AZLK 2140, 1977, Stupiduser
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser
päästikuks on lekkiv piduritorustik silla juures
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser
Pidurid ehk siis piduri rõhuregulaator.Selle junni olen ma kõigilt oma käest läbikäinud mossedelt lõpuks vahelt välja jätnud,aga jah on oht,et tagarattad ennem plokeeruma hakkavad pidurdamisel ilma koormuseta.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
- stupiduser
- Postitusi: 84
- Liitunud: 09 Mär 2009 13:08
Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser
Manks on väga lähedal....
Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser
kolmnurk või silinder on pekkis...
Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser
Pidurivoolik pragunes ära ja hakkas lekkima
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
- stupiduser
- Postitusi: 84
- Liitunud: 09 Mär 2009 13:08
Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser
Järjest paremad põhjendused silla vahetuseks hakkavad tulema
Silla ja vedrude eemaldamine võttis aega umbes 7 õlut...
Silla ja vedrude eemaldamine võttis aega umbes 7 õlut...
Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser
vedru kinnitus kere küljest hakkas lahti tulema ja vaja keevitada
- stupiduser
- Postitusi: 84
- Liitunud: 09 Mär 2009 13:08
Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser
Auhind SanderV-le.SanderV kirjutas:kolmnurk või silinder on pekkis...
Eile seitsmeõllesepeaga suutsin ainult vastuse esimese poole lugeda
Loodetavasti on enne järgmise aasta Suvesõitu ikka meeles
Tähesõidule ei tule?
Õigeks vastuseks on, et silinder hakkas õli jooksma.
Ilmselt mansetid.
Kuna sild undas ja vedrud olid viltu vajunud (tagapuhvrite kõrguse vahe 1.5 cm) siis oli see piisavaks motivaatoriks, et nende vahetus ette võtta.
Tutikas tagasild tuli autoga kaasa.
Vedrud maksid 680.- Keilas.
Ostsin vähe suurema paindega 7-lehelised (6-leheste asemel).
Huvitav, mille omad need on?
Piruka omad peaksid vist lühemad olema?
Amorte ei vaheta.
Rahast hakkas kahju- masu aeg ikkagi.
Las nad siis keevad kruusateel, muidu tundusid täitsa korras olevat.
Regulaatorit kah ei vaheta kuna siis peaksin ka uue pika piduritoru panema.
Mõni teine kord...
- stupiduser
- Postitusi: 84
- Liitunud: 09 Mär 2009 13:08
Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser
Täna läks kiiremini- vaid üks õlu.
Tegelikult ligi kolm tundi vedrude paigaldamise peale.
Oleks kindlasti kiiremini läinud kui garaazi peremees poleks Leetu (linna)maasturi mootorit tooma minnes kõiki võtmeid kaasa võtnud.
Isegi lehtvõtmed (silmustega) oli kaasa võtnud ja kasutasin mosse tööriistakomplekti vanakooli lehte.
Üks kiigepolt oli kah keermejama külge saanud. Keermelõikur kah ei aidanud, lasin relakaga seibi maha.
Kiige ise oli valetpidi paigaldatud: eemaldamiseks tuleks bensupaak maha võtta. Või relakat kasutada (kui oleks teine kiige varuks olemas).
Samuti ei tulnud kasuks see, et vedrud esmalt valetpidi alla panin.
Ei saagi aru, miks mulle meelde oli jäänud, et pikem pool ees käib
Hea, et õigel ajal jaole sain ja silda polnud kinni kruttinud.
Algselt oli plaan amordipuksid vahetada aga sain poest miskipärast GAZ24 omad.
Tegelikult ligi kolm tundi vedrude paigaldamise peale.
Oleks kindlasti kiiremini läinud kui garaazi peremees poleks Leetu (linna)maasturi mootorit tooma minnes kõiki võtmeid kaasa võtnud.
Isegi lehtvõtmed (silmustega) oli kaasa võtnud ja kasutasin mosse tööriistakomplekti vanakooli lehte.
Üks kiigepolt oli kah keermejama külge saanud. Keermelõikur kah ei aidanud, lasin relakaga seibi maha.
Kiige ise oli valetpidi paigaldatud: eemaldamiseks tuleks bensupaak maha võtta. Või relakat kasutada (kui oleks teine kiige varuks olemas).
Samuti ei tulnud kasuks see, et vedrud esmalt valetpidi alla panin.
Ei saagi aru, miks mulle meelde oli jäänud, et pikem pool ees käib
Hea, et õigel ajal jaole sain ja silda polnud kinni kruttinud.
Algselt oli plaan amordipuksid vahetada aga sain poest miskipärast GAZ24 omad.
- stupiduser
- Postitusi: 84
- Liitunud: 09 Mär 2009 13:08
Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser
Järjekordsed paar õlut ja kolm tundi kulunud.
Jõudsin eile hilja (koolituselt) ja rohkem polnud aega.
Enda jaoks jõudsin üllatavalt palju: sillakammitsad kinni, piduritross külge, uus pidurivoolik ning summuti ja kardaan tagasi.
Negatiivse poole pealt avastasin, et amortide ülemiste pukside vahetamiseks tuleb amordikinnitused koos amordiga eemaldada.
Kuna aega vähe siis ei hakanud nende poltide purukskeeramisega riskima.
Alumised puksid ei tahtnud kah kuidagi mahtuda (vahetasin poes eelnevalt ringi). Ilmselt sellepärast, et panin alguses tagumise seibi valetpidi.
OK, masin ratastele ja -shit- ikka istub viltu!
5 senti kõrgemal aga viltu!
Täna loodan mahlad sisse saada ja pidurid õhutada.
Homme plaanis 80 km testdrive.
Kahtlustan, et simmerid/mansetid võivad sellel teadmata eaga sillal lekkida.
Juhipoolses laagris oli igatahes lõtk (teise unustasin kontrollimata).
Jõudsin eile hilja (koolituselt) ja rohkem polnud aega.
Enda jaoks jõudsin üllatavalt palju: sillakammitsad kinni, piduritross külge, uus pidurivoolik ning summuti ja kardaan tagasi.
Negatiivse poole pealt avastasin, et amortide ülemiste pukside vahetamiseks tuleb amordikinnitused koos amordiga eemaldada.
Kuna aega vähe siis ei hakanud nende poltide purukskeeramisega riskima.
Alumised puksid ei tahtnud kah kuidagi mahtuda (vahetasin poes eelnevalt ringi). Ilmselt sellepärast, et panin alguses tagumise seibi valetpidi.
OK, masin ratastele ja -shit- ikka istub viltu!
5 senti kõrgemal aga viltu!
Täna loodan mahlad sisse saada ja pidurid õhutada.
Homme plaanis 80 km testdrive.
Kahtlustan, et simmerid/mansetid võivad sellel teadmata eaga sillal lekkida.
Juhipoolses laagris oli igatahes lõtk (teise unustasin kontrollimata).