See 2101 oli mul Mossel juba peal kui auto sain. Too ilma sildita arvatav Lada karba oli vist ikka VAZ-le kuuluv,igastahes Mosse kollektori otsa ei istunud muidu kui tegin augud suuremaks,sama ka 2107(sain juba koos Ladaga). Tollel 2140-l on küll ühel küljel mingid suured "junnid" voolikute ühendamiseks.MAZ kirjutas:Mul on ka selline vasakpoolne kodus aga peal selgelt DAAZ 2140 ja parempoolne on mul selgelt kirjaga DAAZ 2101. Minu meelest päris esimene mosse DAAZ 2140 on veidi teistsugune ikka(puudus karpal jala soojendus), mõtlen seda mehaanilist varianti.
Edel äkki sa ajad midagi segi? Ehk peaks pildil olema vasakapoolne ikka mosse oma ja parempoolne lada oma?
Koondasin karbade pildid (igast ühest 2-3) siia alates sellest http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/79329511 Pilte segamini ajada ei saa,karbad on pildistatud eri päevadel.
Mis on Lada ja mis Mossele,näeb hästi seguklapi juhtimise kronsast. Piltidel nad veel muumata kujul,2140-t polnud puhastada veel jõudnud.
Igaljuhul läks 2107 täna Mossele peale. Oli omajagu jebimist,et see kuidagiviisi käima saada,õhtul avastasin veel,et gaas kipub peale jääma (abikambri siiber ei läinud igakord kinni),sai sellega veel juratud ja koju sõites täisgaasi andes miskil põhjusel jäi ikka kuidagi gaas peale. Sõitsin siis nii,et abikambrit ei pidanud rakendama(väheb gaasipedaali vajutama),ka kipub tühikäigul pikapeale välja surema. Alul olid pöörded tühikäigul 2000 juures siis leidsin ühe seguklapi piirdekruvi aga see oli ikka sellise koha peal ja asendis,et kruvikaga keerama ei pääsenud ja jäigi ainus lahendus karba kinnitus lahti lasta ning seda pisut kergitades kruvi tagasi kruditud.
Homme mässan edasi. Ka summutaja on nüüd läbi,resonaatori üks külg korralikult tahmane. Kui eile õhtul oli vaid natukene jõminat kuulda siis täna hakkas juba lärmama kui põrguline. Ilmselt ei saagi karbat nii korralikult tööle kui summutaja korras pole.