AZLK 2140 x2 1980 rutua
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
AZLK 2140 x2 1980 rutua
Sain siis hiljuti ,ühe võrdlemisi hästi säilinud AZLK 2140 omanikus. Kuna see auto on olnud vaid ühe inimese oma ning ei tahtnud,et see lõpetaks kusagil metalli kokkuostus või põllurallil, tegin ettepaneku (eelmisele omanikule) see ära osta.
Auto ajaloost nii palju,et ostetud on see 25.07.1980, Elva EPT saadud ostuloaga. Autol on olnud vaid üks omanik (sündinud 1933) ning eestimaa talvesid see masin näinud ei ole.
Plaan on auto korrastada, asendada kulunud või valed detailid ning kasutada teda edaspidi n.ö pühapäeva autona.
Hetkel on probleemiks salongi radiaator, mis hakkas eelmisel omanikul läbi lekkima ning see võeti ära (uus anti kaasa).
Raadio ka töötab, kuigi mängib vaid vene kanaleid. Antenn on katki ja tuleb välja vahetada ning lisaks pleekinud suunatuled ning salong vajaks pesemist.
Kuid samal päeval otsustas ka sõber Cadillaci klubist osta ka endale samasuguse auto, mis oli müügis vanatehnika.ee portaalis, sõitsime siis koos sõbra ja kasutajaga MAZ Valka ning uurisime, kui heas seisus masin siis ka tegelikult on.
Masin osutus väga heas konditsioonis olema ning sõber ostis selle ära. See auto on ka 1980.a valminud ning ostetud 28.09.1980 ostuloaga kauplusest "Volga" 7760 rubla eest. Omanikeks oli vanapaar, kes olid selle auto eest kandnud siiani hästi hoold. Sõber kavatseb selle auto eest ka edaspidi hästi hoolt kanda ning kindlasti ta mingeid rumalusi sellega tegema ei hakka, seda sai ka eelmisele omanikule lubatud.
Õhtu hämaruses sõitis äsja soetatud mosse Valgast Elvasse
ning hommikul oli selline vaatepilt:
Kere nr järgi arvutades on mõlema auto vahe kusagil 10000 autot.
Auto ajaloost nii palju,et ostetud on see 25.07.1980, Elva EPT saadud ostuloaga. Autol on olnud vaid üks omanik (sündinud 1933) ning eestimaa talvesid see masin näinud ei ole.
Plaan on auto korrastada, asendada kulunud või valed detailid ning kasutada teda edaspidi n.ö pühapäeva autona.
Hetkel on probleemiks salongi radiaator, mis hakkas eelmisel omanikul läbi lekkima ning see võeti ära (uus anti kaasa).
Raadio ka töötab, kuigi mängib vaid vene kanaleid. Antenn on katki ja tuleb välja vahetada ning lisaks pleekinud suunatuled ning salong vajaks pesemist.
Kuid samal päeval otsustas ka sõber Cadillaci klubist osta ka endale samasuguse auto, mis oli müügis vanatehnika.ee portaalis, sõitsime siis koos sõbra ja kasutajaga MAZ Valka ning uurisime, kui heas seisus masin siis ka tegelikult on.
Masin osutus väga heas konditsioonis olema ning sõber ostis selle ära. See auto on ka 1980.a valminud ning ostetud 28.09.1980 ostuloaga kauplusest "Volga" 7760 rubla eest. Omanikeks oli vanapaar, kes olid selle auto eest kandnud siiani hästi hoold. Sõber kavatseb selle auto eest ka edaspidi hästi hoolt kanda ning kindlasti ta mingeid rumalusi sellega tegema ei hakka, seda sai ka eelmisele omanikule lubatud.
Õhtu hämaruses sõitis äsja soetatud mosse Valgast Elvasse
ning hommikul oli selline vaatepilt:
Kere nr järgi arvutades on mõlema auto vahe kusagil 10000 autot.
Re: AZLK 2140 x2 1980 rutua
Kuna ise olin ka asjadega otsapidi seotud siis tean,et masinad heades kätes on ning mingitele talverallidele neid ei viida!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- kristenprii
- Postitusi: 61
- Liitunud: 22 Apr 2009 14:14
- Asukoht: Põltsamaa
Re: AZLK 2140 x2 1980 rutua
Pole muud öelda kui hoia neid hästi!!!
Re: AZLK 2140 x2 1980 rutua
Jube haruldane kokkusattumus, mõlemad on ühte marki,ehitusaasta ja värvi Mossed!
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 2140 x2 1980 rutua
Et pilku veel rohkem püüda, peaks kaasfoorumlane MAZ ka samast partiist masina soetama, kolm on kohtu seadus
Aga masinad on ilusad
Aga masinad on ilusad
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: AZLK 2140 x2 1980 rutua
kenad masinad, vaadake et te neid segamini ei aja kui kuskile kõrvuti pargite.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 2140 x2 1980 rutua
Leidub Eestimaal veel huvitavaid asju!Ostsin siis oma Moskvitšile ka vastava järelhaagise, kahjuks tegu küll tendi variandiga Skifiga. Kuid selle eest pole,see Skif peale ostmist alates,eesti teedel liigelnud.Haagis ostetud 1982a ja siiani arvele võtmatta.Seisis inimesel siiani garaasis et äkki kunagi läheb vaja.Nõuka ajal oldi haagistel ETKVL-S järjekorras et neid osta saaks ja ju siis osteti igaksjuhuks asju kokku.Puudub ainult tagavara ratas ülejäänud täiesti komplektis isegi parandus värv kaasas.Muidugi eks tollel ajal oli see värvi kvaliteet üsna paha ja eks haagis ole läinud natuke rooste aga mind see ei häiri.Kui kellelgi peaks juhuslikult olema kuskil kodus seismas uus orgnaal skifi haakekonks siis võib seda mulle pakkuda.
Re: AZLK 2140 x2 1980 rutua
Kas kaant ja telki ei saanud kaasa?
Ingliskeelsed armatuuri kirjad peaks eksportvarjanti tähendama?
Ingliskeelsed armatuuri kirjad peaks eksportvarjanti tähendama?