1. ja 2. käik ei lähe sisse
1. ja 2. käik ei lähe sisse
Probleem siis selles, et 1. käigu sisselülitamisel läheb hoopis 3. ja 2. käigu panemisel 4. Milles võib probleem olla...Äkki vaja mingeid jubinaid keerata vms, et ei peaks kohe päris kasti vahetama hakkama?
Re: 1. ja 2. käik ei lähe sisse
Reguleeri varda nr.10 pikkust(mutrid nr.2).
Re: 1. ja 2. käik ei lähe sisse
Kas ma keeran neid muttreid sissepoole või väljapoole?
- kristenprii
- Postitusi: 61
- Liitunud: 22 Apr 2009 14:14
- Asukoht: Põltsamaa
Re: 1. ja 2. käik ei lähe sisse
Mõtle, kuhu poole vaja on, las keegi liigutab kangi vasakule paremale siis saad aru kuidas asi toimib
Re: 1. ja 2. käik ei lähe sisse
oh...tänud..see on hea mõte jah:)
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: 1. ja 2. käik ei lähe sisse
Võta alt hoovastik lahti,salongist võta käigukangi ümber olev kate ära.Leiad sellise asjanduse alt mis vajutab(lükkab) tagurdustule lülitit !!! selle sees olev 5 või 6 mm avasse paned sama suure toki või puuri lihtsalt sisse,et ta fikseerib käigukangi kindlasse asendisse.Siis ronid auto alla ja keerad mutikaid hoovastikuga edasi-tagasi senikaua kuni saad normaalselt hoovastiku omavahel kokku !!! Siis stoperdad topelt mutritega ja ongi valmis.Peale sellist reguleeringut peavad kõik käigud sisse minema-kui ei siis tuleb hakata viga mujalt otsima -sidurivedelikus on õhk sees, lahutushargi reguleering vajab ülekäimist jne.... SIMPEL No ja soovituseks lisaks -kasutage raamatut SÕIDUAUTOD "MOSKVITŠ" mille on kirjutanud Vello Kits jaRoman Bertelov.Seal enamuses reguleeringute seletused !
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: 1. ja 2. käik ei lähe sisse
Sedasi on kõige õigem reguleerida. Aga igal asjal on väike "aga" sees. Nimelt sedasi on kangi vaba olek fikseeritud keskasendisse, ja 3. ja 4. käigu ajal võib, aga ei pruugi hakata tagurdustuli vilkuma. Mina lahendasin selle probleemi varda nr. 10 (vt joonist üleval pool Hr. Steni postituses) pikendamisega. Kokkuvõttes tuli mul neid mutreid seal keerata 3-4 täisringi katsetusmeetodil.Võta alt hoovastik lahti,salongist võta käigukangi ümber olev kate ära.Leiad sellise asjanduse alt mis vajutab(lükkab) tagurdustule lülitit !!! selle sees olev 5 või 6 mm avasse paned sama suure toki või puuri lihtsalt sisse,et ta fikseerib käigukangi kindlasse asendisse.Siis ronid auto alla ja keerad mutikaid hoovastikuga edasi-tagasi senikaua kuni saad normaalselt hoovastiku omavahel kokku !!! Siis stoperdad topelt mutritega ja ongi valmis.Peale sellist reguleeringut peavad kõik käigud sisse minema-kui ei siis tuleb hakata viga mujalt otsima -sidurivedelikus on õhk sees, lahutushargi reguleering vajab ülekäimist jne
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: 1. ja 2. käik ei lähe sisse
Enda mossel tagurdustuli ei vilgu ! ja käigud lähevad sisse ja tulevad ka välja filigraanselt hästi eeldusel,et sidur reguleeritud nii nagu peab ja sidurivedelikus õhk puudubviirusboy kirjutas:Sedasi on kõige õigem reguleerida. Aga igal asjal on väike "aga" sees. Nimelt sedasi on kangi vaba olek fikseeritud keskasendisse, ja 3. ja 4. käigu ajal võib, aga ei pruugi hakata tagurdustuli vilkuma. Mina lahendasin selle probleemi varda nr. 10 (vt joonist üleval pool Hr. Steni postituses) pikendamisega. Kokkuvõttes tuli mul neid mutreid seal keerata 3-4 täisringi katsetusmeetodil.Võta alt hoovastik lahti,salongist võta käigukangi ümber olev kate ära.Leiad sellise asjanduse alt mis vajutab(lükkab) tagurdustule lülitit !!! selle sees olev 5 või 6 mm avasse paned sama suure toki või puuri lihtsalt sisse,et ta fikseerib käigukangi kindlasse asendisse.Siis ronid auto alla ja keerad mutikaid hoovastikuga edasi-tagasi senikaua kuni saad normaalselt hoovastiku omavahel kokku !!! Siis stoperdad topelt mutritega ja ongi valmis.Peale sellist reguleeringut peavad kõik käigud sisse minema-kui ei siis tuleb hakata viga mujalt otsima -sidurivedelikus on õhk sees, lahutushargi reguleering vajab ülekäimist jne
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks