AZLK-2140 1981 Edel
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
AZLK-2140 1981 Edel
Eile sai pidurite kontrollamp "kustutatud" ühest süsteemist pisut vedelikku välja lastes;
Esimeste piduriklotside ja voolikute seisukorra kontroll. Voolikud on viimast aastat kasutusel ja huvitaval kombel on vasakpoolsed klotsid tunduvalt rohkem kulunud kui parempoolsed. Töötavad kõik aga korralikult,ei kisu rooli ega midagi;
Plekk kollektori külge tagasi pandud. Kuigi voolik sinna enam ei ulata,sättisin ta nii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/80424627
Õlirõhu näidik vahetatud (vana näitas oma ühiku jagu vähem), siin nad on ja juba osuti järgi näha,kumb enne valetas http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/80424661
esimesed rattad sai ka balansipingist läbi lastud. Jooksid ilusti ja eriti paigast ära polnud. Tundub,et selline imelik viskamine tuleb tagantpoolt,eriti on see tunda linnakiirusel. Said sügisel sinna pandud mingid iidvanad rehvid ja mitte eriti sirged veljed ja tulemuseks oligi,et nii rehvid kui veljed viskasid igatipidi. No need rehvid panin sinna ka vaid ajutiselt. Proovin sinna praegu Lada all olevaid Kleber Kapnor 5,eelmine talv nendega sõitsin.
Täna võtsin maha ja lammutasin karburaatori osadeks. Lihvisin kontaktpinnad sirgeks ja puhusin ta ka läbi. Ütleme,et kehvemaks ei läinud. Selle töö võtsin ette,sest viimastel päevadel on käivitumine kehva ja kiirendusel 3000 ja alla selle pedaal põrandasse lüüa,puterdab. Peale remonti muutusi pole,neljandaga 60km/h lõin pedaali põrandasse,oma 10s. puterdas ja alles siis sai aru,mida teha vaja on
Homme hakkan Ladal olevat 2107-t analoogselt korrastama. Mõni päev tagasi seda vaatasin ja avastasin,et olin väljas paar detaili pisut valesti pannud (sellest siis gaasi pealejäämine) ja viimati üritasin korrastada sellel seda suurt seenekujulist junni (vaakumiga asjandus),peale seda kadus mootoril (Lada-1500) gaasi vajutades erksus,isegi Mosse mootor kiirendas kaks korda paremini. Ka sellel "seenel" lihvisin kontaktpindu tasaseks (kruvi kinnituskõrvad kõberaks väändunud). Võtsin teiselt karbalt analoogse (ka see samamoodi lihvitud) ja proovisin seda,ikka sama. Krt tal juhtus,ei tea. Üks "seen" on veel olemas,see veel lihvimata,võib ka seda proovida. Homme kui aega,saab ära teha.
Tundub,et on aeg ka kardaan vahetada,vibratsioon on maanteekiirusel juba tuntav. Üks rist natuke loksus juba suvel aga vibratsiooni tunda polnud. Nüüd on loks ilmselt juba nii suureks läinud. Täna viskasin uue kardaani juba pagassi...
Roolivardad vaatan üle. Paremale poole umbes 1 pöörde keerates läheb rool nagu vähe raskemaks. Juba mõnda aega on sõidu ajal seda nagu tunda. Eile,kui esiots üleval ja rattad alt,sai paremini tunnetada. Karbist keerasin küll natuke maha aga paremaks ei läinud. Karbis õli on aga see kipub välja tilkuma. Peab juurde panema kuigi seda eriti teha ei taha,nagunii on Mosse enda kõige suurem lekkimine just sealt. Lõdvestasin kontrolliks ka parempoolset pendelhooba,ikka muutusi pole. Jääb üle kas roolivardad (väheusutav) või õli puudumine karbis.
