IZ 412 IE, 1982, Gustav
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
IZ 412 IE, 1982, Gustav
Tervist!
Olen siinses foorumis uustulnuk ning mõtlesin, et teen siis enda masina kohta ka teema ära. Ostetud sai ta 23.augustil 2010. Esialgne plaan oli tegelikult mosseliigat/rahvarallit sõita, aga praeguseks on juba selgunud, et masin on niivõrd korralik, et ei raatsi lõhkuma minna. Ostmise hetkeks oli ta seisnud 5 aastat garaažis. On näha, et endine omanik on masinat elu hinnaga hoidnud ning selle eest hoolitsenud. Põhi on nii seest- kui ka väljastpoolt õliga üle käidud, et vältida korrosiooni teket. Ainult tagumine põll tahab vahetust. Tehnika on ka tõsiselt hästi säilinud. Pidime vahetama ainult bensupumba ning saime ta kohe käima. Lisaks sellele läheb vahetusse spidomeetriblokk, kuna spidomeeter on otsad andnud. Pika seismise peale oli ka sidur kinni hakanud, kuid selle saime kogenud meeste näpunäidete järgi lahti. Mis ma ikka rohkem oskan rääkida..Natuke pildimaterjali masinast ja tehtud tööst.
23.08.2010
Algas pukseerimine uude koju.
Salong tahab veidi puhastamist.
Kaasa saime väga korralikud talvekad (pildil) ning ka suvekad, eraldi velgedel.
24.08.2010
Mootoriõli vahetus.
Töö käib.
Korrosioonitõrje.
Pärast salongipesu - siinkohal suur tänu õdedele.
Ette sai üks suvekas pandud, rohkem kahjuks ei jõudnud.
25.08.2010
Tänasest päevast kahjuks pilte pole. Ega midagi erilist teinudki. Panime kõik 4 suvekat alla, samal ajal vaatasime ka klotsid üle..Juhipoolsed tagumised ning kundepoolsed esimesed klotsid tahavad vahetust. Tegime ka ühe proovisõidu, vesi läks keema..loodetavasti asi on radikas. Selle plaanime läbi pesta või vajadusel välja vahetada.
Järgmise korrani, Gustav.
Olen siinses foorumis uustulnuk ning mõtlesin, et teen siis enda masina kohta ka teema ära. Ostetud sai ta 23.augustil 2010. Esialgne plaan oli tegelikult mosseliigat/rahvarallit sõita, aga praeguseks on juba selgunud, et masin on niivõrd korralik, et ei raatsi lõhkuma minna. Ostmise hetkeks oli ta seisnud 5 aastat garaažis. On näha, et endine omanik on masinat elu hinnaga hoidnud ning selle eest hoolitsenud. Põhi on nii seest- kui ka väljastpoolt õliga üle käidud, et vältida korrosiooni teket. Ainult tagumine põll tahab vahetust. Tehnika on ka tõsiselt hästi säilinud. Pidime vahetama ainult bensupumba ning saime ta kohe käima. Lisaks sellele läheb vahetusse spidomeetriblokk, kuna spidomeeter on otsad andnud. Pika seismise peale oli ka sidur kinni hakanud, kuid selle saime kogenud meeste näpunäidete järgi lahti. Mis ma ikka rohkem oskan rääkida..Natuke pildimaterjali masinast ja tehtud tööst.
23.08.2010
Algas pukseerimine uude koju.
Salong tahab veidi puhastamist.
Kaasa saime väga korralikud talvekad (pildil) ning ka suvekad, eraldi velgedel.
24.08.2010
Mootoriõli vahetus.
Töö käib.
Korrosioonitõrje.
Pärast salongipesu - siinkohal suur tänu õdedele.
Ette sai üks suvekas pandud, rohkem kahjuks ei jõudnud.
25.08.2010
Tänasest päevast kahjuks pilte pole. Ega midagi erilist teinudki. Panime kõik 4 suvekat alla, samal ajal vaatasime ka klotsid üle..Juhipoolsed tagumised ning kundepoolsed esimesed klotsid tahavad vahetust. Tegime ka ühe proovisõidu, vesi läks keema..loodetavasti asi on radikas. Selle plaanime läbi pesta või vajadusel välja vahetada.
