IŽ 412, 1989, Penditar
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
IŽ 412, 1989, Penditar
kuna minu proua on hetkel rivist väljas siis teen tutvustava alguse ise.
Täna sai lõppuks koduhoovi veetud iž 412 aastast 1989 ja olnud koguaeg ühe omaniku käsutuses. Eelnevalt auto hooldaja surma, kellele oli auto nagu armuke, lasi masina täiesti korda teha. Paraja miinusega väljas, läks isegi suht ilusti tööle, tõrkus küll alguses, aga kui tööle sai siis oli korras. Naljakas asi selles et auto kuulus naisterahvale, mees hooldas. Nüüd kordub sama, auto ossin naisele, aga arvake ära kes hooldama hakkab
tegin auto vanas elukohas paar pilti ka telefoniga, fotikas nagu ikka ununes koju.
sry et esimene pilt pisike tuli, ma õppin uut keskonda alles kasutama
homme pean autol kindlasti ära tegema siduri, mis on pikka kuivalt seismise tagajärjel täielikult tööleppingu üles öelnud ja pean teise nüüd kaikimuudu ellu äratama.
muidu auto juures tööd on parajalt; pidurid, värv, mootor, elektrisüsteem jukkerdab. need on nagu esimesed asjad mis silma jäid.
Täna sai lõppuks koduhoovi veetud iž 412 aastast 1989 ja olnud koguaeg ühe omaniku käsutuses. Eelnevalt auto hooldaja surma, kellele oli auto nagu armuke, lasi masina täiesti korda teha. Paraja miinusega väljas, läks isegi suht ilusti tööle, tõrkus küll alguses, aga kui tööle sai siis oli korras. Naljakas asi selles et auto kuulus naisterahvale, mees hooldas. Nüüd kordub sama, auto ossin naisele, aga arvake ära kes hooldama hakkab
tegin auto vanas elukohas paar pilti ka telefoniga, fotikas nagu ikka ununes koju.
sry et esimene pilt pisike tuli, ma õppin uut keskonda alles kasutama
homme pean autol kindlasti ära tegema siduri, mis on pikka kuivalt seismise tagajärjel täielikult tööleppingu üles öelnud ja pean teise nüüd kaikimuudu ellu äratama.
muidu auto juures tööd on parajalt; pidurid, värv, mootor, elektrisüsteem jukkerdab. need on nagu esimesed asjad mis silma jäid.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 412, 1989, Penditar
Jõudu sulle!
Värvi järgi on tõesti '89. Mida öelda... roosteprobleemid. Esmaselt karbid. Nagu ikka tolleaegsetel autodel. Paned ukse kinni, siis hääl, nagu oleks Tallinna Kilude (tühja) konservikarbi pihta koputanud. Mis teha, säästuaeg.
Mootor iseenesest peaks olema püss. Kui mingi ajuhiiglane seda näppinud ei ole, siis annab üle normatiivi hobuseid välja. Nojah, vanapapid oma pota-pota sõitmisega tõmbasid ka hingamise kinni. Muidu kusagil 56-58 kW.
Värvi järgi on tõesti '89. Mida öelda... roosteprobleemid. Esmaselt karbid. Nagu ikka tolleaegsetel autodel. Paned ukse kinni, siis hääl, nagu oleks Tallinna Kilude (tühja) konservikarbi pihta koputanud. Mis teha, säästuaeg.
Mootor iseenesest peaks olema püss. Kui mingi ajuhiiglane seda näppinud ei ole, siis annab üle normatiivi hobuseid välja. Nojah, vanapapid oma pota-pota sõitmisega tõmbasid ka hingamise kinni. Muidu kusagil 56-58 kW.
Re: IŽ 412, 1989, Penditar
Õnnitlused uue ostu puhul. Üks Mosse jälle päästetud. Piltide järgi tundub kena olevat ja täitsa Mosse moodi (niipalju, kui lume alt võimalik arusaada).
Loodetavasti pole prouva rivist väljas Mosse nägemisest...
Igaljuhul õnne ja edu auto korrastamisel ja tahaks näha teda järgmisel Mossede Suursõidul...
Loodetavasti pole prouva rivist väljas Mosse nägemisest...
Igaljuhul õnne ja edu auto korrastamisel ja tahaks näha teda järgmisel Mossede Suursõidul...
Moskvich 2140 SL 1985.a., IZ-412 IE 1985.a.
Re: IŽ 412, 1989, Penditar
Provane ei ole mitte Maali (mosse) pärast rivist väljas vaid palju lihtsam ja tavalisem põhjus selleks Maali pole küll päris see mudel mida ma tahtsin aga ikkagi roheline!
Re: IŽ 412, 1989, Penditar
lisan mõned täna tehtud pildid veel:
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 412, 1989, Penditar
Masin tahab ikka korralikku puhastust saada.. Tundub teine üsna räämas olevat. Aga edu uue masinaga.. Loodame et teele ei jää
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: IŽ 412, 1989, Penditar
teele ei ole ükski vene masin meid veel jätnud, kui samas lääne pill kolm korda teel ära lagunenud. Räämas on ta tõesti, aga olgem ausad, 3 aastat väljas seistes ei jäägi masinad puhtaks....
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IŽ 412, 1989, Penditar
Aastaid 10 tagasi renoveerisin samasuguse salatirohelise mosse.Oli teine umbes 30 000km sõitnud ja samuti müüs seda masinat naine, kelle abikaasa oli mosse eest hoolt kandnud, aga jah mosse seisis oma 4 aastat õunapuu all kuniks ma ta sealt ära tõin.Oli ka teine mulla sisse vajunud, et vaevu veel õhk kõhu alt läbi käis.Õnneks !!! peale soetamist ja põhja alla vaatamist selgus,et põhi oli terve( polnud ei läbivat ega ka pindmist roostet).Jäi vaid pealmine värvikiht kenasti roostetäppidest mõnedest kohtadest puhastada ja värvisin ta ka kenasti üle.
Selle jutuga tahtsin öelda, et välimuselt ja sisemuselt oli tol korral minu mosse samasugune kui teema alguses olev mosse.Aega ja indu oli ja korda ta sai.Sama soovin ka selle mosse taastajale,et tasa ja targu asi laabub ja saab kenake sõiduauto taas meie teedel näha olema
Selle jutuga tahtsin öelda, et välimuselt ja sisemuselt oli tol korral minu mosse samasugune kui teema alguses olev mosse.Aega ja indu oli ja korda ta sai.Sama soovin ka selle mosse taastajale,et tasa ja targu asi laabub ja saab kenake sõiduauto taas meie teedel näha olema
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IŽ 412, 1989, Penditar
Tore, kui jälle üks masin päästetud Jõudu ja jaksu masinaga
Moskvich - puhas remondirõõm
Re: IŽ 412, 1989, Penditar
Käisin ka Maalit vaatamas.
Natuke puudrit ja meikki(värviparandust) ning tast saab ju täitsa vinks Mosse-pliks.
Õnnitlused uuele omanikule!
PS. et siis võõraid poisse Maaliga rallitama ei lase, muidu küla pärast pahandust täis
Natuke puudrit ja meikki(värviparandust) ning tast saab ju täitsa vinks Mosse-pliks.
Õnnitlused uuele omanikule!
PS. et siis võõraid poisse Maaliga rallitama ei lase, muidu küla pärast pahandust täis
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42