AZLK-2140 1981 Edel
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
AZLK-2140 1981 Edel
Mossemees ma olin ja mossemeheks ma nüüd jälle ka sain peale paariaastast vaheaega.
Aega läks aga asja sai. Selle Mosse vedasin täna omale http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Müügikuulutus oli muidu see http://foorum.mosseliiga.ee/index.php?a ... topic=5533
Mosse oli viimased 4 aastat seisnud ja kattunud paraja sambakihiga aga see eest heas originaalses kompleksuses. Sain ta Lasnamäe tagant Pirita-Koselt. Täna hommikul puksiiriga sinna,Mosse peale ja Sauele ARK-i. Paraku ümbervormistamine ei õnnestunud. Et dokumendid olid müüja kadunud vanaisa nimel ning kadunud siis lisaks pärimisejuradele pidi ka dokumendid uued taotlema. Selgus siis,et samasugust VIN-koodi kannab euroliidumaades ka üks teine auto aga et seda korda ajada saab vaid tööpäeviti (mina ei saanud aru,mis jura see neil seal ARK-is on,mis töötab tööpäeviti aga mitte nädalavahetusel),muus osas sai tehtud,makstud ja Mosse ARK-i spetsidel üle vaadatud. Dokustaatide kordaajamine on veel vaid "paberite määrimise" taga selleks tuleb mul kohale minna tööpäeval aga saan alles maikuus minna,seni peab seisma.
ARK-ist lendasime Jürisse ja panime Mosse mu majaette maha. Tegelikult oli plaan ta hoopis otse enda töö juurde vedada aga praegu on seal olukord kitsas ja pingeline.
Kere tahaks uut värvi aga esialgu piirdun värviparandustega,piduritel vahetada kõik voolikud ja üle tuleks vaadata piduritorud,rooli vabakäigu põhjused tuleks üles leida ja kõrvaldada,mootor korralikult käima saada (3 silindriga töötab,küünlad vahetada),aku on läbi ja vajaks uut ning rehvid kipuvad tühjaks vajuma. Need on ilma sisekummita aga teades mosse velgi ja olukorda,panen õhukummid sisse. Iseenesest korralikud rehvid,mustrit on ja külgedel pragusid ei tuvastanud ningvasakule ette on tagavara ratas pandud.
Salong on korralik aga vajaks korralikku puhastust. Tarbjad kõik töötavad ainult näidikute valgustuse lüliti ei paistnud funkavat.
Pagasniku polstrid puuduvad,need peaks ka muretsema.
Mõningaid Mosse jubinaid sai ka veel kaasa,lisaks rattavõtme jms. ning 3 ratast. Pole veel seda kõike kaasapandud staffi jõudnud lahata.
Aega läks aga asja sai. Selle Mosse vedasin täna omale http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Müügikuulutus oli muidu see http://foorum.mosseliiga.ee/index.php?a ... topic=5533
Mosse oli viimased 4 aastat seisnud ja kattunud paraja sambakihiga aga see eest heas originaalses kompleksuses. Sain ta Lasnamäe tagant Pirita-Koselt. Täna hommikul puksiiriga sinna,Mosse peale ja Sauele ARK-i. Paraku ümbervormistamine ei õnnestunud. Et dokumendid olid müüja kadunud vanaisa nimel ning kadunud siis lisaks pärimisejuradele pidi ka dokumendid uued taotlema. Selgus siis,et samasugust VIN-koodi kannab euroliidumaades ka üks teine auto aga et seda korda ajada saab vaid tööpäeviti (mina ei saanud aru,mis jura see neil seal ARK-is on,mis töötab tööpäeviti aga mitte nädalavahetusel),muus osas sai tehtud,makstud ja Mosse ARK-i spetsidel üle vaadatud. Dokustaatide kordaajamine on veel vaid "paberite määrimise" taga selleks tuleb mul kohale minna tööpäeval aga saan alles maikuus minna,seni peab seisma.
ARK-ist lendasime Jürisse ja panime Mosse mu majaette maha. Tegelikult oli plaan ta hoopis otse enda töö juurde vedada aga praegu on seal olukord kitsas ja pingeline.
