MZMA 403 , 1965 RoTT
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Deforsseeritud mootori tunnus on marginumbrile järgnev Д (näit. 412ДE). Mootori markeeringus võib esineda ka teisi tähiseid. Marginumbrile lisatakse eksportmootoril E-täht, troopikas kasutamiseks mõeldud mootoril aga Ю. Kui mootori väljalaskeaastale järgneb Б-täht, on kõnealusel mudelil VAZ-i tüüpi karburaator ja termostaat. Väljalaskeaastale järgnev Д-täht aga näitab et mootorile on jäetud varasem karburaator (K-126N), kuid termostaat on VAZ tüüpi.
Allikas: "Sõiduautod" Kalju Aleksius, Arseni Palu 1980
Allikas: "Sõiduautod" Kalju Aleksius, Arseni Palu 1980
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT


Miks neid plaate vaja on? Ilma nendeta läheks lada karpa otse peale.
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
need on selleks et karpale ei kanduks liigset kuumust kollektorist.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Kuigi saab ka ilma,oleks siiski soovitatav see vaheplaat seal alles hoida.moskiito kirjutas:need on selleks et karpale ei kanduks liigset kuumust kollektorist.
Kusjuures minu Mossel seda vaheplaati alul ei olnutki. Alles paari kuu eest panin vahele,enne seda sai aasta otsa ilma sõidetud. Ei juhtunud küll midagi aga mine sa tea...
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Kapoti all on seis selline , kõik poldid enda teada on lahti(kaks sidurikoja peal ja starteri poldid ,rohkem pole märganud neid), aga mootor ei liigu kasti otsas üldse , kui liigutada. On seal miskit mida teadma peaksin?
412 mootor sai ka veidi puhtamaks ja tegin õhufiltri ka sellele.

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
kindel, et kõik poldid lahti on ikka? neid on seal veel, mitte ainult sidurikoja peal.. kõige lihtsam oleks kast kõigepealt küljest ära võtta, sest käigukasti sisendvõll on piisavalt pikk, et sa mootorit selle otsast lihtsalt ära ei murra..
see flathead mootor on ikka üks imeasi

see flathead mootor on ikka üks imeasi

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
võtta käigukast ikka otsast ka ära. Muidu sa mootorit välja ei tõsta.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Kus sa seal seda flatheadi(tõlge: püstklappidega mootor)näedmario kirjutas:......
see flathead mootor on ikka üks imeasi

MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Jep, ega's lame klapikambrikaas mootorist flathead'i kohe tee 

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
kas sa ikka mootori kinnituspoldid keerasid esisilla kyljest lahti v?