Ise tegime ka noaga.moskiito kirjutas:kõige kiirem ja lihtsam puhastamise viis on mõne vana noaga maha kraapida.jartmok kirjutas:Millega vana plokikaane tihendi jäägid maha nühkisid?
MZMA 403 , 1965 RoTT
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Vahepeal eriti midagi teinud ei ole , kuna mootori probleem plokikaane tihendis ei olnud siis (plokk kõver oma lolluse tõttu).Kuna plokikaan ka just kõige parem korras polnud siis on uue mootori otsingud alanud kuna selle parandamisel ei näe mõtet , originaal ta pole.Esituled sain ka mingi ime läbi korda , eriti midagi ei teinudki ja hakkas üks tööle , teine ikka ei hakanud ja sai selle tule pirn ära lõhutud , sai 25eek 1tk mingid pirnid toodud ja nüüd põlevad mõlemad , uusi reflektoreid oleks ka vaja.
Mõned niisama pildid ka , mis tehtud said mingiaeg:
edit: küsimus ka , mis oleks vaja teha et 412 mootor sinna peale istudada?
Mõned niisama pildid ka , mis tehtud said mingiaeg:
edit: küsimus ka , mis oleks vaja teha et 412 mootor sinna peale istudada?
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
reflektorid on lihtne leida. sinna sobivad vägahästi ka GAZ-53 tulukesed. Venemaal nood kõik sellel ajastusl üks ja sama standart olid.
412 mootori pealepanekuks ma nõu ei oska anda. seda tean et 412 käigukast läks tollele mootorile alla küll.
412 mootori pealepanekuks ma nõu ei oska anda. seda tean et 412 käigukast läks tollele mootorile alla küll.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Kas peal oleva 407 mootori padjad kinnituvad silla külge mootori keskelt või mootori eesotsast? Ma tean, et 408 mootoril on patjade kinnituskohad kahes kohas, ees ja keskel. 412 mootoril on patjade kinnituskohad ainult keskel. Kui esisilla küljes on mootori keskkoha juures kinnituskronsteinid olemas, siis peaks 412 mootor suht lihtsalt vahele istuma.
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Mõlemad kinnitused on sillatala peal , ühekaugusel jne. Tahaks veel kindlat vastust selle kohta , et kas see käigukast(4käiku , roolilt vahetad) koos sidurikorvi ja värkidega istub 412 mootori külge.
Muidu on veel plaanis taha umbes 5cm laiemad plekkveljed otsida/lasta teha ja eest natuke madalamaks.
Ja üks pilt ka veel:
Muidu on veel plaanis taha umbes 5cm laiemad plekkveljed otsida/lasta teha ja eest natuke madalamaks.
Ja üks pilt ka veel:
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Laiendatud veljed? Miks. Sama raha investeeri keretöödesse. Päris kena pill oleks, roostes aga vähemalt laiendatud veljed.
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Nõustun eeskõnelejaga, korja raha ja tee korralik kere töö ära, sa ei pea teda tegema musta nr masinaks vaid võid teha korraliku enam vähem show konditsiooni värvimise ja jätta pisi detailid valed külge aga saaksid rohkem respekti küll kui sellise pool roostes ja ära tjuunitud masinaga!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Kere tööd tulevad loodetavasti siis kui ma omale garaazi(või mingisuguse koha kus on katus peal ja seinad ümber) saan ja peale seda kui ma ta sõitma üldse saan. Ja need laiendatud velgede plaanid on ehk kauge tulevik , lihtsalt mõtlesin et jagan ideid mis mul sellega on.
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Veljed annavad päris kõva protsendi auto välimusest, selles suhtes ei ole mõte väga vale.
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Kurtnalt sai armatuur ja aknavändad ostetud , vahepeal sai Volgast sisemised ukselingid ostetud. Märjamaa jäätme jaamast said veel tutikas rool leitud(408) , noh paistab et kasutatud pole , üsna munas on ja siduripeasilinder ka. Üks tutikas 408,412 vana lingiga uks oli ka seal vanaraua hunnikus(tagumine).