Ja veel http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/69390647


Võtsin kontaktplaadi küljest ära. Mina ei näinud seal midagi viga ja liikus korralikult. Oma varudest üks oli sobilik aga välisel vaatlusel oli too rohkem kulunud nii et läks vana külge tagasi.Edel kirjutas:Süüteluku kontaktplaat tegi täna vigureid.
Kaevasin täna tagavarased kontaktplaadid välja ja homme hakkan sobitama. Seni sõidan,teine aku igaks juhuks pagassis kaasas.
Ise soovitaks sebida mõne doonori pealt nsv aegsed lõdvikud ja stanged. Uued stanged pidid minema aastaga rooste ja kroom mullitama hakata.Edel kirjutas: Tagumine stange on nurkadest läbi roostetanud nii et see tuleb ka mingi aeg välja vahetada.
Ja krt ei jõua vene kvaliteeti ära kiruda: talvel panin kõik uued jahutussüsteemi lõdvikud aga on juba pragulised. Mine jälle uusi otsima enne kui mõni tee peal puruks läheb.
Mis pragunemise vastu aitaks? Kastaks spray silikoonõliga üle nagu rooliotsade kummikatted?
Starteri tõmberelee vahetasin täna teise vastu. Piilusin sinna sisse ka ja puhastasin kontaktid ning lasin suruõhuga puhtaks. See vidin toimib aga starter vahel "poob". Ilmselt ankru puksid läbi sest määritud neid sai.Seenior kirjutas:Mootor töötab ka siis,kui see juhe lahti on. Selle otstarve on käivitamise ajal süütepooli takisti (variaatori) väljalülimine,järelikult on starteri tõmberelees lühis,sellest ka aku tühjenemine.Nõukogude ajal olid mingid starterid ilma selle klemmita ja sai neid paigaldatud,see juhe jäi lihtsalt lahti.Probleem võib olla külmal ajal käivitamisega,süütevool jääb nõrgaks käivituse ajal.