Tervist,
sai siis juhuste tahtel enda valdusesse selline masin. Alguses polnud üldse mõtet kolmandat ( :D ) autot sebida aga juhuste tahtel saabus Almake mulle aeda.
Autost siis, kere iseenesest on väga korralik, paistis enamvähem sirge, kerge mõlk katusel ainult Uksed ei tahtnud ka hästi kinni minna. Suurematest juppides on puudu mootor-käigukast ja sisu ( vana läks lõkke poole, taastamiskõlbmatu ) . Esisilda on ise aretatud ,tunduks nagu aiapost pandud toeks. Praegusel hetkel on nii ,et kuna ma stabiilselt ~100km eemal autost siis veidike raske kiiret progressi teha,õnneks on pealinnas ka garaazi olemas. Teha olen jõudnud niipalju ,et esiosa juppidelt värvi ,pahtlit, huinjaad ja veel värvi maha nühkima. Suve lõpuks tahaks jõuda põhja ja sillad ära teha nii ,et saaks asja jätta stabiilselt ratastele. Kuna see esimene tõsisem projekt mul siis päris viimse detailini taastamisega ei pürgi, pigem proovin korda teha
Pildid
Osadel piltidel "triibud" on digika kala
Teema tegin ka üleskutseks ,et kui kellegil vedeleb m400 osi või terve komplektne masin siis andku teada
Kollane.
m400(-420) 1952 - Kollane
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: m400(-420) 1952 - Kollane
Mis mootor,kast ja sillad tulevad?Originaalid?Tegemist paistab jah ikka olevat.
Jõudu mis muud.
Jõudu mis muud.
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Re: m400(-420) 1952 - Kollane
Praegu selline nutune värk ,et aega suhteliselt vähe ja juppe palju puudu. Olengi dilemma ees ,et kas müüa kere maha ja osta komplektsem masin või hakata seda üles ehitama. Kui kellegil hea summa pakkuda tugeva kere eest siis võib omanikku vahetada.
Praeguseks on juhtunud niipalju ,et olen investeerinud tööriistadesse ja nädalavahetusel nüüd rohkem aega tegutseda.
Praeguseks on juhtunud niipalju ,et olen investeerinud tööriistadesse ja nädalavahetusel nüüd rohkem aega tegutseda.
Re: m400(-420) 1952 - Kollane
Jah eks neid originaal juppe ikka vähe saada ja minu meelest selline vana mosse kenam kui on laiendatud tiivad,veljed ja loomulikult uuemad poolraamid koos sildade ja muu tehnikana.Originaal polegi nii äge.Lihtsam tõesti otsida selline kompleksem kere millel uuema mosse sillad alla ja siis lihtne edasi teha juba.Endal ka selline mosse kuna sõbra isal oli just selline uutemate agregaatide ning laiendatudtiibade ja velgedega ja oli ikka vinge riistapuu küll.
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Re: m400(-420) 1952 - Kollane
Nii,
auto seisis varju all ,kuskil pool aastat, nüüd seisab juba paremas kohas ,kus reaalne progress saab alata. Sai natuke nailonketast näidatud ja kriitilised kohad haljaks tehtud. Tagaosa on ikka mõnusalt mõlkis, mõlkide sügavus kuni cm ja alaosas paar pisemat läbivat auku. Salongis on üks kõrvalistujapoolses küljes olev auk tekkinud. Tööd ikka on , enamus polte ja mutreid ei taha kuidagimoodi lahti tulla,eriti uksed ja 2 polti poritiibadelt, ilmselt keevitan reaalsema poldi peale ja teeb siis lahti.
Vahepeal sai ostetud kuulutuse peale uue esisilla , kust sain puuduolevad jubinad, 4 velge , kahjuks mitte korralike rehvidega va üks mis oli uuevääriline, tagastange, ühe poritiiva , kuhu on tuuningsuunatuli kunagi aretatud arvatavsti. Suurematest asjadest on siiani puudu mootor-käigukast.
Uusi pilte pole aga kui ,midagi suuremat muutub siis kindlasti annan teada
Kollane,
auto seisis varju all ,kuskil pool aastat, nüüd seisab juba paremas kohas ,kus reaalne progress saab alata. Sai natuke nailonketast näidatud ja kriitilised kohad haljaks tehtud. Tagaosa on ikka mõnusalt mõlkis, mõlkide sügavus kuni cm ja alaosas paar pisemat läbivat auku. Salongis on üks kõrvalistujapoolses küljes olev auk tekkinud. Tööd ikka on , enamus polte ja mutreid ei taha kuidagimoodi lahti tulla,eriti uksed ja 2 polti poritiibadelt, ilmselt keevitan reaalsema poldi peale ja teeb siis lahti.
Vahepeal sai ostetud kuulutuse peale uue esisilla , kust sain puuduolevad jubinad, 4 velge , kahjuks mitte korralike rehvidega va üks mis oli uuevääriline, tagastange, ühe poritiiva , kuhu on tuuningsuunatuli kunagi aretatud arvatavsti. Suurematest asjadest on siiani puudu mootor-käigukast.
Uusi pilte pole aga kui ,midagi suuremat muutub siis kindlasti annan teada
Kollane,
Re: m400(-420) 1952 - Kollane
Kuskohast see uksel olev silt "Publiku parkla" pärineb ? Mõnelt motoürituselt ?