Jah, süüde peab olema sisse lülitatud.Edel kirjutas:...Tekib küsimus,kas süüde peab olema sisse keeratud kui lambiga jagajat liigutad?
Edit: Jõuti ette juba.
Jah, süüde peab olema sisse lülitatud.Edel kirjutas:...Tekib küsimus,kas süüde peab olema sisse keeratud kui lambiga jagajat liigutad?
Võtan jagaja vahetuse lähiajal nagunii ette. Viimane kord sai mittekäivitumise põhjusel pandud tagavarane jagaja peale ning nüüd peaks "põhidetaili" tagasi panema. Ehk siis saab jälle süüdet regullida...indrek06 kirjutas:Jah, süüde peab olema sisse lülitatud.Edel kirjutas:...Tekib küsimus,kas süüde peab olema sisse keeratud kui lambiga jagajat liigutad?
Edit: Jõuti ette juba.
DAAZ karburaatoriga enda kogemus ja max mis suutsin saavutada on 5,5 L/ 100 km K126N-ga alla 8 L/100 km kohta ei suutnud mitte ühegi valemiga enammario kirjutas:räägivad, et kõik on parem, kui see pagana LenkKranz'i pealt maha kopitud K126N
DAAZiga pidavat miski ökonoomsus ka tekkima (412 on suuteline ju Volgast rohkem kütet võtma)..
Lähiajal panen peale aga on selle DAAZ 2140 karba kohta mõned küsimused. Algatuseks panen pildi http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/75475535mario kirjutas:no minu DAAZi kogemus piirneb 063-ga, kus ma sain ta ka täitsa alla 6L sajale sõitma, aga siis oli soojast peast minek ikka vääääga olematu aga jah.. Edel, proovi ära. Usun, et väärt asi