Punane tuluke läheb siis põlema kui 1 kontuuridest ei ole töös.Aga õhutama pead nii,et tuluke põlema ei läheks.Kui läheb siis pead mõtteliselt vastas(teist)kontuuri kohe õhutama hakkama,et "kuulike" taas keskel oleks seal regulaatoris ja armatuuris tuli kustunud !!! Õhutada soovitavalt 2 kesi ja mitte olema õlle käes seal rooli taga ning mitte olema "raske jalaga" Ikka õrnalt hellita oma raudset leeditstupiduser kirjutas:Nii?
Ja miks tuleb neid eelpoolkirjeldatud viisil reguleerida?
Hmm, nüüd siis sain teada, miks see "regulaator" mu autol üldse olemas on, vaatamata sellele, et sinna ühtegi juhet ei lähe. senini arvasin, et see on "punase tulukese" käitamiseks leiutatud perverssus...
Kuidas ma seda ilma tulukeseta reguleerima peaksin?
AZLK 2140, 1977, Stupiduser
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- stupiduser
- Postitusi: 84
- Liitunud: 09 Mär 2009 13:08
Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser
Hmmm, aga sel keerulisel viisil õhutataksegi ju esmalt üks kotuur täiega ja seejärel teine kontuur täiega (parem1-vasak1-parem2-vasak2). Normaalsel viisil õhutades tuleks ühtlasem (parem1-parem2-vasak1-vasak2)?
Btw, nagu öeldud pole mul mingit tulukest.
Btw, nagu öeldud pole mul mingit tulukest.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser
Sel skeemil asjandus nr 25 ! http://www.mosseliiga.ee/materjal/elektriskeem.jpg sealt jookseb juhe otse läbi kaitsme armatuuri punase tule juurde ehk sama tulukese juurde mis on ka käsipiduri märguandetuli !Ja sellel skeemil on joonisel nr 4 selle pidurijagaja tööpõhimõte ka olemas http://www.mosseliiga.ee/materjal/mossepidurid.pdfstupiduser kirjutas:Hmmm, aga sel keerulisel viisil õhutataksegi ju esmalt üks kotuur täiega ja seejärel teine kontuur täiega (parem1-vasak1-parem2-vasak2). Normaalsel viisil õhutades tuleks ühtlasem (parem1-parem2-vasak1-vasak2)?
Btw, nagu öeldud pole mul mingit tulukest.
Viimati muutis partnermosse, 05 Aug 2010 00:30, muudetud 1 kord kokku.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- stupiduser
- Postitusi: 84
- Liitunud: 09 Mär 2009 13:08
Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser
Ma tean, millest Sa räägid.
Oma eelmisel mossel tõmbasin selle juhtme kodurahu huvides välja
Praegusel mossel ei ole seda juhet. ja pole kuskil näha kah, et oleks ripakil või ära lõigatud.
Oma eelmisel mossel tõmbasin selle juhtme kodurahu huvides välja
Praegusel mossel ei ole seda juhet. ja pole kuskil näha kah, et oleks ripakil või ära lõigatud.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser
Vaata hoolega.Lisasin eelmises postituses veel 1 skeemi juurde.stupiduser kirjutas:Ma tean, millest Sa räägid.
Oma eelmisel mossel tõmbasin selle juhtme kodurahu huvides välja
Praegusel mossel ei ole seda juhet. ja pole kuskil näha kah, et oleks ripakil või ära lõigatud.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- stupiduser
- Postitusi: 84
- Liitunud: 09 Mär 2009 13:08
Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser
Väga hea skeem! Aitähh!
Loodan, et juhul kui juhe on eemaldatud siis see keskmine kolb samuti tema poolt fikseeritud on saanud.
Loodan, et juhul kui juhe on eemaldatud siis see keskmine kolb samuti tema poolt fikseeritud on saanud.
Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser
Mina olen teinud nii, et kõigepealt ajan selle kaitseklapi keskele, kas siis stutsi avast traadijupiga lükates või siis pedaaliga pumbates ühe kontuuri nippel avatuna.
Seejärel võtan suure 150ml süstla silikoonvoolikuga ja imen läbi õhutusnipli õhu välja. Sel meetodil ei nihku kaitseklapp paigast.
Seejärel võtan suure 150ml süstla silikoonvoolikuga ja imen läbi õhutusnipli õhu välja. Sel meetodil ei nihku kaitseklapp paigast.
- stupiduser
- Postitusi: 84
- Liitunud: 09 Mär 2009 13:08
Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser
Tänane päev algas Pidurimeistrist uue piduritoru tellimisega (5 minutit ja 45 raha).
Koju tagasi, tunniga piduritoru, voolik ja lohakas õhutamine.
Ja siis testsõidule.
Kõik töötas kenasti, tagapidurid läksid kuumaks, sild soojaks.
Koju tagasi sõites läks sild kuumaks. Ilmselt 110 (spido järgi) sõitmisest.
