4 x IZ 412(Ka Sportralli) IZ 2715, MZMA 426 stern100
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100
Välja küll ei paista,et ta slikk oleks.. ju ikka tohib.
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100
Üks slikkide tüüp. No eks tänaval tglt ikka sõita tohib. Eks vaatab mis nendest alles jääb kui helerohelisel ül peale saadud.G63 kirjutas:Välja küll ei paista,et ta slikk oleks.. ju ikka tohib.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100
Mosse välimus muutus nende laiade velgedega ikka radikaalselt paremaks! Kenad masinad, aga pane laiad veljed ka rohelisele alla.
Edu!
Edu!
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100
Tänud. Kui mingid korralikud rehvid leian, rändab teine jooks laia velge helerohelisele kindlasti alla.
Täna proovisin ka värvilisega sõita nende laiade velgedega. 205 laiune rehv on nii madalale autole liiast Võtsin logarid alt ära ja pressisin selle ääre, mis kooparingi ümbritseb(topeltäär) sissepoole koopa vastu. Nüüd mahub ilusti ära. ( isegi nii madala rehviga on rehv koopa äärega tasa )
Täna proovisin ka värvilisega sõita nende laiade velgedega. 205 laiune rehv on nii madalale autole liiast Võtsin logarid alt ära ja pressisin selle ääre, mis kooparingi ümbritseb(topeltäär) sissepoole koopa vastu. Nüüd mahub ilusti ära. ( isegi nii madala rehviga on rehv koopa äärega tasa )
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100
HURRAA!
Sai täna helerohelisega ülevaatusel käidud. Nüüd oli heitgaasi mingi nr 180(vana süütesüsteemiga oli 2200), lubatud oli see nr 1000. Kõik timmis. Öeldi ainult et võiks pidurivoolikute ringi ära vahetada. Ja kurjam vajutas seal pidureid nii kõvasti et esimene vasak jäi natuke peale.
Igatahes nüüd aasta aega mureta.
Paar probleemi ainult. 80ne pealt tuleb sisse mingi vibra mis 90 peal ära kaob. Kas võimalik et gardaan?
Aga igatahes on nüüd kindel minek Haapsallu nostalgiapäevade paraadile. Eks näha kes seal roolis on, kuna mul endal veel lube ei ole.
Pilt siis minu mossedest:
Sai täna helerohelisega ülevaatusel käidud. Nüüd oli heitgaasi mingi nr 180(vana süütesüsteemiga oli 2200), lubatud oli see nr 1000. Kõik timmis. Öeldi ainult et võiks pidurivoolikute ringi ära vahetada. Ja kurjam vajutas seal pidureid nii kõvasti et esimene vasak jäi natuke peale.
Igatahes nüüd aasta aega mureta.
Paar probleemi ainult. 80ne pealt tuleb sisse mingi vibra mis 90 peal ära kaob. Kas võimalik et gardaan?
Aga igatahes on nüüd kindel minek Haapsallu nostalgiapäevade paraadile. Eks näha kes seal roolis on, kuna mul endal veel lube ei ole.
Pilt siis minu mossedest:
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100
Kas rehvid on balansseeritud ? Kardaani kinnitused vaata üle ...stern100 kirjutas: Paar probleemi ainult. 80ne pealt tuleb sisse mingi vibra mis 90 peal ära kaob. Kas võimalik et gardaan?
Aga igatahes on nüüd kindel minek Haapsallu nostalgiapäevade paraadile. Eks näha kes seal roolis on, kuna mul endal veel lube ei ole.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100
Esimesed rehvid ei ole, eks peab gardaani korra lahti võtma ja uuesti kinni panema siis. Aga muidu all olevad rehvid on kõik vene MI-d, mida tavaliselt täiesti tasakaalu ei saagi.partnermosse kirjutas:Kas rehvid on balansseeritud ? Kardaani kinnitused vaata üle ...stern100 kirjutas: Paar probleemi ainult. 80ne pealt tuleb sisse mingi vibra mis 90 peal ära kaob. Kas võimalik et gardaan?
Aga igatahes on nüüd kindel minek Haapsallu nostalgiapäevade paraadile. Eks näha kes seal roolis on, kuna mul endal veel lube ei ole.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100
Siis soovitan normaalsed rehvid alla panna,ise olen ka kunagi sellise asjaga hädas olnud ja protte ei pane ma ka enam alla kuna balansseerimisega oli alati meeletu jant.stern100 kirjutas:Esimesed rehvid ei ole, eks peab gardaani korra lahti võtma ja uuesti kinni panema siis. Aga muidu all olevad rehvid on kõik vene MI-d, mida tavaliselt täiesti tasakaalu ei saagi.partnermosse kirjutas:Kas rehvid on balansseeritud ? Kardaani kinnitused vaata üle ...stern100 kirjutas: Paar probleemi ainult. 80ne pealt tuleb sisse mingi vibra mis 90 peal ära kaob. Kas võimalik et gardaan?
Aga igatahes on nüüd kindel minek Haapsallu nostalgiapäevade paraadile. Eks näha kes seal roolis on, kuna mul endal veel lube ei ole.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100
Need ei ole protirehvid ja kahjuks ei ole hetkel kuskilt normaalsemaid rehve võtta, millega tänaval sõita.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100
See vibratsioon on põhjustatud ratastest. Kui oleks kardaan balansist väljas,hakkab ta mingil kiirusel vibreerima ja jääbki seda tegema. Ratastega on,et mingil kiirusel "loobivad" ja vähe kiirust suurendades kaob (või väheneb) vibra ära.
Vibreerimise sagedusest saab ka kindlaks teha,kumb seda põhjustab. Kardaan vibreerib "kiiremini" kui rattad. Tasakaalustamata (või muidu "kõverad") rattad esisillal annab hästi tunda roolil.
Olen minagi nende veneaegsete prottidega sõitnud. Tugev loopimine hakkas juba 60km/h pealt. Tõstsin esiotsa üles ja ajasin ratast käega ringi - rehv "kargas" veljel vähemal 2cm üles-alla! Ratta jooksu parandab tublisti uus ja tänapäevane rehv.
Vibreerimise sagedusest saab ka kindlaks teha,kumb seda põhjustab. Kardaan vibreerib "kiiremini" kui rattad. Tasakaalustamata (või muidu "kõverad") rattad esisillal annab hästi tunda roolil.
Olen minagi nende veneaegsete prottidega sõitnud. Tugev loopimine hakkas juba 60km/h pealt. Tõstsin esiotsa üles ja ajasin ratast käega ringi - rehv "kargas" veljel vähemal 2cm üles-alla! Ratta jooksu parandab tublisti uus ja tänapäevane rehv.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429