Kere tahaks uut värvi aga esialgu piirdun värviparandustega,piduritel vahetada kõik voolikud ja üle tuleks vaadata piduritorud,rooli vabakäigu põhjused tuleks üles leida ja kõrvaldada,mootor korralikult käima saada (3 silindriga töötab,küünlad vahetada),aku on läbi ja vajaks uut ning rehvid kipuvad tühjaks vajuma. Need on ilma sisekummita aga teades mosse velgi ja olukorda,panen õhukummid sisse. Iseenesest korralikud rehvid,mustrit on ja külgedel pragusid ei tuvastanud ningvasakule ette on tagavara ratas pandud.
Salong on korralik aga vajaks korralikku puhastust. Tarbjad kõik töötavad ainult näidikute valgustuse lüliti ei paistnud funkavat.
Pagasniku polstrid puuduvad,need peaks ka muretsema.
Mõningaid Mosse jubinaid sai ka veel kaasa,lisaks rattavõtme jms. ning 3 ratast. Pole veel seda kõike kaasapandud staffi jõudnud lahata.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Õnnitlused minugi poolt, just see oligi sinu VAZ kõrvalt puudus
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Kere värvist veel niipalju,et esialgu piirdub värviparandustega aga kui ükskord täielikuks ülevärvimiseks läheb,lasen teist tooni. Mul on see juba kolmas auto mis on valge ja seda järjest! Kaua võib! Ma ütlesin endale ka: Tere tulemast valgete autode klubisse!
Uus toon oleks punane,sinine,kollane või oranš.
Kuigi kuulutuses oli väljalaskeaastaks 1980 selgus,et on ikka 1981. Ja registreerimisnumber 847MAO klapib ka ühe minu käest kunagi läbi käinud auto numbriga,see oli ZAZ-968 millel oli number 847MBB.
Ühte porilappi pole ka. Ega AZLK lappe poest enam saada pole? Ise müüsin ühe allesoleva lapi aasta tagasi maha,sammuti mõned ilukilbid mida oleks ka vaja. Viska või müü veel asju ära
Mootoril on ka mingi võõras bensupump peale pandud. Pole sellist mossedel enne nagu näinud.
Ja üks asi veel. Neljapäeval (2.aprill) käis meil töökojas rehve vahetamas üks mees,kes veab vahest vanu velgi vanarauda,hetkel oli tal selleks 2 ratast,millelt tahtis rehvid maha võtta. Üks velgedest oli suht korralik mosse velg,mille kontrolliks balansipinki panin ning mis täiesti sirgeks osutus. Ütlesin sellile,et ostan selle velje sult ära. Kaup tehtud 50EEK ja velg minu. Nüüd kukkus välja,et ma ostan kõigepealt veljed ja alles siis auto...
Uus toon oleks punane,sinine,kollane või oranš.
Kuigi kuulutuses oli väljalaskeaastaks 1980 selgus,et on ikka 1981. Ja registreerimisnumber 847MAO klapib ka ühe minu käest kunagi läbi käinud auto numbriga,see oli ZAZ-968 millel oli number 847MBB.
Ühte porilappi pole ka. Ega AZLK lappe poest enam saada pole? Ise müüsin ühe allesoleva lapi aasta tagasi maha,sammuti mõned ilukilbid mida oleks ka vaja. Viska või müü veel asju ära
Mootoril on ka mingi võõras bensupump peale pandud. Pole sellist mossedel enne nagu näinud.
Ja üks asi veel. Neljapäeval (2.aprill) käis meil töökojas rehve vahetamas üks mees,kes veab vahest vanu velgi vanarauda,hetkel oli tal selleks 2 ratast,millelt tahtis rehvid maha võtta. Üks velgedest oli suht korralik mosse velg,mille kontrolliks balansipinki panin ning mis täiesti sirgeks osutus. Ütlesin sellile,et ostan selle velje sult ära. Kaup tehtud 50EEK ja velg minu. Nüüd kukkus välja,et ma ostan kõigepealt veljed ja alles siis auto...