Sild tundub aeglasem olevat: enne valetas 10 ja nüüd 15 protsenti.
Pidurid võtavad kui kännu taha.
Garaazis pingutasin tagasilla poldid üle.
Ka loksuvate laagritega pooltelgede omad. Vasak laager on muuseas kergelt vidisema hakanud.
Piduriklotsidelt hakkab läige maha kuluma aga nõuab veel sissesõitu.
Homme ilmselt testsõit vol 2.
Suure õhutamisega (1 l vedelikku, pigem õlivahetus seega) hakkas piduripedaal kriuksuma.
Testsõidul osutus, et pedaal ei tule üles ja pidur jääb peale.
Hunnik WD40 ja probleem lahenes.
Koju tagasi, tunniga piduritoru, voolik ja lohakas õhutamine.
Ja siis testsõidule.
Kõik töötas kenasti, tagapidurid läksid kuumaks, sild soojaks.
Koju tagasi sõites läks sild kuumaks. Ilmselt 110 (spido järgi) sõitmisest.
Sild tundub aeglasem olevat: enne valetas 10 ja nüüd 15 protsenti.
Pidurid võtavad kui kännu taha.
Garaazis pingutasin tagasilla poldid üle.
Ka loksuvate laagritega pooltelgede omad. Vasak laager on muuseas kergelt vidisema hakanud.
Piduriklotsidelt hakkab läige maha kuluma aga nõuab veel sissesõitu.
Homme ilmselt testsõit vol 2.
Suure õhutamisega (1 l vedelikku, pigem õlivahetus seega) hakkas piduripedaal kriuksuma.
Testsõidul osutus, et pedaal ei tule üles ja pidur jääb peale.
Hunnik WD40 ja probleem lahenes.
- stupiduser
- Postitusi: 84
- Liitunud: 09 Mär 2009 13:08
Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser
Vahepeal juhtunust.
Mosse esines tublisti Uunikute Tähesõidul 2010.
Öise maratonorienteerumise võit ja kokkuvõttes 4.. koht.
Lähemalt: http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... 0&start=10
Iga mosseomaniku üks tähtsündmustest- ülevaatus- sai läbitud edukalt.
Vaatamata sellele, et piduripedaal alla ja pidurid peale jäid.
Mosse esines tublisti Uunikute Tähesõidul 2010.
Öise maratonorienteerumise võit ja kokkuvõttes 4.. koht.
Lähemalt: http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... 0&start=10
Iga mosseomaniku üks tähtsündmustest- ülevaatus- sai läbitud edukalt.
Vaatamata sellele, et piduripedaal alla ja pidurid peale jäid.
- stupiduser
- Postitusi: 84
- Liitunud: 09 Mär 2009 13:08
Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser
Täna oli nii häbitult ilus ilm, et otsustasin mosset remonteerima asuda.
Mureks siis pealejäävad pidurid ja kinnijääv piduripedaal.
Peale peasilindri eemaldamist selgus, et selles viga ei ole.
Kolvikomplekt liigub vabalt ja pedaal jääb ikka kinni.
Peale pidurivõimendi mahakiskumist selgus, et sellesse on voolanud 3 cm jagu õli.
Äravooluava oli umbes.
Võimendi iseenesest kinni ei jää. Vähemalt mitte peale mõningast edasi-tagasi loksutamist.
Pedaal liigub samuti vabalt. Vedru annab veidi soovida aga midagi hullu ei paista olevat.
Peasilinder sai osandatud.
Kõik paistab OK olevat.
Tagasivoolukanalid paistavad puhtad olevat. Anumas muidugi sitta on ja veidi tuli metallipuru kah.
Homme Volgasse ja uued tihendid sisse.
Teooria: kuna pidurivõimendisse pole õli sattumine ette nähtud siis sealsed tihendid on pundunud ja see põhjustas kinnikiilumist.
Kas võib tõele vastata?
Mureks siis pealejäävad pidurid ja kinnijääv piduripedaal.
Peale peasilindri eemaldamist selgus, et selles viga ei ole.
Kolvikomplekt liigub vabalt ja pedaal jääb ikka kinni.
Peale pidurivõimendi mahakiskumist selgus, et sellesse on voolanud 3 cm jagu õli.
Äravooluava oli umbes.
Võimendi iseenesest kinni ei jää. Vähemalt mitte peale mõningast edasi-tagasi loksutamist.
Pedaal liigub samuti vabalt. Vedru annab veidi soovida aga midagi hullu ei paista olevat.
Peasilinder sai osandatud.
Kõik paistab OK olevat.
Tagasivoolukanalid paistavad puhtad olevat. Anumas muidugi sitta on ja veidi tuli metallipuru kah.
Homme Volgasse ja uued tihendid sisse.
Teooria: kuna pidurivõimendisse pole õli sattumine ette nähtud siis sealsed tihendid on pundunud ja see põhjustas kinnikiilumist.
Kas võib tõele vastata?