IZ 412 1975 Jartmok
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Selle hinda on raske arvutada,oma käega tehtud töö on hindamatu. Mina näiteks ei tahakski sellist käest ära anda. Mina ei usaldaks küll sellise töömahuga taastatud Mosset kellelegi teisele isegi kalli hinna eest mitte. Pärast kogemata lõhub ära ka veel mis sest et see enam sinu oma pole...
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Oma "töötunde" hinna sisse ei saa panna ja ei saa ka arvestada uute juppide maksumust täielikult.Tuleks lähtuda turu hinnast vaikselt ülespoole,ja ei saa ka auto hinda meeletuks ajada ,kuna tegu pole SIISKI originaaliga,kuid tõesti,auto on kena ja on tehtud suur töö. Minu arvamus on selline,et sa parem ära müü toda,kuna raha saab kiiresti otsa,kuid see auto seal garaažis seistes või suvel vurades mitte!
Tel 55627664
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Olen jälginud sinu tegemisi ja vähemalt siin foorumis pole keegi oma Mosset nii põhjalikult taastanud.
Piltidel on auto tõesti väga ilus ja sinu töö kvaliteedis pole kahtlust...
Samas, kui mina võtaks ette nii põhjaliku auto taastamise, siis püüaks teda teha võimalikult originaali- lähedaseks, et hiljem taotleda ´must number`. Hetkel mustaks värvitud pidurivõimendi jm. detailid, vale summuti jne. sellele ei vasta.
Ma ei soovita ka auto talveks ´´ülesriputamist´´. See mõjub halvasti esisilla õõtshoobade kummiliigenditele ja väänab asjatult keret. Riputatud autol käivad ju uksed raskemalt ja kui ta niimoodi ripub pool aastat... . Auto kere on projekteeritud alati arvestades seda, et ta seisab ratestel.Aga vedrude pärast pole vaja karta, staatiline koormus väsitab neid vähe, neile mõjub rohkem hävitavalt dünaamiline koormus (sõitmine).
Need on minu isiklikud arvamised,kuid igatahes on sinu töö super hästi tehtud ja tore oleks sinu autot näha näiteks jargmisel Mossede Suursõidul...
Piltidel on auto tõesti väga ilus ja sinu töö kvaliteedis pole kahtlust...
Samas, kui mina võtaks ette nii põhjaliku auto taastamise, siis püüaks teda teha võimalikult originaali- lähedaseks, et hiljem taotleda ´must number`. Hetkel mustaks värvitud pidurivõimendi jm. detailid, vale summuti jne. sellele ei vasta.
Ma ei soovita ka auto talveks ´´ülesriputamist´´. See mõjub halvasti esisilla õõtshoobade kummiliigenditele ja väänab asjatult keret. Riputatud autol käivad ju uksed raskemalt ja kui ta niimoodi ripub pool aastat... . Auto kere on projekteeritud alati arvestades seda, et ta seisab ratestel.Aga vedrude pärast pole vaja karta, staatiline koormus väsitab neid vähe, neile mõjub rohkem hävitavalt dünaamiline koormus (sõitmine).
Need on minu isiklikud arvamised,kuid igatahes on sinu töö super hästi tehtud ja tore oleks sinu autot näha näiteks jargmisel Mossede Suursõidul...
Moskvich 2140 SL 1985.a., IZ-412 IE 1985.a.
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Talv pressib sama jõudsalt nagu laiskus.
Jah tõesti pole suuremat miskit korda saatanud, kas enam üldse ongi miskit tööd mida suuremaks saaks nimetada, pigem igavene nokitsemine. Olin lubanud, et võtan käsile rehvid/veljed, lubatud, tehtud! Tehtud küll mitte lõplikult valmis vaid siiski areng on märgatav. Vahepeal soetasin uued rehvid ja sisemantlid. Ülejäänud ajast olen lihtsalt käinud vaatamas ja vaatamas, hea vaadata teist.
Rehvidele vaja veel valge triip peale maalida. Velgi jõuab ehk nv kruntima/värvima, samas ei luba. Tähtaeg on suveks
Pildid:
Algas siis mahavõtuga.
Kilbid igatahes on olemas ja valmis.
Jartmok.
Jah tõesti pole suuremat miskit korda saatanud, kas enam üldse ongi miskit tööd mida suuremaks saaks nimetada, pigem igavene nokitsemine. Olin lubanud, et võtan käsile rehvid/veljed, lubatud, tehtud! Tehtud küll mitte lõplikult valmis vaid siiski areng on märgatav. Vahepeal soetasin uued rehvid ja sisemantlid. Ülejäänud ajast olen lihtsalt käinud vaatamas ja vaatamas, hea vaadata teist.
Rehvidele vaja veel valge triip peale maalida. Velgi jõuab ehk nv kruntima/värvima, samas ei luba. Tähtaeg on suveks
Pildid:
Algas siis mahavõtuga.
Kilbid igatahes on olemas ja valmis.
Jartmok.
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Kuskilt oleks nagu kõrvu jäänud, et uus projekt käsil/tulekul. Kui väga pange ei pane , siis selle kohta pole teemat/linki?
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Tõsi jutt. Üks masin on silmapiiril aga enne juttu ei tee kui töö juba käsil.iisak kirjutas:Kuskilt oleks nagu kõrvu jäänud, et uus projekt käsil/tulekul. Kui väga pange ei pane , siis selle kohta pole teemat/linki?
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Velje ja rehvi puutepinnad nii roostes Ja uued rehvid ise iidamast-aadamast ajast.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Kas velgi liivapritsi poleks mõtekam viia, siis saaks selle tunduvalt paremini puhaks kui traatharjaga.
Ise enesest on traathari hea ja lihtne lahendus aga roostet ta välja ei puhasta ainult pindmised kolded aga rooste jääb siiski mikropragudesse alles.Liivaprits aga ongi selleks,et ka need viimased roostekolded puhtaks teha ja ei tohiks olla ka väga kalli tööga, kui värvimine on oma käest võtta.
Muidugi eks see ole omaniku maitse asi,mis ta teeb ja kuidas
Ise enesest on traathari hea ja lihtne lahendus aga roostet ta välja ei puhasta ainult pindmised kolded aga rooste jääb siiski mikropragudesse alles.Liivaprits aga ongi selleks,et ka need viimased roostekolded puhtaks teha ja ei tohiks olla ka väga kalli tööga, kui värvimine on oma käest võtta.
Muidugi eks see ole omaniku maitse asi,mis ta teeb ja kuidas
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Puutepinnad roostes tõesti jaa rvatavasti sellest, et need rehvid mis maja võtsin olid orginaalid ja päris mitkümned aastat seal peale. NB! Kuna masin ei tule igapäeva kasutuseks vaid paaiks korraks suvel sõitmisesk siis lävedki alla nn õiged rehvid.Edel kirjutas:Velje ja rehvi puutepinnad nii roostes Ja uued rehvid ise iidamast-aadamast ajast.
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Endal sai sapikal värvitud kunagi sprayga velgi- ennem ajasin traatharjaga puhtaks. 4aastat umbes möödas nüüd ja väiksed rooste täpid seal kuhu värvi vähe sai See aasta peab ette võtma ja uuesti üle värvima püssiga siis ikka.
Aga väga suur töö ära tehtud mosuga ja edu edasiseks
Aga väga suur töö ära tehtud mosuga ja edu edasiseks