MZMA 401 1955 TiitS

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Lähiajal oleks vaja mossele hakata ketaspidureid paigaldama. Peasilindrina kasutan vazi oma, siis sellega seoses küsiks targemate käest, et kas 412-2140 mossede piduritorud on samat tüüpi otstega nagu vazidel?
carrec
Postitusi: 203
Liitunud: 02 Veebr 2009 14:41
Asukoht: Tallinn/Raplamaa/Läänemaa
Kontakt:

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas carrec »

Minu mäletamist mööda on 2140-l piduritoru otsad sama mõõtu ja sama keermega kui vaz-il. Izevski 412-l ei ole piduritoru otsad aga samad mis vaz-il, tal on need millimeeter väiksemad. Piduritoru ise ka läbimõõdult väiksem terve 1mm jagu.
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Selge. Siis on hea. Ketastega käändmikud mul 2140 küljest.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas Edel »

TiitS kirjutas:Selge. Siis on hea. Ketastega käändmikud mul 2140 küljest.
Siin tulebki nüüd selline erinevus,et VAZ-l on 2 pidurivoolikut aga Mosse-2140-l neid 4. Kui kasutada VAZ-i peasilindrit ja Mosse kettaid,tuleks piduritorud ümber vedada ja "ämblik" vahele panna?
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Seda jah. Plaanis on, ratta poolt alustades siis, üleminek voolikutest torudeks ja siis kolmik vahele ning siis ühe toruga peapumpa. Niimoodi siis mõlemil pool.
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Nüüd siis asi seal maal, et auto liigub, ja vajadusel pidurdab ka 8).

Enamus pidurisüsteemist sai välja vahetatud. Endiseks jäid ainult tagumised trummelpidurid. Ette said ketaspiduritega 2140 käändmikud. Sadula voolikud läksid üle piduritorudeks, mis koondusid kolmikusse ning edasi suubus üksik toru vazi peasilindrisse. Tagumise toru jaoks pidin tegema ülemineku 5mm torust 6mm-ks. Selleks kasutasin ära kahte vanat pidurivoolikut, millelt lõikasin ära otsad ning keevitasin need omavahel kokku. Siis viimaseks asjaks pidurite õhutamine. Proovisõidul kõik toimis nagu peab.

Pilt

Pilt

Pilt

Näidikuplokk tuleb selline, pole küll eriti stiilne, aga esialgu peab sellega leppima:

Pilt
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Asjalood on nüüdseks seal maal, et väljastpoolt on auto koos. Uued rattad said alla. Pole päris see tulemus, mis ma lootsin, rattakoopad on ikka liiga tühjad. Eelmiste rataste diameeter oli peaaegu sama, mis uutega. Peab ikka mingi aeg madaldamisega tegelema hakkama. Tuled ja viled töötavad. Mootor tahab ainult seadistamist veel. Süüde on vale arvatavasti, puterdab veidi ja minek ei ole see, mis peaks. Jahutus on kehva, kipub üle kuumenema. Kasutusel on üks oksüdeerunud ribidega Honda Civicu radikas, arvatavasti see ongi see kurja juur. Peab uue radika tooma ikka. Salongis on asjad pooleli alles. Vaja kõvasti mürasummutust kastitunnelile ja tulemüürile panna, kuna praegu on sõites ikka jube müra salongis.

Mõni pildike ja video ka:

Pilt

Pilt

http://www.youtube.com/watch?v=Fo3ru6Ds9WQ
Kasutaja avatar
Martpoiss
Postitusi: 475
Liitunud: 29 Mär 2010 12:26

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas Martpoiss »

Paarikümne sentimeetrist madaldust oleks veel vaja :burnout
Kasutaja avatar
Talts
Postitusi: 136
Liitunud: 07 Apr 2010 19:16

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas Talts »

Ei, madalamaks enam lasta ei saa, auto naisi täis siis hakkab vastu maad kraapima. :)
Edu ja jaksu!
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Siis ei tasu nii suuri naisi vedada :D
Vasta