MZMA 423 1961,Haarald
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
MZMA 423 1961,Haarald
Tere kõigepealt.
hetk tagasi otsustasin enda algfaasis oleva projekti avalikkuse ette tuua.Alustan piltidega,jutt tuleb hiljem juurde.
Lugupidamisega
Hindrek
hetk tagasi otsustasin enda algfaasis oleva projekti avalikkuse ette tuua.Alustan piltidega,jutt tuleb hiljem juurde.
Lugupidamisega
Hindrek
Re: MZMA 423 1961,Haarald
Vahva masin. Kas see auto on kunagi osalenud talverallil? Jõudu taastamisel.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: MZMA 423 1961,Haarald
Kas sellel on katust vahetatud või see tundub lihtsalt nii?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: MZMA 423 1961,Haarald
Vastuseks kahele eelnevale
-talverallil auto osalenud ei ole,küll aga pildil nähtav kapott ja parem tagatiib,õigemini alumine osa sellest...
-katus on vahetatud
-talverallil auto osalenud ei ole,küll aga pildil nähtav kapott ja parem tagatiib,õigemini alumine osa sellest...
-katus on vahetatud
Re: MZMA 423 1961,Haarald
Auto ostsin paar kolm aastat tagasi Haapsalust,ajalehest leitud kuulutuse peale.Komplektis sisaldus kaks autot - registris olev 423 + doonoriks 402,millel puudusid paberid + mingisugune kogus varuosi.
423 sai naljapärast elustatud 2009 aasta talveralliks ja imekombel ilma igasuguste probleemideta see ka läbitud.Samal suvel kasutas autot õepoeg igapäevaseks sõiduks kuni telefonikõneni - mosse on varastatud! Päev hiljem leidsid poisid auto kusagilt Männiku metsast,juhtmed puruks,asjad kadunud jne.See selleks.
Talvel alustati keretöödega - auto aluseks sai "polkovniku lese"käest saadud 407,originaalvärv,kohati korralik,kohati läbiv rooste,ühesõnaga ideaalne.Kuna olemasoleva 423e kere oli otseses mõttes vanaraud,samuti doonoriks olev 402 ,muretsesin juurde veel ühe 423me millelt leidsid kasutamist katus ja kuudi küljed.Kapoti keerasin maha vennaga kaasomandis oleva 407me pealt
Seega pildil oleva auto koostises on viie erineva auto osad lisaks kahele uuele detailile.
Järgnevaks tööks on parema tagumise rattakoopa vahetus ja pakiruumi vaheplaadi ehitus.
Loodan,et see segane jutt on kohati arusaadav kuna kell kirjutamise ajal juba üle südaöö...
423 sai naljapärast elustatud 2009 aasta talveralliks ja imekombel ilma igasuguste probleemideta see ka läbitud.Samal suvel kasutas autot õepoeg igapäevaseks sõiduks kuni telefonikõneni - mosse on varastatud! Päev hiljem leidsid poisid auto kusagilt Männiku metsast,juhtmed puruks,asjad kadunud jne.See selleks.
Talvel alustati keretöödega - auto aluseks sai "polkovniku lese"käest saadud 407,originaalvärv,kohati korralik,kohati läbiv rooste,ühesõnaga ideaalne.Kuna olemasoleva 423e kere oli otseses mõttes vanaraud,samuti doonoriks olev 402 ,muretsesin juurde veel ühe 423me millelt leidsid kasutamist katus ja kuudi küljed.Kapoti keerasin maha vennaga kaasomandis oleva 407me pealt
Seega pildil oleva auto koostises on viie erineva auto osad lisaks kahele uuele detailile.
Järgnevaks tööks on parema tagumise rattakoopa vahetus ja pakiruumi vaheplaadi ehitus.
Loodan,et see segane jutt on kohati arusaadav kuna kell kirjutamise ajal juba üle südaöö...
Re: MZMA 423 1961,Haarald
Jõudu tööle ka minu poolt!
Kas plaan on masin taastada kui 423 või siis 423H? Ehk siis kas 402 tehnika baasil või 407-t aluseks võttes?
Lauri.
(sain innustust ka enda 423-ga midagi ette võtta )
Kas plaan on masin taastada kui 423 või siis 423H? Ehk siis kas 402 tehnika baasil või 407-t aluseks võttes?
Lauri.
(sain innustust ka enda 423-ga midagi ette võtta )
Re: MZMA 423 1961,Haarald
hetkeseis selline - puhastamiseks eemaldasin kõik keredetailid ja hakkasin roostekohti puhastama liivapritsiga.Tulemuseks auklik katuserenn,mis tuleb osaliselt välja vahetada.Kuna vana katus on alles,kõlbavad selle tükid suurepäraselt.
Piltidelt on näha tolleaegne tehase töö - mõnus tinakiht,mille all käib omaette elu.
Piltidelt on näha tolleaegne tehase töö - mõnus tinakiht,mille all käib omaette elu.
Re: MZMA 423 1961,Haarald
vahepeal õnnestus kontoritöö kõrvalt siristada külge korralik asendusdetail.Tulemus nähtav lisatud pildilt veel käiamata kujul
Re: MZMA 423 1961,Haarald
Tere,
pole siia mõnda aega kirjutanud,mis muidugi ei tähenda,et pole ka midagi teinud.Tänaseks on auto liivapritsiga pealt ja alt puhastatud ja Epo krunt selga lastud.Liivapritsi tegin ise,aega võttis kokku umbes 8tundi.Edasi sõitis projekt plekksepa juurde kes alustatud keevitustöö lõpetab - peale liivapritsi kadus pori,rooste ja kohati ka plekk.Ise ma lihtsalt ei jõua peale tööpäeva jupikaupa neid auke lappida,lõppu ei paistnud kusagilt,ehk proffesionaalil võtab vähem aega.Mõned pildid ka hetkeseisust.
pole siia mõnda aega kirjutanud,mis muidugi ei tähenda,et pole ka midagi teinud.Tänaseks on auto liivapritsiga pealt ja alt puhastatud ja Epo krunt selga lastud.Liivapritsi tegin ise,aega võttis kokku umbes 8tundi.Edasi sõitis projekt plekksepa juurde kes alustatud keevitustöö lõpetab - peale liivapritsi kadus pori,rooste ja kohati ka plekk.Ise ma lihtsalt ei jõua peale tööpäeva jupikaupa neid auke lappida,lõppu ei paistnud kusagilt,ehk proffesionaalil võtab vähem aega.Mõned pildid ka hetkeseisust.
Re: MZMA 423 1961,Haarald
Väga mõnus ettevõtmine! Loodame et masin saab peatselt Eesti teid vallutama hakata, jõudu ja jaksu!