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Kui keegi vajab veel velgi, siis andke teada.Endal on 3 velge üle, millele need nikeldatud ilukilbid peale lähevad.Ise neid paraku ei vaja -on vaid tüliks ees.Kui kellelgi soov ,jätta PS teade.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
AZLK-2140 1981 Edel
Sai siis vähe ligemalt uuritud. Paistab,et radikas kusagilt lekib,on teine alt märg,mootorit käivitades starter klõbiseb (pendiks vist õhtal),proovisin Lada pealt "täkku",ei muutunud midagi. Põhjamatid juhi ja kaassõitja jalgade kohalt võtsin ka välja,seal leidub roostet nagu vanale autole kohane http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/46939423 http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/46939487
Parempoolse tagaratta esialgu vahetasin ära kuni rehvi korda saab.
Käsipiduri trosse on ka uusi vaja,üks oli pooleks läinud.
Käsiapteek on iidvana,tänaseks päris reliikvia juba ja korralikult komplektne ning arusaadavalt selle sisu enam tarbida ei tohi http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/46938823
Pagasniku sisu vaatasin ka ära. Leidsin originaaltööriistad,korraliku originaal tungraua,mitmeid varuosi ja õlisid,lisaks veel ristvõtme,täkujuhtmed,tõkiskingad (kui neid punaseid plastjunne nii kutsuda võib),juhiistme alt vana tulekustuti ja isegi käivitusvända.
Vaatasin ka keret ennast väliselt. Karbid roostetavad,ilmselt kauaks neid pole. Ilmselt tuleb hakata mõtlema tervikuna ülevärvimisest ega hing enne rahu ei anna aga seda tuleb veel mõelda sest eelarve hetkel seda ei võimalda.
Rehvidel hakkavad praod vaikselt sisse tulema. Esialgu lähevad need veel "loosi" aga hiljem tuleb midagi uuemat asemele vaadata. Tagavarastest ratastest 2 velge on uuemat tüüpi,ehk puuduvad kapsli kinnitusnagad. Ühe ratta lasin eile kontrolliks õhku täis ning täna oli rehvirõhk sama,panin ajutiselt paremale taha alla,teisel oli traadid juba väljas ning ei näinud mõtet proovida.
Ja kõiksugu tihendid kerel on ka uued vaja vaadata,need sõna otseses mõttes pudenevad.
Raadio ei teinud ka piuksugi,ei hakanud põhjust uurima ja ilmselt pole see vooluvõrguski.
Nii et nokitsemist jagub.
Täiendasin pildigaleriid alates sellest pildist http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/46937395
Parempoolse tagaratta esialgu vahetasin ära kuni rehvi korda saab.
Käsipiduri trosse on ka uusi vaja,üks oli pooleks läinud.
Käsiapteek on iidvana,tänaseks päris reliikvia juba ja korralikult komplektne ning arusaadavalt selle sisu enam tarbida ei tohi http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/46938823
Pagasniku sisu vaatasin ka ära. Leidsin originaaltööriistad,korraliku originaal tungraua,mitmeid varuosi ja õlisid,lisaks veel ristvõtme,täkujuhtmed,tõkiskingad (kui neid punaseid plastjunne nii kutsuda võib),juhiistme alt vana tulekustuti ja isegi käivitusvända.
Vaatasin ka keret ennast väliselt. Karbid roostetavad,ilmselt kauaks neid pole. Ilmselt tuleb hakata mõtlema tervikuna ülevärvimisest ega hing enne rahu ei anna aga seda tuleb veel mõelda sest eelarve hetkel seda ei võimalda.
Rehvidel hakkavad praod vaikselt sisse tulema. Esialgu lähevad need veel "loosi" aga hiljem tuleb midagi uuemat asemele vaadata. Tagavarastest ratastest 2 velge on uuemat tüüpi,ehk puuduvad kapsli kinnitusnagad. Ühe ratta lasin eile kontrolliks õhku täis ning täna oli rehvirõhk sama,panin ajutiselt paremale taha alla,teisel oli traadid juba väljas ning ei näinud mõtet proovida.
