AZLK 412 1967 Lenzer
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
AZLK 412 1967 Lenzer
Tervised foorumirahvale! Suure mossefännina sai endale nädalavahetusel kopikate eest soetatud selline isend
Paberite järgi siis 1967 AZLK 412 (kuigi mulle see kahtlane aga las ta olla) Originaalist pole suurt haisugi seal aga plaan oligi teha endale üks mosse custom iludus, millega kruisida ja lantimas käia
Ajaloost niipalju, et masin on seisnud 2002 aastast saadik garaazis aga säilinud hästi, kere korras ja mootor käivitus poolest pöördest.
Mured:
*Masin pole arvel, kas tuleb maksta nüüd 1900 lõivu regamise eest ja 900 numbrite eest?
* Kas saan tagasi küsida tema algupärased numbrid? 964 MOC on liiga lahe number, et sellest loobuda.
* Keretööd muidugi aga sellest saan jagu.
Kui keegi viitsib vastata, oleksin väga tänulik.
Lenz
Paberite järgi siis 1967 AZLK 412 (kuigi mulle see kahtlane aga las ta olla) Originaalist pole suurt haisugi seal aga plaan oligi teha endale üks mosse custom iludus, millega kruisida ja lantimas käia
Ajaloost niipalju, et masin on seisnud 2002 aastast saadik garaazis aga säilinud hästi, kere korras ja mootor käivitus poolest pöördest.
Mured:
*Masin pole arvel, kas tuleb maksta nüüd 1900 lõivu regamise eest ja 900 numbrite eest?
* Kas saan tagasi küsida tema algupärased numbrid? 964 MOC on liiga lahe number, et sellest loobuda.
* Keretööd muidugi aga sellest saan jagu.
Kui keegi viitsib vastata, oleksin väga tänulik.
Lenz
Re: AZLK 412 1967 Lenzer
Sa võid ARKis küsida, kas see number on veel vaba, vähemalt LKFi kindlustusbaasi järgi seda numbrit ei ole..
Iseasi, kas nad sulle ka selle annavad.. Paraku jah, kui auto võeti täielikult arvelt maha, siis 2800.- ootab rahakotist väljaandmist..
Aga paistab väga kihvt masin olema, ma siiski kaldun arvama, et tegu on 408, kuigi jah, aastaarvu poolest algas 67ndal ka 412 tootmine.
Pilte pilte
Iseasi, kas nad sulle ka selle annavad.. Paraku jah, kui auto võeti täielikult arvelt maha, siis 2800.- ootab rahakotist väljaandmist..
Aga paistab väga kihvt masin olema, ma siiski kaldun arvama, et tegu on 408, kuigi jah, aastaarvu poolest algas 67ndal ka 412 tootmine.
Pilte pilte
Re: AZLK 412 1967 Lenzer
Ma pean veel uurima kuidas ta maha kanti, kas ajutiselt või loodetavasti mitte lammutuseks...siis tuleb ilge keberniit tema arvele saamisega.
Pildimaterjal järgneb varsti. Uusim kogemus minujaoks sellega sõites oli tagurpidi käimar, rallimiseks mõeldud 2140 on hoopis teistsugune.
Mu teine auto on muidu selline:
Pildimaterjal järgneb varsti. Uusim kogemus minujaoks sellega sõites oli tagurpidi käimar, rallimiseks mõeldud 2140 on hoopis teistsugune.
Mu teine auto on muidu selline:
Re: AZLK 412 1967 Lenzer
selle videot ma olen juba JuuTuubis kohanud
Talved on mossedele.
Talved on mossedele.
Re: AZLK 412 1967 Lenzer
Mida sa selle all mõtled?Lenzer kirjutas:Ma pean veel uurima kuidas ta maha kanti, kas ajutiselt või loodetavasti mitte lammutuseks...siis tuleb ilge keberniit tema arvele saamisega.
Pildimaterjal järgneb varsti. Uusim kogemus minujaoks sellega sõites oli tagurpidi käimar, rallimiseks mõeldud 2140 on hoopis teistsugune.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 412 1967 Lenzer
Kuskil siin lugesin,et mingi aeg kanti masinaid maha lammutusloaga ja neid polevat enam võimalik arvele saada, kas eksin ses osas?
Re: AZLK 412 1967 Lenzer
kui omanikul on dokud alles ja lihtsalt arvelt maha võetud, siis nende paberite alusel peaks arvele saama uuesti, vb isegi sama numbriga. Arvelt kustutamisel peab omanik ära andma ka reg. märgid, kui need just ei hävinenud..
Aga kui pole ka dokusid ega midagi, siis on kehvasti.. siis peab arkist küsima..vb peab auto sinna vedama, võetakse vajalikud numbrid ja äkki saadki uuesti "esmaregistreerimise".
Aga kui pole ka dokusid ega midagi, siis on kehvasti.. siis peab arkist küsima..vb peab auto sinna vedama, võetakse vajalikud numbrid ja äkki saadki uuesti "esmaregistreerimise".
Re: AZLK 412 1967 Lenzer
Vana hea sinine ARK pass aastast 1994 on täiesti olemas,reg. Numbrid on kaduma läinud.Saadan ARKi päringu kerenumbritega ja vaatan mis nad kostavad.Nädalavahetusel võtan masina laiali ja uuel nädalal kostitan teid piltidega!
Re: AZLK 412 1967 Lenzer
paistab suht hea materjal olema, et vb päris põhjalikku keevitust ei tahagi..
Re: AZLK 412 1967 Lenzer
Keevitada vaja vaid põhjast natuke, muud paistab juba tehtud olema, lisaks hea uudis on see, et auto saab oma originaalnumbrid (364MOC) ja arvelt pole ta maas, vaid ainult peatatud, seega maksumus tuleb regamisel vaid 900.-.
Tänaseks on mosse pulkadeks võetud, kuid vajaminevate detailide nimekiri tundub lõputu, olulisem kraam esimese hooga on tuled, stanged ja istmed kõik...ärgem siis siin originaali niiväga taga ajage, sellest tuleb pigem madal custom hotrod, mitte täistehase pill, sest tehasest pole seal enam midagi järel...
Paar pilti siis enne laialivõtmist (sorry, et kehva kvaliteediga, vihmane ilm oli):
Tänaseks on mosse pulkadeks võetud, kuid vajaminevate detailide nimekiri tundub lõputu, olulisem kraam esimese hooga on tuled, stanged ja istmed kõik...ärgem siis siin originaali niiväga taga ajage, sellest tuleb pigem madal custom hotrod, mitte täistehase pill, sest tehasest pole seal enam midagi järel...
Paar pilti siis enne laialivõtmist (sorry, et kehva kvaliteediga, vihmane ilm oli):