Minu omale ei saa vist keegi vastu http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/69390647mario kirjutas:mul on merevaigust nupp sulle pakkuda, kuid tegu on GAZ-53 pealt võetud suure nupuga.. Krabi on sees. Püüan sulle miskit pilti manada.. diameeter on 6cm, kõrgus 5.5.. paras käe järgi, oli endal Siksi pealgi korra ja praeguses autos.. Hea on käiku küll vahetada..
aga ma arvatavasti seda enam autos ei kasuta, minu käpa jaoks on sutsu suur.
AZLK 2140, 1978 BMC211
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
ütleme nii, et naistele läheks see hästi peale
E: Leidsin pildi, kus mul see nupuke autos on:
pole väga suur, kuid tahaks sutsu pisemat.. igaljuhul, saadaval, kui keegi on huvitet..
E: Leidsin pildi, kus mul see nupuke autos on:
pole väga suur, kuid tahaks sutsu pisemat.. igaljuhul, saadaval, kui keegi on huvitet..
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Nii, vahepeal lappisin ära kõrvalistuja jalgealuse ja keerasin masina külili, et saaks põhja paremini teha. Juhipoolselt tagumiselt poolraamilt avastasin "toreda" klaasriide tüki ja selle alt sellise jubeduse.
Egas midagi, lõikasin mäda koha relakaga välja ja sisse keevitasin tugevduseks nurkraua. Nüüd tuleb veel plekk ka sinna väänata ja külge keevitada.
Juhipoolne tagaistujate jalgealune on ka ikka sõel mis sõel.
Esinurk:
Esitiibadelt olen seest vana mastiksi ja rooste eemaldanud, kruntinud ning uue mastiksi peale tõmmanud. Sama sai tehtud ka esikoopaga.
Päris mäda on ikka, aga no saab hakkama.
Egas midagi, lõikasin mäda koha relakaga välja ja sisse keevitasin tugevduseks nurkraua. Nüüd tuleb veel plekk ka sinna väänata ja külge keevitada.
Juhipoolne tagaistujate jalgealune on ka ikka sõel mis sõel.
Esinurk:
Esitiibadelt olen seest vana mastiksi ja rooste eemaldanud, kruntinud ning uue mastiksi peale tõmmanud. Sama sai tehtud ka esikoopaga.
Päris mäda on ikka, aga no saab hakkama.
Viimati muutis indrek06, 19 Veebr 2011 10:30, muudetud 1 kord kokku.
AZLK 2140, 1978
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Kui arvestada sellega, et eelmine omanik on vana rauahunt, siis pole ju miskit imestada . Ah ja, mul vedeleb ka üks merevaigust käigukanginupp, mingi palvetaja pilt on peal ainult .
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Pole siia nüüd üsna pikka aega jälle kirjutanud, kuna laiskus takistas. Masina põhi on peaaegu valmis. Hetkel seisab auto juba teisel küljel ning sealt on vaja veel keevitada uus küljekarp omale kohale, esinurk uus teha, roostesurmaga töödelda ning võibki põhjale krundi+mastiksi peale tõmmata. Mõlemad tagaistujate jalgealused keevitasin uued ning tagavedrude eesmiste kinnituskohtade alused tegin samuti uued.
Üks kehvake pilt põhjast
Kui teine pool põhja ka valmis on, teen korralikud pildid.
Juhipoolne tagatiiva äär oli enne selline:
Joontega ümbritsetud kohad lõikasin välja, väänasin uued tükid asemele, keevitasin külge, kruntisin ning pahteldasin ebatasased kohad.
Mõned pildid veel autost:
Vahepeal tegelesin salongi vidinatega. Kõik jupid said tolmust puhtaks ja puhastusvahendiga üle tehtud:
Kuu aega tagasi sain ka uue maki:
Koos makiga tuli kaasa VAZ-2105 mehhaaniline karpa :
Samuti on ka mõned asjad juba üle värvitud.