Täna oli ka juhus,kus kõik minu karburaatorid olid maas ja koos. Ühispilt http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/80454921
Esimeste piduriklotside ja voolikute seisukorra kontroll. Voolikud on viimast aastat kasutusel ja huvitaval kombel on vasakpoolsed klotsid tunduvalt rohkem kulunud kui parempoolsed. Töötavad kõik aga korralikult,ei kisu rooli ega midagi;
Plekk kollektori külge tagasi pandud. Kuigi voolik sinna enam ei ulata,sättisin ta nii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/80424627
Õlirõhu näidik vahetatud (vana näitas oma ühiku jagu vähem), siin nad on ja juba osuti järgi näha,kumb enne valetas http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/80424661
esimesed rattad sai ka balansipingist läbi lastud. Jooksid ilusti ja eriti paigast ära polnud. Tundub,et selline imelik viskamine tuleb tagantpoolt,eriti on see tunda linnakiirusel. Said sügisel sinna pandud mingid iidvanad rehvid ja mitte eriti sirged veljed ja tulemuseks oligi,et nii rehvid kui veljed viskasid igatipidi. No need rehvid panin sinna ka vaid ajutiselt. Proovin sinna praegu Lada all olevaid Kleber Kapnor 5,eelmine talv nendega sõitsin.
Täna võtsin maha ja lammutasin karburaatori osadeks. Lihvisin kontaktpinnad sirgeks ja puhusin ta ka läbi. Ütleme,et kehvemaks ei läinud. Selle töö võtsin ette,sest viimastel päevadel on käivitumine kehva ja kiirendusel 3000 ja alla selle pedaal põrandasse lüüa,puterdab. Peale remonti muutusi pole,neljandaga 60km/h lõin pedaali põrandasse,oma 10s. puterdas ja alles siis sai aru,mida teha vaja on
Homme hakkan Ladal olevat 2107-t analoogselt korrastama. Mõni päev tagasi seda vaatasin ja avastasin,et olin väljas paar detaili pisut valesti pannud (sellest siis gaasi pealejäämine) ja viimati üritasin korrastada sellel seda suurt seenekujulist junni (vaakumiga asjandus),peale seda kadus mootoril (Lada-1500) gaasi vajutades erksus,isegi Mosse mootor kiirendas kaks korda paremini. Ka sellel "seenel" lihvisin kontaktpindu tasaseks (kruvi kinnituskõrvad kõberaks väändunud). Võtsin teiselt karbalt analoogse (ka see samamoodi lihvitud) ja proovisin seda,ikka sama. Krt tal juhtus,ei tea. Üks "seen" on veel olemas,see veel lihvimata,võib ka seda proovida. Homme kui aega,saab ära teha.
Tundub,et on aeg ka kardaan vahetada,vibratsioon on maanteekiirusel juba tuntav. Üks rist natuke loksus juba suvel aga vibratsiooni tunda polnud. Nüüd on loks ilmselt juba nii suureks läinud. Täna viskasin uue kardaani juba pagassi...
Roolivardad vaatan üle. Paremale poole umbes 1 pöörde keerates läheb rool nagu vähe raskemaks. Juba mõnda aega on sõidu ajal seda nagu tunda. Eile,kui esiots üleval ja rattad alt,sai paremini tunnetada. Karbist keerasin küll natuke maha aga paremaks ei läinud. Karbis õli on aga see kipub välja tilkuma. Peab juurde panema kuigi seda eriti teha ei taha,nagunii on Mosse enda kõige suurem lekkimine just sealt. Lõdvestasin kontrolliks ka parempoolset pendelhooba,ikka muutusi pole. Jääb üle kas roolivardad (väheusutav) või õli puudumine karbis.
Täna oli ka juhus,kus kõik minu karburaatorid olid maas ja koos. Ühispilt http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/80454921
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Karburaatoripildil 67/75 on 1 teleskoopiline vedru kinnitamata mis on tooreklapi külmkäivitamisel sulgemiseks-avamiseks mõeldud.
