Üleskutse! Mossed eestimaal!
Foorumi reeglid
Igasugune viitamine piraatlusele ja ebaseaduslikele tegevustele on keelatud. Aadressid mis viitavad piraatliku tarkvara, mängude, muusika jne tirimisele, KUSTUTATAKSE.
Kasutajad, kes reeglist kinni ei pea saavad hoiatuse või foorumist banni. Mosseklubi.ee ei kiida heaks tarkvara, mängude, muusika jne levitamist ilma autori õiguseta.
Administraatoritel ja moderaatoritel on õigus ette hoiatamata kustutada foorumisse mittesobivad teemad.
Igasugune viitamine piraatlusele ja ebaseaduslikele tegevustele on keelatud. Aadressid mis viitavad piraatliku tarkvara, mängude, muusika jne tirimisele, KUSTUTATAKSE.
Kasutajad, kes reeglist kinni ei pea saavad hoiatuse või foorumist banni. Mosseklubi.ee ei kiida heaks tarkvara, mängude, muusika jne levitamist ilma autori õiguseta.
Administraatoritel ja moderaatoritel on õigus ette hoiatamata kustutada foorumisse mittesobivad teemad.
Re: Üleskutse! Mossed eestimaal!
See mosse juba jah pikemat aega Atlantide parklas... alguses kevadel vaatasin, et julm kobe mosse seisab, aga nagu näha siis nüüdseks ära rüüstatud ja esimene numbrimärk ka rotti lastud.
Võibolla proovitud autot ise ka üle lasta, seepärast aint 1 aken katki, samas kui lugeda autofoorumites kuidas autodel isegi juhtmed kapoti alt ära rändavad öösel siis ei imesta kui see auto varsti kadund on. Numbrimärk küljest ära ja vanarauda, kedagi ei huvitaks kohapeal, kas on dokud või mitte, kui numbreid pole.
Mõni jobu kutsub treila järgi viib rauda ja paneb klotsi tasku, pärast sellist kätte saada pea võimatu.
Võibolla proovitud autot ise ka üle lasta, seepärast aint 1 aken katki, samas kui lugeda autofoorumites kuidas autodel isegi juhtmed kapoti alt ära rändavad öösel siis ei imesta kui see auto varsti kadund on. Numbrimärk küljest ära ja vanarauda, kedagi ei huvitaks kohapeal, kas on dokud või mitte, kui numbreid pole.
Mõni jobu kutsub treila järgi viib rauda ja paneb klotsi tasku, pärast sellist kätte saada pea võimatu.
Re: Üleskutse! Mossed eestimaal!
Tundub kuidagi jube tuttav mosser olema, keegi omanikust midagi siis ei tea?
Re: Üleskutse! Mossed eestimaal!
Nüüd tuleb meelde, et sama mosse oli auto24-jas pikalt müügis, hind oli kas 15k või 20k ja alla selle ei lastud. Omapärase armatuuri tõttu meeles.Kevin68 kirjutas:Tundub kuidagi jube tuttav mosser olema, keegi omanikust midagi siis ei tea?
- kristenprii
- Postitusi: 61
- Liitunud: 22 Apr 2009 14:14
- Asukoht: Põltsamaa
Re: Üleskutse! Mossed eestimaal!
marek kirjutas:Nüüd tuleb meelde, et sama mosse oli auto24-jas pikalt müügis, hind oli kas 15k või 20k ja alla selle ei lastud. Omapärase armatuuri tõttu meeles.Kevin68 kirjutas:Tundub kuidagi jube tuttav mosser olema, keegi omanikust midagi siis ei tea?
Endalegi meenub nüüd, kuskil hallis/garaazis olid vist pildid tehtud?
Re: Üleskutse! Mossed eestimaal!
Eelmine suvi sai nähtud toda aparaati Tallinn-Narva mnt-l enam-vähem põhjagaasiga Jõhvi poole liikumas . Kui kõrvale jõudsime, siis oli päris kena naisterahvas roolis , sa ikka vannutud, et pilti millegiga teha polnud.
Mõni nädal tagasi taaskohtumine kuskil Tallinna kesklinnas:
Mõni nädal tagasi taaskohtumine kuskil Tallinna kesklinnas:
Re: Üleskutse! Mossed eestimaal!
See masin seisab tõesti väga tihti samal kohal-Uue Raadiomaja ees
Endine Super-Lux.
Re: Üleskutse! Mossed eestimaal!
Oi täna sain sõita ilusa Mossega!
