Esiteks soovitaks mootoriruumist sellelt piduri avariiandurilt juhe eemaldada ja vaadata,kas tuli kustub.Sellega saab salgeks,et viga pole käsipiduri tule lülitis.Tule kustutamine siis.Õhutad pidurid,õige järjekord on parem tagumine,siis vt,pe,ve.Ketaspiduriga mossel tuleks need kontuurid,mis on tagumitega koos esisillal,õhutada ennem,kui esimesi põhi kontuure.Siis esisild õhutada.Viimaks üks mees keerab tagumise õhutusnippli lahti ja teine vajutab pidurit rahulikult ja nii kui tuli kustub,jääd pedaali hoidma ja sõber kanalis keerab nippli kinni.Kui sa selle hetke maha magad,tuleb sama värk teha esimese kontuuri peal.Kettameestel,siis vastavalt ees põhikontuuri peal.Kui sul kõik on ok,aga mingist remondist on tuli põlema jäänud,siis tuleb lihtsalt suvalt lasta ühest kontuurist välja õli,kui ei kustu siis teisest(nagu eelnevalt seletasin).Muidugi võib olla andur veel vigane või teda lülitav kolb olla kinni kiilunud.Loodan,et keegi sai siit abi.Ilusat uut aastat.
