Sai täna tagasild üle värvitud. Käsipidurit regullitud nii palju kui minu mõistus võtab. Nüüd enam vähem.( parem võtab kohe blokki vasak nii hästi ei võta) Ehk on ülevaatusel normi piires.
Tõmbasin tavotiga üle tagumised koopad ja panin alla logarid. Samuti panin külge tagumised porilapakad ja puhastasin karbussi ära.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Sai täna ülevaatusele mindud. Aga no mis sa teed kui heitgaasid ületavad normi kahekordselt Ei saanud tehtud seda testi.
Sai siis Volga poest ostetud uued küünlajuhtmed, küünlad, õhufiltri, jagaja kaane. Olemas mul ka uus jagaja. Eks paneb need külge ja timmib süüte täpselt ära. Peab ka karbussi näppima siis vast. Kui need võtted ei aita siis on klapid hõredad...
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
pigem need kyynlajuhtmed oleks võinud kohe 2ra ostamata j2tta.. endal oli sama jama et l2ksin ylevaatusele esimest korda.. heitgaasid kordades suuremad limiidist.. viga võib olla k6iges nagu sa mainisid aga endal piisas süüte, gaasi ja karpa regullist ja sain paika. viga oli sellest et syyde oli vale ja toore peal sõitsin=pöörded k6rgel, see andis juba hehitgaase sitaks juurde + vanamees regullist karpat täpselt selliseks nagu vaja ja sain tehtud... oli kyll piiri peal see värk, nimelt oli mingi jama et kui tyhikäigul töötas siis oli natuke yle ja ei saanud tehtud aga kui andsid natuke pöördeid ja gaasi maha lasid k2is korra normi piires.. siis yv vanamees pani manuaalselt puldiga täpselt sel ajal salvestama kui normis oli ja läbi ma sain pikk jutt aga kardan et abi pole midagi
SanderV kirjutas:pigem need kyynlajuhtmed oleks võinud kohe 2ra ostamata j2tta.. endal oli sama jama et l2ksin ylevaatusele esimest korda.. heitgaasid kordades suuremad limiidist.. viga võib olla k6iges nagu sa mainisid aga endal piisas süüte, gaasi ja karpa regullist ja sain paika. viga oli sellest et syyde oli vale ja toore peal sõitsin=pöörded k6rgel, see andis juba hehitgaase sitaks juurde + vanamees regullist karpat täpselt selliseks nagu vaja ja sain tehtud... oli kyll piiri peal see värk, nimelt oli mingi jama et kui tyhikäigul töötas siis oli natuke yle ja ei saanud tehtud aga kui andsid natuke pöördeid ja gaasi maha lasid k2is korra normi piires.. siis yv vanamees pani manuaalselt puldiga täpselt sel ajal salvestama kui normis oli ja läbi ma sain pikk jutt aga kardan et abi pole midagi
Kui ma juba süüte asjad uued panen, siis kohe kogu komplekti. Endal kindlam tunne. Eks pärast peab jah kontaktivahe ja süüte päris täpselt paika regullima.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Sai külge poogitud uus jagaja, kaas, küünlad ja juhtmed. Süüde käe järgi timmi ja käib nagu kellavärk. Nüüd sumps uuesti korda teha ja jälle ülevaatusele minna
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Sai siis täna oma värvilisele 412le ette uued vedrud pandud. Alguses panin orig.pikkusega, aga siis vaatasin et nii ikka ei lähe. Võtsin alt ära ja lõikasin pool keerdu maha. Käib küll. Ei viitsi neid rohkem alt ära kiskuda
Muidu vahetus käis päris kiirelt. Stabikas lahti, amort ära, ülemine sarniir lahti, tõstad auto tungrauaga nii palju üles et vedrult tuleb pinge maha. Lükkasin uue vahele ja lasin auto alla tagasi. Sarniirid ja asjad kinni ja timmis.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
G63 kirjutas:Just need mis sa värvilise alla panid võiks helerohelise alla minna koos samade rehvidega.
Ei tea kas nendega tohib tänaval sõita ka Liigasse neid enam igatahes ei lubata kuna seal tohib olla nüüd ainult tänavarehv. Seega see ei ole tänavarehv
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.