Iš 412 -89 saldion
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Iš 412 -89 saldion
Sai siis soetatud veel krooniaja lõpul omale ülalnimet mokits.
Ostmise hetkeks oli mootori küljest üritanud vee ja külma koosmõjul üritanud eralduda vl kollektori all olev luuk, mistõttu jooksid jahutusvedelikud suht lahinal välja, samuti oli osa jahutussüsteemist umbes ja mootorist ka naljakad helid kostusid... Seega sai igaks petteks mootor maha tõstetud, lahti võetud, puhastatud-kontrollitud(plokist seest sai eemaldatud ca kilo miskit mudalaadset ollust), vahetatud 4. silindri väljalaskeklapp(sealt üks tordilõigu sarnane tükk üritas eralduda) ja uute tihenditega kokku pandud, peale seda käib mootor nagu ema süda. Eelneva tegevuse juures oli meeldiv tõdeda, et kolvid-hülsid ja vänt ning saaled olid justkui uued:)
Kere on üldjoontes ilus ja kõva, leidub küll pindmist roostet aga läbivaid kohti ei ole suutnud siiani tuvastada. Kroomdetailid on väga heas korras.
vahelduseks paar pilti kah:
ja looma kõhuall
selline nägi siis peale ostmist välja.
Paari päeva eest sai kindlaks tehtud looma kõhu alt sõidu ajal kostva kolina tekitaja. Nimelt oli otsustanud koostöölepingu lõpetada käigukasti tugipuks/padi(kuda keegi kutsub, aga usun et saate aru mida silmas pean), aga nüüdseks uus olemas ja homme installeerima. peale seda veel kontrollida pidurid, ja seejärel ülevaatusele.
Keretöödega on plaanis alustada niipea kui liivapritsi ehitamisega valmis saan ja esimesed katsetused edukalt läbitud on.
Katsun siis inimesi jõudumööda kursis hoida, ja ka rohkem pildimaterjali toota. Loodan et ei pahandata et pildid on tehtud telefoniga, kuna digitaalne pildimasin kahjuks puudub.
Saldion
Ostmise hetkeks oli mootori küljest üritanud vee ja külma koosmõjul üritanud eralduda vl kollektori all olev luuk, mistõttu jooksid jahutusvedelikud suht lahinal välja, samuti oli osa jahutussüsteemist umbes ja mootorist ka naljakad helid kostusid... Seega sai igaks petteks mootor maha tõstetud, lahti võetud, puhastatud-kontrollitud(plokist seest sai eemaldatud ca kilo miskit mudalaadset ollust), vahetatud 4. silindri väljalaskeklapp(sealt üks tordilõigu sarnane tükk üritas eralduda) ja uute tihenditega kokku pandud, peale seda käib mootor nagu ema süda. Eelneva tegevuse juures oli meeldiv tõdeda, et kolvid-hülsid ja vänt ning saaled olid justkui uued:)
Kere on üldjoontes ilus ja kõva, leidub küll pindmist roostet aga läbivaid kohti ei ole suutnud siiani tuvastada. Kroomdetailid on väga heas korras.
vahelduseks paar pilti kah:
ja looma kõhuall
selline nägi siis peale ostmist välja.
Paari päeva eest sai kindlaks tehtud looma kõhu alt sõidu ajal kostva kolina tekitaja. Nimelt oli otsustanud koostöölepingu lõpetada käigukasti tugipuks/padi(kuda keegi kutsub, aga usun et saate aru mida silmas pean), aga nüüdseks uus olemas ja homme installeerima. peale seda veel kontrollida pidurid, ja seejärel ülevaatusele.
Keretöödega on plaanis alustada niipea kui liivapritsi ehitamisega valmis saan ja esimesed katsetused edukalt läbitud on.
Katsun siis inimesi jõudumööda kursis hoida, ja ka rohkem pildimaterjali toota. Loodan et ei pahandata et pildid on tehtud telefoniga, kuna digitaalne pildimasin kahjuks puudub.
Saldion
Hea sõna ja revolvriga saavutab palju rohkem kui lihtsalt hea sõnaga!
2003-2004 AZLK 2140 -87
2010- Iš 412 -89
2003-2004 AZLK 2140 -87
2010- Iš 412 -89
Re: Iš 412 -89 saldion
anna teada kuidas ÜV läks, minu 89 aasta mosset alati peedistatakse jubedalt, eriti CO poolepealt.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- mossejumal
- Postitusi: 620
- Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Re: Iš 412 -89 saldion
Kus kohas selline masin liikleb?
Kui harjumaal Kosel,siis ise ka Kose inimene .Ei muidu tundub korralik mosu olevat.Edu ehitamisel.
