IŽ 2125, 1989, moskiito
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IŽ 2125, 1989, moskiito
IŽ 21251 peaks korrektne markeering olema
Mina pole enda oma iidamast-aadamast käivitanud, usun et 2 aastat on kindlasti täis...
Mina pole enda oma iidamast-aadamast käivitanud, usun et 2 aastat on kindlasti täis...
Re: IŽ 2125, 1989, moskiito
Noh siis on hea, et see ketipinguti mul kusagil teepeal saatuslikuks ei saand Loodan, et uus mootor on seest vähe korralikum.
Kui karpa jääb üle, anna teada. Mul oleks sellele kasutust...
Kui karpa jääb üle, anna teada. Mul oleks sellele kasutust...
Re: IŽ 2125, 1989, moskiito
sai siis lõppuks masin ka ette võetud. mootor sai maha ja laiali samuti. Paraku selgus et kokku panna ei saa ka parema tahtmise juures, kuna väntvõll (ka tagavaraks olnud võll) tahab saada väheke lihvimist. Hädapärast saaks tagavara võlliga asja tööle, ise asi kui kauaks. Lisaks avastasin enda meelehärmiks et nii esimene osa kui mootori ruum on pindmisest roostest lausa punnis. seega ennem kui mootori peale saan, üritan sealt asjad korda saada.
tegin ka mõned pildid ja sellega teen mõnele mei klubilisele puust ette ja värvin punaseks samuti selle kohapealt et käigukasti on käige mugavam ja kiireim moodus maha võtta ilma sidurikojata, aga noh maitseasi
siin siis fotod tööde järjekorras
pärast täiendan seda albumit vastavalt selle kuidas ja palju ma teha jõuan.
tegin ka mõned pildid ja sellega teen mõnele mei klubilisele puust ette ja värvin punaseks samuti selle kohapealt et käigukasti on käige mugavam ja kiireim moodus maha võtta ilma sidurikojata, aga noh maitseasi
siin siis fotod tööde järjekorras
pärast täiendan seda albumit vastavalt selle kuidas ja palju ma teha jõuan.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 2125, 1989, moskiito
oskab keegi anda mõnda kontakti kus oleks võimalik teha väntvõllile lihvimist?
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 2125, 1989, moskiito
eile sai natuke jaanipäeva tähistatud ja mosse mootorit putitatud. Kuna raha on vähevõitu, siis peab si**t saia tegema. Alustuseks lihvisin käsitsi teravad nurgad maha varuväntvõllil väga peene paberiga (2500) ja lappisin vända peale. Käsitsi ringi lüües tundus et kõik sai enam vähem korda aga noh, eks aeg näitab...
Künnapilt loodan peagi saada ka töökorras mootori, siis jääb praegune rohkem experementideks kasutusse.
Künnapilt loodan peagi saada ka töökorras mootori, siis jääb praegune rohkem experementideks kasutusse.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 2125, 1989, moskiito
kuna vool oli 20H ära, siis otsustasin täna pärast jalgratta remonti et hakkan mosset lammutama. Paari tunniga sain niikaugele et tagumik on paljas+ osa salongist.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 2125, 1989, moskiito
väheke infot mis mossega toimunud on.
Toimunud on niipalju et mosse otsustas strippi teha et oleks võimalik tal liivapritsi külastada. Praeguse seisuga on alles veel jäänud sillad ja tagumised poritiivad.
Ebameeldivaid ülltasui oli ainult üks. Nimelt juhipoolne keskmine tala on alt läbi täielikult roostetanud. See oli asi mida ma kohe ültse ei ootanud. Lisaks juhi istme alune põhi läbi roostetanud. Esimene raami osa läbi roostetanud, mis tuleb välja vahetada, kuid seda ma teatsin juba aastaid tagasi et too läbi. Rohkem ebameeldivaid ülltasi nagu ei tekkinudki. Nüüd lisaks sildade eemaldamisele oleks vaja veel trell muretseda ja katki keeratud poldid välja puurida vasaku sammuga puuriga.
mõned pildid siis ka sai tehtud http://album.ee/album/510076/50217313?
Toimunud on niipalju et mosse otsustas strippi teha et oleks võimalik tal liivapritsi külastada. Praeguse seisuga on alles veel jäänud sillad ja tagumised poritiivad.
Ebameeldivaid ülltasui oli ainult üks. Nimelt juhipoolne keskmine tala on alt läbi täielikult roostetanud. See oli asi mida ma kohe ültse ei ootanud. Lisaks juhi istme alune põhi läbi roostetanud. Esimene raami osa läbi roostetanud, mis tuleb välja vahetada, kuid seda ma teatsin juba aastaid tagasi et too läbi. Rohkem ebameeldivaid ülltasi nagu ei tekkinudki. Nüüd lisaks sildade eemaldamisele oleks vaja veel trell muretseda ja katki keeratud poldid välja puurida vasaku sammuga puuriga.
mõned pildid siis ka sai tehtud http://album.ee/album/510076/50217313?
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 2125, 1989, moskiito
moskiitole palju õnne sünnipäevaks
Re: IŽ 2125, 1989, moskiito
tänud, järgmine verstapost käes. mis seal ikkamario kirjutas:moskiitole palju õnne sünnipäevaks
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.