Käisin ühe tuttava autoremontija juures, ajasime natuke juttu, sättisin ennast peale seda minekule, kui ta palus veel natukeseks ajaks jääda põhjusel, et talle pidi hooldusesse kohe tulema üks ilus Mosse. Oli tõesti ilus! Krt ühekorra ka masina vanuse eemalt kohe ära tabanud - ütlesin, et 1970. Täppi läks! Ehk teisisõnu - IZ 412 aastast 1970. Kroom ideaalne. Originaalvärv mõningate pisikeste värviparandustega (omaniku väitel). Põhi 5+. Töötas nagu kellavärk!
Kuna remondimees oli parajasti ühte Opel Astrat natuke putitanud, oli ta üsna kriimu väljanägemisega ja palus mul auto tõstukile ajada. Omanik ise oli väga soliidses eas vanahärra. Sedamoodi ma siis saingi sõita selle autoga garaazi ja pärast ka välja ninaga õigesse suunda, et papi ei peaks oma väärtuslikke närve kulutama. Krt süda värises sees nii, nagu oleks Bugattiga manööverdanud... Põhiline, et väga kitsas hoovis millegi vastu ei sõidaks.
Aga mõned omapärad sellel autol olid. Üks oli kundepoolse tagavedrustuse uus S-kujuline kiige, mis nägi välja nagu eilevalminud, kuigi mees meisterdas selle ise siis, kui auto sai. Teine asjandus, mis näitas kõrgemat pilotaaži, oli meile kõigile tuttav tolleaegsete Mossede valulaps ehk näidikuid ümbritsev mustast plastist raam. Nägi välja päris hea. Ainuke häda, et liiga sile, st pole neid madalaid ribisid. Millest see siis tehtud oli? Kasepuust! Aga välja nägi küll nagu tehase kvaliteetne plastmass. Tõeline ideaalne käsitöö!
Kallite foorumlaste kurvastuseks ma ei hakanud seda oma s...nikerdis SE telefoniga pildistama. Pole mõtet ilusat asja rikkuda ebakvaliteetsete piltidega. Aga kohe jooksis ligi hr. Rando Aav, kes ei jätnud ühtegi võimalust autot iga kandi pealt jäädvustada. Muideks, ta ise teeb kõrvalboksis endale võimalikult originaalilähedast Lada VFTS koopiat.
Käisin ühe tuttava autoremontija juures, ajasime natuke juttu, sättisin ennast peale seda minekule, kui ta palus veel natukeseks ajaks jääda põhjusel, et talle pidi hooldusesse kohe tulema üks ilus Mosse. Oli tõesti ilus! Krt ühekorra ka masina vanuse eemalt kohe ära tabanud - ütlesin, et 1970. Täppi läks! Ehk teisisõnu - IZ 412 aastast 1970. Kroom ideaalne. Originaalvärv mõningate pisikeste värviparandustega (omaniku väitel). Põhi 5+. Töötas nagu kellavärk!
Kuna remondimees oli parajasti ühte Opel Astrat natuke putitanud, oli ta üsna kriimu väljanägemisega ja palus mul auto tõstukile ajada. Omanik ise oli väga soliidses eas vanahärra. Sedamoodi ma siis saingi sõita selle autoga garaazi ja pärast ka välja ninaga õigesse suunda, et papi ei peaks oma väärtuslikke närve kulutama. Krt süda värises sees nii, nagu oleks Bugattiga manööverdanud... Põhiline, et väga kitsas hoovis millegi vastu ei sõidaks.
Aga mõned omapärad sellel autol olid. Üks oli kundepoolse tagavedrustuse uus S-kujuline kiige, mis nägi välja nagu eilevalminud, kuigi mees meisterdas selle ise siis, kui auto sai. Teine asjandus, mis näitas kõrgemat pilotaaži, oli meile kõigile tuttav tolleaegsete Mossede valulaps ehk näidikuid ümbritsev mustast plastist raam. Nägi välja päris hea. Ainuke häda, et liiga sile, st pole neid madalaid ribisid. Millest see siis tehtud oli? Kasepuust! Aga välja nägi küll nagu tehase kvaliteetne plastmass. Tõeline ideaalne käsitöö!
Kallite foorumlaste kurvastuseks ma ei hakanud seda oma s...nikerdis SE telefoniga pildistama. Pole mõtet ilusat asja rikkuda ebakvaliteetsete piltidega. Aga kohe jooksis ligi hr. Rando Aav, kes ei jätnud ühtegi võimalust autot iga kandi pealt jäädvustada. Muideks, ta ise teeb kõrvalboksis endale võimalikult originaalilähedast Lada VFTS koopiat.
Re: Üleskutse! Mossed eestimaal!
Ohoo. Mis värvi too kaunitar oli muidu? Ning kindlasti ootame siia teemasse siis varsti pilte ka!
IZ 412 IE '82