Teise kambri pneumoklapi membraan äkki läbi( see "konn" mis sul karburaatori küljes on), siis ta ei kiirenda üldse ja gaasi pedaali vajutamisel kipub karburaator urisema meeletult ehk tekib kütusepuudus. Esimese kambri kiirenduspumba pihusti on liiga väikse avaga ja võib ka miskit puru selles kanalis sees olla ,siis ta ei pihusta otsejoana karburaatorisse kütust, vaid tilgub ja valgub umbmääraselt karburaatori seina pidi põlemiskambri poole+ujukikambri kütusetase on paigast ära, kütust on sees äkki vähem kui vaja.Pedaali vajutamisel-kiirendamisel ei saa vajalikku kütuse kogust kätte -hakkab puterdama.
Teise kambri pneumoklapi membraan äkki läbi( see "konn" mis sul karburaatori küljes on), siis ta ei kiirenda üldse ja gaasi pedaali vajutamisel kipub karburaator urisema meeletult ehk tekib kütusepuudus. Esimese kambri kiirenduspumba pihusti on liiga väikse avaga ja võib ka miskit puru selles kanalis sees olla ,siis ta ei pihusta otsejoana karburaatorisse kütust, vaid tilgub ja valgub umbmääraselt karburaatori seina pidi põlemiskambri poole+ujukikambri kütusetase on paigast ära, kütust on sees äkki vähem kui vaja.Pedaali vajutamisel-kiirendamisel ei saa vajalikku kütuse kogust kätte -hakkab puterdama.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Sellel DAAZ-2140-l on jah juppe küljest võetud teiste karbade remondiks.partnermosse kirjutas:Karburaatoripildil 67/75 on 1 teleskoopiline vedru kinnitamata mis on tooreklapi külmkäivitamisel sulgemiseks-avamiseks mõeldud.
Teise kambri pneumoklapi membraan äkki läbi( see "konn" mis sul karburaatori küljes on), siis ta ei kiirenda üldse ja gaasi pedaali vajutamisel kipub karburaator urisema meeletult ehk tekib kütusepuudus. Esimese kambri kiirenduspumba pihusti on liiga väikse avaga ja võib ka miskit puru selles kanalis sees olla ,siis ta ei pihusta otsejoana karburaatorisse kütust, vaid tilgub ja valgub umbmääraselt karburaatori seina pidi põlemiskambri poole+ujukikambri kütusetase on paigast ära, kütust on sees äkki vähem kui vaja.Pedaali vajutamisel-kiirendamisel ei saa vajalikku kütuse kogust kätte -hakkab puterdama.
Ise kahtlustan ka,et need membraanid jamavad. Võin proovida teistelt karbadelt juppe võtta või kas poes neid eraldi ka saada on? Pean uurima.
Bensiini taset nüüd pisut tõstsin,tooreklapp "pesulõksu" nüüd enam ei vajanud.
Täna läks vahetusse kardaan ja tagumised rehvid. Parempoolne tagumine rehv oligi kõver,karkass ilmselt puruks läinud. Ega need rehvid olidki sellised poolpidused ja ajutiselt alla pandud. Pool talve nendega saigi. Ei midagi,keerasin Zigulil tagumised rattad alt ja lõin selle rehvid Mossele ümber. No nüüd teine asi kohe...
Roolikarpi lisasin ka õli.
Parempoolse pooltelje simmerling jälle lekkima hakanud. Võtsin kontrolliks ka piduritrumli maha,piduri töösilindrid kuivad. Leke pole õnneks suur,klotsid suures osas (veel) kuivad.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Vahetasin prooviks kiirenduspumba pihusti,pumba membraani ja ühe väikse junni (pildil paremal http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/80454899 ) veel aga tulemusi pole,ikka samamoodi.partnermosse kirjutas:Karburaatoripildil 67/75 on 1 teleskoopiline vedru kinnitamata mis on tooreklapi külmkäivitamisel sulgemiseks-avamiseks mõeldud.