Ja kõiksugu tihendid kerel on ka uued vaja vaadata,need sõna otseses mõttes pudenevad.
Raadio ei teinud ka piuksugi,ei hakanud põhjust uurima ja ilmselt pole see vooluvõrguski.
Nii et nokitsemist jagub.
Täiendasin pildigaleriid alates sellest pildist http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/46937395
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
AZLK-2140 1981 Edel
Surkisin täna starteri kallal,puhastasin kõik klemmid ära aga asja ei saanud. Proovisin ka Ladalt "täkku" anda aga starter tegi vaid klõpsu. Mingi jama ikka on,ei viitsinud külma tuule käes starterit maha ka kiskuma hakata.
Vanast ajast 3 starterit keldris vedelemas. Proovisin neid otse akule järgi panna,üks nagu funkas,lükkas hammasratta välja aga ringi käia ei suvatsenud. Ilmselt niiskus on 10 aastaga kurja teinud.
Torkisin ka Mosse originaalraadiot,miks ta häält ei tee. Tuli välja,et toitejuhtme vahel paiknev kaitse oli läbi ja asemele mul hetkel midagi panna pole ja nii ta jäi.
Armatuurivalgustus töötab aga hakkasin edasi kontrollima,kütte vent ei tööta siis tuled enam ei põlenud,kojamehed ei toimi ja uuesti armatuuri valgustust proovides oli ka see nüüd tumm... Imelik... Peale raadioga jamamist on mingi jama tekkinud kusagil. Järgmine nädal kaitsmed ja massid üle vaadata.
Leidsin kaasa pandud staffi hulgast ka originaal kandelambi.
Võtsin 3 velge värvimiseks ette. 2 neist korralikult roostes. Huvitav,kuidas saada veljed roostest puhtaks? Kas ainuõige valik on liivaprits? Esialgu tegin 2 velge käsitsi ära niipalju kui võimalik. Üks oli päris korralik aga teine ikka paras käkk. Peale puhastust ja enne värvimist kasutada mingit roostesurma? Mida rahvas pakub?
Vanast ajast 3 starterit keldris vedelemas. Proovisin neid otse akule järgi panna,üks nagu funkas,lükkas hammasratta välja aga ringi käia ei suvatsenud. Ilmselt niiskus on 10 aastaga kurja teinud.
Torkisin ka Mosse originaalraadiot,miks ta häält ei tee. Tuli välja,et toitejuhtme vahel paiknev kaitse oli läbi ja asemele mul hetkel midagi panna pole ja nii ta jäi.
Armatuurivalgustus töötab aga hakkasin edasi kontrollima,kütte vent ei tööta siis tuled enam ei põlenud,kojamehed ei toimi ja uuesti armatuuri valgustust proovides oli ka see nüüd tumm... Imelik... Peale raadioga jamamist on mingi jama tekkinud kusagil. Järgmine nädal kaitsmed ja massid üle vaadata.
Leidsin kaasa pandud staffi hulgast ka originaal kandelambi.
Võtsin 3 velge värvimiseks ette. 2 neist korralikult roostes. Huvitav,kuidas saada veljed roostest puhtaks? Kas ainuõige valik on liivaprits? Esialgu tegin 2 velge käsitsi ära niipalju kui võimalik. Üks oli päris korralik aga teine ikka paras käkk. Peale puhastust ja enne värvimist kasutada mingit roostesurma? Mida rahvas pakub?
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Ega muid variante eriti pole jah.Edel kirjutas:Huvitav,kuidas saada veljed roostest puhtaks? Kas ainuõige valik on liivaprits?
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Traatharjaga saab ka - käib trelli otsa. Peale puhastamist nagu ikka happekrunt, krunt ja värv.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Ega ikka ei saa küll, traathari ei eemalda metalli pugend roostet, healjuhul lööb pindmise rooste läikima ning ongi silamga hea vaadta, aasta kahe pärast aga kirud haigeks ennast:)
Pukseerimishaagise e Konna rent