Tegelikult on värv heleroheline, aga telefoni kehvake kaamera ei suutnud õiget tooni jäädvustada. Kui nüüd ilma peab, siis saan ehk järgmise nädala jooksul auto valmis ja esimesed sõidud tehtud.
Üks küsimus ka. Oskab keegi öelda, kui palju uus jagajakaan Volgas maksab?
Üks kehvake pilt põhjast
Kui teine pool põhja ka valmis on, teen korralikud pildid.
Juhipoolne tagatiiva äär oli enne selline:
Joontega ümbritsetud kohad lõikasin välja, väänasin uued tükid asemele, keevitasin külge, kruntisin ning pahteldasin ebatasased kohad.
Mõned pildid veel autost:
Vahepeal tegelesin salongi vidinatega. Kõik jupid said tolmust puhtaks ja puhastusvahendiga üle tehtud:
Kuu aega tagasi sain ka uue maki:
Koos makiga tuli kaasa VAZ-2105 mehhaaniline karpa :
Samuti on ka mõned asjad juba üle värvitud.
Tegelikult on värv heleroheline, aga telefoni kehvake kaamera ei suutnud õiget tooni jäädvustada. Kui nüüd ilma peab, siis saan ehk järgmise nädala jooksul auto valmis ja esimesed sõidud tehtud.
Üks küsimus ka. Oskab keegi öelda, kui palju uus jagajakaan Volgas maksab?
AZLK 2140, 1978
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Karburaator on kahjuks või õnneks vaakumipõhimõttel ! Ei ole mehhaaniline !
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
v6ibolla on ymber ehitatud mehaanilisekspartnermosse kirjutas:Karburaator on kahjuks või õnneks vaakumipõhimõttel ! Ei ole mehhaaniline !
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Pildil ju näha,et teist kambrit avab vaakum.SanderV kirjutas:v6ibolla on ymber ehitatud mehaanilisekspartnermosse kirjutas:Karburaator on kahjuks või õnneks vaakumipõhimõttel ! Ei ole mehhaaniline !
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Tegu siiski vaakumkarpaga jah, ajasin need omavahel segi.partnermosse kirjutas:Pildil ju näha,et teist kambrit avab vaakum.SanderV kirjutas:v6ibolla on ymber ehitatud mehaanilisekspartnermosse kirjutas:Karburaator on kahjuks või õnneks vaakumipõhimõttel ! Ei ole mehhaaniline !
AZLK 2140, 1978
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Vaatasin siin neid pilte remonditavast autost ja minu mõte liigub ikka selles suunas,et küll see auto võib ikka mädaneda.Mul endal on igapäevasõiduks 87 a.2140 ,kuid keevitust on tahtnud juba igalt poolt.Põhjad ja tiivaääred on üllatavalt kiiresti ära mädaneda tahtnud.Seda ma tean,et minu auto endine omanik määris pigem ennast,kui autopõhja...Oleks ikka tilga "õli" võinud ka autole panna.Olles ise juba mitme Mosse keret keevitanud,olen jõudnud järeldusele,et kui kere ikka väga läbi,siis ei tasu kap-remonti ette võtta.Pigem keevitada suuremad augud kinni ja siis saab jälle edasi kulgeda.Muidu jäädki selle auto ümber tolknema.Kõige hullem on nende omanikega ,kes lasevad oma auto nn.lõpuni läbi ja ei kavatsegi keevitustöid.Vaat seal on palju tööd.Selliste ja samuti vähem mädanenud kerede ja üldse terve auto remont võtab niipalju kulu,et pigem lüüakse käega.Sellepärast ongi vanaraud Mossesid täis.Ja nagu minu isa ütleb:"Müüdavaid autosid kõik kohad täis,võta millist tahad."Ainuke vahe on vist selles,et uusi Mossesid enam ei saa...
Jõudu remontimisel!
Jõudu remontimisel!
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....