Teise kambri pneumoklapi membraan äkki läbi( see "konn" mis sul karburaatori küljes on), siis ta ei kiirenda üldse ja gaasi pedaali vajutamisel kipub karburaator urisema meeletult ehk tekib kütusepuudus. Esimese kambri kiirenduspumba pihusti on liiga väikse avaga ja võib ka miskit puru selles kanalis sees olla ,siis ta ei pihusta otsejoana karburaatorisse kütust, vaid tilgub ja valgub umbmääraselt karburaatori seina pidi põlemiskambri poole+ujukikambri kütusetase on paigast ära, kütust on sees äkki vähem kui vaja.Pedaali vajutamisel-kiirendamisel ei saa vajalikku kütuse kogust kätte -hakkab puterdama.
Kus see "konn" asub? Kas seesama viimasel lingil pildil olev?
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Hakkas igav ja huvi pärast proovisin Mossele valuvelge alla. Alessio 6x14 tolli, offset 35, keskava 70mm ja rehv 175/65R14. Kui keskava 73mm-ni treida,lähevad ka ette ilusti alla. Rehv oli enam vähem suvaliselt kätte hakanud aga praegu all olevaga 175/70R13 kõrvutades kõrgusevahel peaaegu erinevust polnud,kui 14 tolline oli vaid pisut madalam. 185/65R14 oleks parem olnud,ka spidomeeter näitab siis täpsemat kiirust. Pildid alates siit http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/80518091
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Sebi kuskilt parem 1cm paksused flantsid ja jääb treimine ära. Samuti ülemulje ka parem kui rattad veel rohkem laiali, mõistuse piires muidugi.Edel kirjutas:Hakkas igav ja huvi pärast proovisin Mossele valuvelge alla. Alessio 6x14 tolli, offset 35, keskava 70mm ja rehv 175/65R14. Kui keskava 73mm-ni treida,lähevad ka ette ilusti alla. Rehv oli enam vähem suvaliselt kätte hakanud aga praegu all olevaga 175/70R13 kõrvutades kõrgusevahel peaaegu erinevust polnud,kui 14 tolline oli vaid pisut madalam. 185/65R14 oleks parem olnud,ka spidomeeter näitab siis täpsemat kiirust. Pildid alates siit http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/80518091
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK-2140 1981 Edel
See ka võimalus,Mossel annab nendega mängida. Iseasi,kuidas tagumised nende flantsidega jäävad.stern100 kirjutas:Sebi kuskilt parem 1cm paksused flantsid ja jääb treimine ära. Samuti ülemulje ka parem kui rattad veel rohkem laiali, mõistuse piires muidugi.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Käisin Härma poes ja võtsin karba DAAZ-2101 remondikomplekti.
Kas nitrolahustit ja bensiini võib karba puhastamiseks segada?
Homme hakkan karbaga tegelema.
Kas nitrolahustit ja bensiini võib karba puhastamiseks segada?
Homme hakkan karbaga tegelema.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Aasta on 2011, mitte 1970 Miks ei taha küll inimesed kasutada asju, mis on selleks mõeldud?Edel kirjutas:Kas nitrolahustit ja bensiini võib karba puhastamiseks segada?
http://www.stokker.ee/maardeained-ja-au ... p:1058553/
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Mul on plaan karba ööpäevaks likku panna. Mul leidub 1,5l nitrolahustit aga ei täi seda juurde osta (rahaprobleem ikka),bensiiniliiter odavam ja seda on kankust kohe võtta.wax kirjutas:Aasta on 2011, mitte 1970 Miks ei taha küll inimesed kasutada asju, mis on selleks mõeldud?Edel kirjutas:Kas nitrolahustit ja bensiini võib karba puhastamiseks segada?
http://www.stokker.ee/maardeained-ja-au ... p:1058553/
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429