Probleem v. tagapirduriga
Re: Probleem v. tagapirduriga
siis järgmiseks soovitan sul vedru välja vahetada, see mis üleval klotse kokku tõmbab.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Probleem v. tagapirduriga
Annaks ka ühe mõttetera.Vedru sureb tavaliselt,kui on kõvasti kuuma saanud,aga tahaks rääkida siin eelpool mainitud Al rõngast töösilindri sees.See automaatregulli jaoks olev tugirõngas peabki seal kinni olema ja seda ei tohi vedru jõuda tagasi tõmmata.Küll aga suure kruvikaga klotse kokku surudes läheb ilusti tagasi.Kolb on selle tugirõnga sees keermega.Pidurit vajutades veab kolb rõngast,kuni klots on vastu trummlit.Vabastades pedaali liigub kolb tagasi keerme lõtku tõttu~0,15mm,aga rõngas jääb paigale.Sealt siis vajalik pilu trummli ja klotsi vahel.Silindrit paigaldades või remontides keeratekse kolb otsast paika-klotsi otsaga kohakuti,tavaliselt kinnipoole.Võib juhtude teinekord,et keerad selle veerand tiiru paika seadmisega kolvi tugirõngasse kinni ja vajalik lõtk kaob ära ning vedru ei jõua klotsi trummlist lahti tirida.Soovitus:enne,kui klotsiotsad silindrisse sobitad,keera kolvi otsast kruvikaga kolb sisse kinni ja siis vähemalt veerand pööret lahti,kuid mitte rohkem,kui pool pööret.Lõpetuseks suru heebliga klotsidest kolvid kokku.Ahjaa,enne kõike vaata üle,et kolvid ja silinder oleks ikka puhas ja roostest vaba.Edu ja ilusat sügist kõigile.
Re: Probleem v. tagapirduriga
Aga võta vana lahti ja vaata mis seal sees viga oli?TheoK kirjutas:Tundub et sai korda-uus silinder.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!