuti päris hästi õõtsade vahele ära, aga natukese lisavaveva nägemisel sai asja täiesti edukalt aetud. Vedru allapanekul panin sillatalasse kohale ülemise kummipuhvri, seejärel paigaldasin kokkutõmmatud vedru, tõstsin tungrauaga alumise õõtshoova piisavale kõrgusele, kuna niipalju ei suutnud käte vahel rakisega vedru kokku suruda, kui vaja oleks ning paigaldasin alumise kuulliigendi poldid, seejärel eemaldasin rakise. Kokku kulus selleks ühe vedru kohta umbes 10 minutit.
Mossel on tehase poolt ette nähtud vedru vahetamiseks selline rakis, http://img580.imageshack.us/f/vedrurakis.jpg/, millega põhimõtteliselt tõmmatakse mutreid peale keerates õõtshoobade vahel olev vedru kokku . Olenevalt vedru pikkusest on alumine õõtshoob ülemise suhtes suure nurga alll, mis raskendab aga sellise rakise läbipanemist ülemise õõtsa amortisaatori avast. Sellise rakise võib teha ise ka mõnest tugevamast keermelatist, ülemine amortisaatori ava on päris väike, kahtlane, kas tavaline keermelatt vedru survele vastu peab
. Igatahes natuke ohutum, kui traadi või muu asjaga hakata vedru kokku tõmbama, keermelati venimist enne purunemist peaks olema märgata.
Madis
Just sai oma mossel ette võetud esisilla põhjalikum remont ja ka vedrud alt ära võetud ning tagasi pandud. Kasutasin selleks spetsiaalset topeltõõtshoobadega vedrustusele mõeldud vedrurakist, mis tõmbab kahe plaadiga vedru keskelt keerdude vahe kokku ja kokkupressitud vedru saab kergesti ning ohutult alla panna. Tegu miskise vene päritolu toodanguga, mis on universaalne, st ei mahtunud samuti päris hästi õõtsade vahele ära, aga natukese lisavaveva nägemisel sai asja täiesti edukalt aetud. Vedru allapanekul panin sillatalasse kohale ülemise kummipuhvri, seejärel paigaldasin kokkutõmmatud vedru, tõstsin tungrauaga alumise õõtshoova piisavale kõrgusele, kuna niipalju ei suutnud käte vahel rakisega vedru kokku suruda, kui vaja oleks ning paigaldasin alumise kuulliigendi poldid, seejärel eemaldasin rakise. Kokku kulus selleks ühe vedru kohta umbes 10 minutit.
Mossel on tehase poolt ette nähtud vedru vahetamiseks selline rakis, http://img580.imageshack.us/f/vedrurakis.jpg/, millega põhimõtteliselt tõmmatakse mutreid peale keerates õõtshoobade vahel olev vedru kokku . Olenevalt vedru pikkusest on alumine õõtshoob ülemise suhtes suure nurga alll, mis raskendab aga sellise rakise läbipanemist ülemise õõtsa amortisaatori avast. Sellise rakise võib teha ise ka mõnest tugevamast keermelatist, ülemine amortisaatori ava on päris väike, kahtlane, kas tavaline keermelatt vedru survele vastu peab

Madis
Re: K: Esivedrude paigaldamine
Ega vedrudega nalja pole, kui pinge all lahti pääseb ja kas otse või ka rikošetiga sulle "külge" tuleb on rasked vigastused, kaasaarvatud mullatoidule minek garanteeritud
Keermelatt on tavakeermega ja pehme materjal, vaja on taolistele rakistele aga trapetskeeret...jne.

Keermelatt on tavakeermega ja pehme materjal, vaja on taolistele rakistele aga trapetskeeret...jne.
Tasa sõuad, kaugele jõuad.