Kui harjumaal Kosel,siis ise ka Kose inimene .Ei muidu tundub korralik mosu olevat.Edu ehitamisel.
- fire-dragon
- Postitusi: 39
- Liitunud: 10 Veebr 2009 17:52
- Asukoht: vaida
- Kontakt:
Re: Iš 412 -89 saldion
Tundub tuttav auto,kas see on pärit harjumaalt vaida alevikust.
Re: Iš 412 -89 saldion
mnjaa.... Masin pärit tõesti Vaida küljealt. ja liikleb(siiski vähemal määral) tõesti Kose ümbruses. Vähemal määral selletõttu, et pole siiani ülevaatusele jõudnud. Praeguse seisuga on plaanis veebruari algul keretööd ära teha, ja alles seejärel ülevaatusele minna.
Hea sõna ja revolvriga saavutab palju rohkem kui lihtsalt hea sõnaga!
2003-2004 AZLK 2140 -87
2010- Iš 412 -89
2003-2004 AZLK 2140 -87
2010- Iš 412 -89
Re: Iš 412 -89 saldion
niih... sai siis tegeletud rooste eemaldamisega ja kui juba soe sees oli, siis ka auto üle värvitud... vabandan ette pildikvaliteet kehva ja et pildid järjekorras ei ole, aga üks pilt pidada ikkagi ütlema rohkem kui tuhat sõna...
http://s10.photobucket.com/albums/a125/siim123/mosu/
saldion
http://s10.photobucket.com/albums/a125/siim123/mosu/
saldion
Hea sõna ja revolvriga saavutab palju rohkem kui lihtsalt hea sõnaga!
2003-2004 AZLK 2140 -87
2010- Iš 412 -89
2003-2004 AZLK 2140 -87
2010- Iš 412 -89
Re: Iš 412 -89 saldion
paistab kenake
noh pilt on parem, kui mitte ühtegi pilti jaga aga hoolega kraami.
noh pilt on parem, kui mitte ühtegi pilti jaga aga hoolega kraami.
Re: Iš 412 -89 saldion
täna sai siis vahetatud süütelukk, sest vana luku põhi otsustas koostöölepingu lõpetada... lisaks sellele sai installeeritud ette radika ribid, mis sai krutitud vana 408 pealt... antud tegevustest küll pildimaterjali ei ole, aga üks üldpilt on küll...
Hea sõna ja revolvriga saavutab palju rohkem kui lihtsalt hea sõnaga!
2003-2004 AZLK 2140 -87
2010- Iš 412 -89
2003-2004 AZLK 2140 -87
2010- Iš 412 -89
Re: Iš 412 -89 saldion
niih.... vahepeal pole olnud aega mokitsaga tegeleda... aga nüüd kus auto on väljastpoolt üle värvitud, tuleb kätte võtta, puhastada ja värvida salongi põrand. kui sellega ühel pool, siis veel põhi puhastada ja uue kivikaitsega katta... oleks vaja ka uued tiivapealsed suunatuled muretseda, kuna vanad on hirmus pleekinud... oeh... ja uusi istmeid oleks vaja... ja esimene vasak parktuli on mõraga ja oioioioi kui palju veel ikka teha on... nutt tuleb lausa peale kui mõelda... samas ka veel jooksvad mured, nagu näiteks rooliotste vahetus(olemas aga ootavad vahetust) ja miski pisike elektrikala kes mu parktulede kaitsme ära sööb koguaeg... tekib tunne et auto on juba nagu Tallinna linn, mis kunagi valmis ei saa... käisid juba mõtted läbi, et paneks või müüki, aga juba nii omaks saanud, et alla 500euri ei raatsiks mette müüa, säänse hinnaga aga pole ostjat... kuulutama kah ei hakka... kut nüüd siin keegi vaatab et temale 500 euroraha ühe kõva kerega mokitsa eest mette palju ei ole, siis võib küsida... kut ostja autosuhtes ikka heasoovlik on, siis võin vast isegi müüa... aga senimaani ikka ise vaikselt putitama peab... see nädal siis arvatavasti rooliotsi vahetama ja silda regullima...
aga jah... sai nüüd üksjagu trükitud, ning au ja kiitus neile, kes selle hala läbi viitsisid lugeda...
saldion
aga jah... sai nüüd üksjagu trükitud, ning au ja kiitus neile, kes selle hala läbi viitsisid lugeda...
saldion
Hea sõna ja revolvriga saavutab palju rohkem kui lihtsalt hea sõnaga!
2003-2004 AZLK 2140 -87
2010- Iš 412 -89
2003-2004 AZLK 2140 -87
2010- Iš 412 -89