Järgmise korrani, Gustav.
IZ 412 IE '82
Re: IZ 412 IE, 1982, Gustav
tundub, et keegi on uksed ära vahetanud. Lingid peaksid olema sellel nupuga akna all ääres.. aga sellegipoolest
päris heas korras ikka. Seda on tõesti kahju rallil ribadeks lasta.
päris heas korras ikka. Seda on tõesti kahju rallil ribadeks lasta.
Re: IZ 412 IE, 1982, Gustav
tere tulemast
keema võis ka minna siis kui on termostraat kinni. Kui see on veel alles, võtta see välja ja proovi uuesti. kui ikka keema läheb, võib viga juba radikas olla.
keema võis ka minna siis kui on termostraat kinni. Kui see on veel alles, võtta see välja ja proovi uuesti. kui ikka keema läheb, võib viga juba radikas olla.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZ 412 IE, 1982, Gustav
Uksed on vist ära vahetatud jah. Kui hästi vaadata võib piltidelt näha, et juhiuks on poritiivast veidi erinevat värvi.
IZ 412 IE '82
Re: IZ 412 IE, 1982, Gustav
Tegidki teema ära. Väga hea!
Keema vöib sellepärast ka, et salongiradikas öhk sees vöi midagi sarnast... Aja aga nina püsti, kork radikal lahti ja lase 80 kraadini.
Masin piltidelt on kena ja loodetavasti see nädalavahetus näeb ka reaalselt. Edu ja paksu rahakotti!
Keema vöib sellepärast ka, et salongiradikas öhk sees vöi midagi sarnast... Aja aga nina püsti, kork radikal lahti ja lase 80 kraadini.
Masin piltidelt on kena ja loodetavasti see nädalavahetus näeb ka reaalselt. Edu ja paksu rahakotti!
Re: IZ 412 IE, 1982, Gustav
Väga ilus ja asjalik masin tundub olevat, edu ja jõudu!
Uksed on 100% originaalid. `82 aasta Iž 412 peakski olema just selliste uskelinkide ja esiosaga või siis üleminekumudelid kindlasti vanemalt kerelt uuemale. Sellised `82 aasta mudeleid on varem ka nähtud päris palju.
Üks näiteks oli mingiaeg Tartu Kuusakoskis:
Lisaks tean, kus Pärnumaakonnas seisab selline valge, suht. vähe sõitnud, aga kergetl totaalselt läbi mädanenud.
Parimat,
Marek
Uksed on 100% originaalid. `82 aasta Iž 412 peakski olema just selliste uskelinkide ja esiosaga või siis üleminekumudelid kindlasti vanemalt kerelt uuemale. Sellised `82 aasta mudeleid on varem ka nähtud päris palju.
Üks näiteks oli mingiaeg Tartu Kuusakoskis:
Lisaks tean, kus Pärnumaakonnas seisab selline valge, suht. vähe sõitnud, aga kergetl totaalselt läbi mädanenud.
Parimat,
Marek
Re: IZ 412 IE, 1982, Gustav
Nii, sai nüüd hulga jubinaid kokku ostetud. Aga küünlad jäid ostmata. Mõtlesin, et küsin siinse rahva käest, milliseid küünlaid soovitatakse...
Gustav
Gustav
IZ 412 IE '82
Re: IZ 412 IE, 1982, Gustav
Mazda V6 tehsesoovitus on need. Enda venelasele panin ka kasutatuna need peale, hoopis teine asi isegi siis, olgugi, et äsja said uued vene küünlad.. irwe.. 160.- ei ole palju maksta küünalde eest ja vahe on ikka tuntav, usun, et kütusekulugi võiks paraneda - kütus põleb tõhusamalt.. või ma väga eksin? Vähemalt VAZ üllatas mind küll, vähemalt 2L kukkus keskmise kulu peal..tafi kirjutas:NGK bp6es vms nad olidki
Re: IZ 412 IE, 1982, Gustav
Mina ossin oma ühele mossele peale NGK 80 eeku tükk. Väga head küünlad on. Teisele ossin Peru 50 eeku tükk. Samuti head.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!